Marc, Maastricht - Vaals komt terug in een andere route, staat ook in de tekst.
De Limburgse Spoorlijnen
-
- Berichten: 182
- Lid geworden op: 04 apr 2020, 18:30
- 5
- Locatie: Utrecht
- Gegeven waarderingen: 388 keren
- Ontvangen waarderingen: 1180 keren
Re: De Limburgse Spoorlijnen
- Deze gebruikers waarderen BertTrain voor dit bericht (totaal 3):
- MarkA • Kcalk_04 • OfficerDot
Bouwer van route "Heuvelland", "De Limburgse Spoorlijnen" en "Limburgse Spoorlijnen in 1985"
-
- Berichten: 441
- Lid geworden op: 06 jul 2020, 22:00
- 4
- Gegeven waarderingen: 284 keren
- Ontvangen waarderingen: 1426 keren
Re: De Limburgse Spoorlijnen
BertTrain schreef: ↑27 apr 2025, 18:58In versie 3.2 krijgt de route een nieuwe naam:
“De Limburgse Spoorlijnen”
De trajecten Heerlen – Sittard en Roermond - Weert zijn toegevoegd.
Het museumtraject Maastricht – Vaals is uit deze versie verwijderd zodat de station Maastricht en Wijlre in de huidige tijd worden weer gegeven. Dit traject zal in een nieuwe route samen met het ZLSM traject terugkomen.
Bert, het traject Maastricht - Vaals heb je verwijdert en komt samen met het ZLSM traject terug in een aparte route, zoals gemeld.
Maar mijn opmerking ging over het ZLSM traject, ofwel de oude miljoenenlijn, aangezien deze lijn er heden ten dagen nog wel ligt

- Deze gebruikers waarderen Marc D. voor dit bericht:
- OfficerDot
-
- Download Manager
- Berichten: 1026
- Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
- 5
- Locatie: Eindhoven
- Gegeven waarderingen: 631 keren
- Ontvangen waarderingen: 1205 keren
Re: De Limburgse Spoorlijnen
Citaat uit de handleiding:
In “De Limburgse Spoorlijnen v3.2” zijn de volgende spoorlijnen opgenomen:
In Versie 3.2 kun je over ca. 150 km spoor rijden.
In versie 3.2 is dus Maastricht - Vaals (het oudste stuk van de Miljoenenlijn) verwijderd en zal samen met de ZLSM in een aparte route (onder een andere id) uit gebracht gaan worden.
De ZLSM zal dan in beide versie te rijden zijn, of er nog verschil gaat zijn tussen de 2 dat durf ik niet te zeggen.
In “De Limburgse Spoorlijnen v3.2” zijn de volgende spoorlijnen opgenomen:
- De Miljoenenlijn (gedeelte Schin op Geul – Kerkrade/Vetschau) zoals deze geëxploiteerd wordt door de ZLSM.
- De lijn tussen Maastricht Randwyck en Kerkrade Centrum via Valkenburg en Heerlen.
- De lijn tussen Maastricht en Roermond.
- De lijn tussen Heerlen en Sittard
- De lijn tussen Weert en Roermond
In Versie 3.2 kun je over ca. 150 km spoor rijden.
In versie 3.2 is dus Maastricht - Vaals (het oudste stuk van de Miljoenenlijn) verwijderd en zal samen met de ZLSM in een aparte route (onder een andere id) uit gebracht gaan worden.
De ZLSM zal dan in beide versie te rijden zijn, of er nog verschil gaat zijn tussen de 2 dat durf ik niet te zeggen.
- Deze gebruikers waarderen Rubku_NL voor dit bericht (totaal 2):
- rabby62 • OfficerDot
-
- Berichten: 441
- Lid geworden op: 06 jul 2020, 22:00
- 4
- Gegeven waarderingen: 284 keren
- Ontvangen waarderingen: 1426 keren
Re: De Limburgse Spoorlijnen
Het antwoord is dus ja, het ZLSM traject of de miljoenenlijn blijft. De handleiding had ik nog niet tot mijn beschikking.
- Deze gebruikers waarderen Marc D. voor dit bericht:
- OfficerDot
-
- Berichten: 182
- Lid geworden op: 04 apr 2020, 18:30
- 5
- Locatie: Utrecht
- Gegeven waarderingen: 388 keren
- Ontvangen waarderingen: 1180 keren
Re: De Limburgse Spoorlijnen
Sorry Marc, even niet goed gelezen..
De ZLSM versie in beide routes zal gelijk zijn.
De ZLSM versie in beide routes zal gelijk zijn.
- Deze gebruikers waarderen BertTrain voor dit bericht (totaal 4):
- Rubku_NL • Marc D. • Kcalk_04 • OfficerDot
Bouwer van route "Heuvelland", "De Limburgse Spoorlijnen" en "Limburgse Spoorlijnen in 1985"
-
- Berichten: 27
- Lid geworden op: 24 okt 2023, 06:09
- 1
- Gegeven waarderingen: 89 keren
- Ontvangen waarderingen: 17 keren
Re: De Limburgse Spoorlijnen
Wat tof, ik zie er naar uit BertTrain!
- Deze gebruikers waarderen Accelerat voor dit bericht:
- OfficerDot
-
- Berichten: 256
- Lid geworden op: 26 apr 2020, 14:15
- 5
- Gegeven waarderingen: 63 keren
- Ontvangen waarderingen: 118 keren
Re: De Limburgse Spoorlijnen
Is het misschien een idee om de Miljoenenlijn zoals die nu in de versie 3.2 wordt opgenomen nog om de bouwen in de versie voordat de Miljoenenlijn door de NS werd gesloten? Dus met dubbelspoor met passende aansluiting te Schin op Geul. Weet dat dit dan enigzins fictief is, maar dan zouden we met de Blauwe Engel en de Railbus gewone reizigerstreinen tussen Valkenburg en Kerkrade centrum kunnen rijden met stops op alle tussengelegen stations en de sneltreinen Maastricht naar Aken tussen Maastricht en Simpelveld. Met gebruikmaking van de toenmalige max snelheid van ik geloof 80 km/h. De ZLSM zoals die nu is zou dan gecombineerd kunnen blijven met Maastricht Vaals zoals nu de bedoeling voor een latere versie.
- Deze gebruikers waarderen simonewerro voor dit bericht (totaal 2):
- Kcalk_04 • OfficerDot
-
- Berichten: 396
- Lid geworden op: 18 feb 2023, 22:47
- 2
- Locatie: Heerenveen
- Gegeven waarderingen: 603 keren
- Ontvangen waarderingen: 210 keren
Re: De Limburgse Spoorlijnen
Helemaal mee eens Erik, ik zou dat ook graag zien. Echter acht ik dit niet als realistisch voor wanneer die route uitkomt.
- Deze gebruikers waarderen Kcalk_04 voor dit bericht:
- OfficerDot
Mijn scenariopagina: hier
-
- Berichten: 256
- Lid geworden op: 26 apr 2020, 14:15
- 5
- Gegeven waarderingen: 63 keren
- Ontvangen waarderingen: 118 keren
Re: De Limburgse Spoorlijnen
Nee dat denk ik ook nier. Maar als er toch gesplitst wordt , dan zou later als extensie misschien meegenomen kunnen worden. Het "enige" dat in de bestaande route zou moeten gebeuren is de aanpassing bij Schin op Geul , het verwijderen van het groen tussen de rails in de richting van Simpelveld en de verwijdering van de verplichte stops bij de 2 overwegen. Nu klinkt dit simpel voor iemand die absoluut geen benul van het bouwen van een route. Maar ja, het was maar een ideetje.
- Deze gebruikers waarderen simonewerro voor dit bericht:
- OfficerDot
-
- Berichten: 396
- Lid geworden op: 18 feb 2023, 22:47
- 2
- Locatie: Heerenveen
- Gegeven waarderingen: 603 keren
- Ontvangen waarderingen: 210 keren
Re: De Limburgse Spoorlijnen
De aansluiting bij schin op Geul richting Valkenburg moet ook weer dubbelspoor gehoord ik.
- Deze gebruikers waarderen Kcalk_04 voor dit bericht:
- OfficerDot
Mijn scenariopagina: hier
-
- Berichten: 441
- Lid geworden op: 06 jul 2020, 22:00
- 4
- Gegeven waarderingen: 284 keren
- Ontvangen waarderingen: 1426 keren
Re: De Limburgse Spoorlijnen
Erik, dit was ook de reden dat ik mijn opmerking plaatse of dit stuk nog wel in de toekomstige "De Limburgse Spoorlijnen" zou blijven bestaan. Alleen zover als jou te gaan met alle aanpassingen durfde ik niet

- Deze gebruikers waarderen Marc D. voor dit bericht (totaal 2):
- Kcalk_04 • OfficerDot
-
- Berichten: 182
- Lid geworden op: 04 apr 2020, 18:30
- 5
- Locatie: Utrecht
- Gegeven waarderingen: 388 keren
- Ontvangen waarderingen: 1180 keren
Re: De Limburgse Spoorlijnen
Jouw bericht heeft mij aan het denken gezet. al meerder keren is het verzoek gekomen of we terug in de tijd kunnen en ik zie veel scenario's verschijnen die zich in het verleden afspelen. Het zal dan wel gedeeltelijk fictief worden want er is maar beperkte informatie. Ik denk dan aan een route die rond 1985, sporenplan.nl heeft daar informatie over.simonewerro schreef: ↑28 apr 2025, 08:52Is het misschien een idee om de Miljoenenlijn zoals die nu in de versie 3.2 wordt opgenomen nog om de bouwen in de versie voordat de Miljoenenlijn door de NS werd gesloten? Dus met dubbelspoor met passende aansluiting te Schin op Geul. Weet dat dit dan enigzins fictief is, maar dan zouden we met de Blauwe Engel en de Railbus gewone reizigerstreinen tussen Valkenburg en Kerkrade centrum kunnen rijden met stops op alle tussengelegen stations en de sneltreinen Maastricht naar Aken tussen Maastricht en Simpelveld. Met gebruikmaking van de toenmalige max snelheid van ik geloof 80 km/h. De ZLSM zoals die nu is zou dan gecombineerd kunnen blijven met Maastricht Vaals zoals nu de bedoeling voor een latere versie.
Dan wil ik de zaak ook wel iets uitbreiden door het traject Maastricht via Heerlen naar Kerkrade op te nemen.
Er moet dan het nodige op de schop, uiteraard de aftakking bij Schin op Geul, ZLSM remise bij Simpelveld en het hele station Heerlen enz....
Dat betekent wel dat ik langer hiervoor nodig zal hebben dan in mijn huidige plan met daarin de twee museumlijnen Maastricht Vaals en ZLSM gedeelte, met gevolg dat Maastricht - Vaals voor de mensen die upgraden naar versie 3.2 van De Limburgse Spoorlijnen een langere tijd niet beschikbaar zal zijn.
Ik ga daar verder over na denken en hoor ook graag hoe anderen hierover denken.
- Deze gebruikers waarderen BertTrain voor dit bericht (totaal 4):
- Kcalk_04 • denisJura • danielxdaniel • OfficerDot
Bouwer van route "Heuvelland", "De Limburgse Spoorlijnen" en "Limburgse Spoorlijnen in 1985"
-
- Berichten: 108
- Lid geworden op: 06 apr 2020, 20:32
- 5
- Gegeven waarderingen: 2 keren
- Ontvangen waarderingen: 25 keren
Re: De Limburgse Spoorlijnen
Hoi Bert
De screenshots geeft mij een positief beeld en kijk er naar uit om je verlengde route straks wat scenario's te gaan maken. Top werk!
Als je terug gaat naar rond 1985, Er zijn op internet best nog wel veel foto's te vinden van stations en aankleding van de stations uit de jaren 80 en 90 bij sporenplan.nl is best wel wat te vinden, maar ook op www.klassiekebeveiliging.com is ook veel te vinden wat betreft tekeningen van emplacementen inclusief plaatsing van diverse seinen, seinhuizen e.d. Als je in het menu seinhuizen klikt kan je zoeken naar diverse stations en kies je bijvoorbeeld Wijlre dan krijg je een heel overzicht over de seinhuizen maar ook tekeningen van emplacementen van wijziging tot wijziging.
De screenshots geeft mij een positief beeld en kijk er naar uit om je verlengde route straks wat scenario's te gaan maken. Top werk!
Als je terug gaat naar rond 1985, Er zijn op internet best nog wel veel foto's te vinden van stations en aankleding van de stations uit de jaren 80 en 90 bij sporenplan.nl is best wel wat te vinden, maar ook op www.klassiekebeveiliging.com is ook veel te vinden wat betreft tekeningen van emplacementen inclusief plaatsing van diverse seinen, seinhuizen e.d. Als je in het menu seinhuizen klikt kan je zoeken naar diverse stations en kies je bijvoorbeeld Wijlre dan krijg je een heel overzicht over de seinhuizen maar ook tekeningen van emplacementen van wijziging tot wijziging.
- Deze gebruikers waarderen edwinaartse voor dit bericht (totaal 3):
- Kcalk_04 • BertTrain • OfficerDot
-
- Berichten: 396
- Lid geworden op: 18 feb 2023, 22:47
- 2
- Locatie: Heerenveen
- Gegeven waarderingen: 603 keren
- Ontvangen waarderingen: 210 keren
Re: De Limburgse Spoorlijnen
Ik heb momenteel een scenario reeks in aanbouw/practisch gezien af waarin de speler in 1989 van Zandvoort via Amsterdam en Utrecht naar Maastricht rijdt. Ik geniet van oud materieel en ik zou het supergaaf vinden om ook te bouwen in een wat tijdsgetrouwete route. 1985 is echt een sweet spot in de tijd geloof ik!
- Deze gebruikers waarderen Kcalk_04 voor dit bericht (totaal 3):
- denisJura • Marc D. • OfficerDot
Mijn scenariopagina: hier
-
- Berichten: 256
- Lid geworden op: 26 apr 2020, 14:15
- 5
- Gegeven waarderingen: 63 keren
- Ontvangen waarderingen: 118 keren
Re: De Limburgse Spoorlijnen
Dat is het voor mij ook. Maar dan zouden we op geen enkele route meer kunnen rijden. Er is in het echie zoveel aangepast, verbouwd en ongebouwd. Ik rijd de blauwe engel of andere "oud materieel" met een knipoog naar het verleden op de moderne routes. Geeft me net zoveel plezier. En routes uit dat tijdperk bouwen, daar heb ik geen kaas ven gegeten en dat is ook weer een andere discussie die niet in dit draadje thuishoort.
- Deze gebruikers waarderen simonewerro voor dit bericht:
- OfficerDot
-
- Berichten: 441
- Lid geworden op: 06 jul 2020, 22:00
- 4
- Gegeven waarderingen: 284 keren
- Ontvangen waarderingen: 1426 keren
Re: De Limburgse Spoorlijnen
Tenzij ze van de route met Maastricht - Vaals een backup houden en deze omwisselen wanneer ze deze willen rijden.
- Deze gebruikers waarderen Marc D. voor dit bericht (totaal 2):
- BertTrain • OfficerDot
-
- Berichten: 4334
- Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
- 5
- Locatie: Hart van Nederland
- Gegeven waarderingen: 2302 keren
- Ontvangen waarderingen: 2724 keren
Re: De Limburgse Spoorlijnen
Wat ik altijd doe is mijn content\route\map naam even wijzigen door er bijv. -oud en/of -new achter te zetten al naar gelang ik wil rijden c.q. bewerken. 

- Deze gebruikers waarderen Marklin voor dit bericht:
- OfficerDot
-
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 07 jun 2024, 14:12
- 1
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 1 keer
Re: De Limburgse Spoorlijnen
Hmm. Jullie bedoelen de LImburgse Spoorlijnen in de tijd van NS? Misschien 2 soorten routes (maar is teveel werk). Limburgse Spoorlijnen en De Limburgse Spoorlijnen Nostalgie. Dan verwijs je naar het verleden. Maar nogmaals. Je kunt niet alles hebben en als er al een lijn is , is dat ook prima ;-)
- Deze gebruikers waarderen Robbie065 voor dit bericht:
- OfficerDot
-
- Berichten: 256
- Lid geworden op: 26 apr 2020, 14:15
- 5
- Gegeven waarderingen: 63 keren
- Ontvangen waarderingen: 118 keren
Re: De Limburgse Spoorlijnen
Nee nee. Wat ik bedoelde is dat in versie 3.2 alleen de Miljoenenlijn in de vorm voor de sluiting wordt meegenomen. En dat zou weliswaar fictief zijn icm de rest van de route, maar dan kun je wel qua dienstregeling rijden. De ZSLM kan dan in de versie met Maastricht Vaals blijven.
- Deze gebruikers waarderen simonewerro voor dit bericht (totaal 2):
- Kcalk_04 • OfficerDot
-
- Berichten: 441
- Lid geworden op: 06 jul 2020, 22:00
- 4
- Gegeven waarderingen: 284 keren
- Ontvangen waarderingen: 1426 keren
Re: De Limburgse Spoorlijnen
Misschien kan dit filmpje er behulpzaam bij zijn.
- Deze gebruikers waarderen Marc D. voor dit bericht (totaal 2):
- OfficerDot • Rene394
-
- Berichten: 182
- Lid geworden op: 04 apr 2020, 18:30
- 5
- Locatie: Utrecht
- Gegeven waarderingen: 388 keren
- Ontvangen waarderingen: 1180 keren
Re: De Limburgse Spoorlijnen
Aan versie 3.2 van De Limburgse Spoorlijnen ga ik nu niet meer sleutelen. Deze staat in de huidige tijd dus ook voor het ZLSM gedeelte. Het fictieve gedeelte Maastricht - Vaals is uit deze route verdwenen.
Mijn bedoeling was daarna Maastricht - Vaals met het ZLSM gedeelte als een soort museumlijnen uit te brengen. Het ZLSM gedeelte zou dan in twee routes identiek voorkomen. Ik ben hier al aan begonnen om de route Maastricht - Vaals nog eens te bewerken. (met name de vegetatie)
Waaraan ik nu zit te denken is niet een museumlijn uit te gaan brengen (naast De Limburgse Spoorlijnen v3.2) maar een versie die gebaseerd is op 1985.
1985 is een interessant jaartal, toen was de lijn Maastricht - Heerlen nog voorzien van Armseinen. Op station Heerlen stond nog het oude station.
Ik denk dan om in deze route Maastricht - Heerlen en Schin op Geul - Heerlen (via Simpelveld) te gaan opnemen. Daarnaast Maastricht - Vaals voor degene die van het mooie landschap van Limburg willen genieten.
Op deze wijze kunnen de treinen van Maastricht naar Heerlen, Maastricht -Aken (tot Simpelveld) en Valkenburg - Heerlen (via Simpelveld) hun diensten gaan draaien met mooi oud materieel. En op de miljoenenlijn 80 km/h rijden.
Het filmpje van Marc is zeker al iets waar ik mee verder kan net zoals de tip om op de site van klassieke beveiliging. Dank hiervoor.
Komende week gebruik ik om mij hierin nog verder verdiepen en zal binnenkort een nieuw topic openen waar te lezen is hoe ik hiermee verder ga.
Mijn bedoeling was daarna Maastricht - Vaals met het ZLSM gedeelte als een soort museumlijnen uit te brengen. Het ZLSM gedeelte zou dan in twee routes identiek voorkomen. Ik ben hier al aan begonnen om de route Maastricht - Vaals nog eens te bewerken. (met name de vegetatie)
Waaraan ik nu zit te denken is niet een museumlijn uit te gaan brengen (naast De Limburgse Spoorlijnen v3.2) maar een versie die gebaseerd is op 1985.
1985 is een interessant jaartal, toen was de lijn Maastricht - Heerlen nog voorzien van Armseinen. Op station Heerlen stond nog het oude station.
Ik denk dan om in deze route Maastricht - Heerlen en Schin op Geul - Heerlen (via Simpelveld) te gaan opnemen. Daarnaast Maastricht - Vaals voor degene die van het mooie landschap van Limburg willen genieten.
Op deze wijze kunnen de treinen van Maastricht naar Heerlen, Maastricht -Aken (tot Simpelveld) en Valkenburg - Heerlen (via Simpelveld) hun diensten gaan draaien met mooi oud materieel. En op de miljoenenlijn 80 km/h rijden.
Het filmpje van Marc is zeker al iets waar ik mee verder kan net zoals de tip om op de site van klassieke beveiliging. Dank hiervoor.
Komende week gebruik ik om mij hierin nog verder verdiepen en zal binnenkort een nieuw topic openen waar te lezen is hoe ik hiermee verder ga.
- Deze gebruikers waarderen BertTrain voor dit bericht (totaal 12):
- Marc D. • Wadlopertje • RobertF68 • simonewerro • Kcalk_04 • hanstreintje • rommy136 • danielxdaniel • CalvinPigeon • txwijk en 2 andere gebruikers
Bouwer van route "Heuvelland", "De Limburgse Spoorlijnen" en "Limburgse Spoorlijnen in 1985"
-
- Berichten: 256
- Lid geworden op: 26 apr 2020, 14:15
- 5
- Gegeven waarderingen: 63 keren
- Ontvangen waarderingen: 118 keren
Re: De Limburgse Spoorlijnen
Dat zou een droomscenario. zijn.
- Deze gebruikers waarderen simonewerro voor dit bericht (totaal 4):
- BertTrain • Kcalk_04 • Marc D. • OfficerDot
-
- Berichten: 396
- Lid geworden op: 18 feb 2023, 22:47
- 2
- Locatie: Heerenveen
- Gegeven waarderingen: 603 keren
- Ontvangen waarderingen: 210 keren
Re: De Limburgse Spoorlijnen
Dat klinkt absoluut briliant Bert, ik ben erg benieuwd wat voor moois je ervan gaat bakken. Ondertussen wacht ik met smart op de "grote route" 

- Deze gebruikers waarderen Kcalk_04 voor dit bericht (totaal 2):
- simonewerro • OfficerDot
Mijn scenariopagina: hier
-
- Berichten: 182
- Lid geworden op: 04 apr 2020, 18:30
- 5
- Locatie: Utrecht
- Gegeven waarderingen: 388 keren
- Ontvangen waarderingen: 1180 keren
Re: De Limburgse Spoorlijnen
Vanavond na de preview op het Twitch kanaal van Rob (Rubku_nl) komt de nieuwe release van deze route voor download beschikbaar.
Even nog een paar opmerking met betrekking tot de nieuwe release.
Aan het oude gedeelte van deze route is alleen bij de splitsing vanuit Heerlen richting Maastricht en Sittard de wisselstraat opnieuw gelegd. Daarnaast is een Portal bij Hoensbroek van naam veranderd. Het kan betekenen dat oude scenario's hierdoor niet meer werken. De meegeleverde scenario's zijn uiteraard getest en waar nodig aangepast.
In de nieuwe release is het traject Maastricht - Vaals verwijderd. Dit traject zal later in een andere route terug komen.
Wil jij dit traject toch willen blijven rijden dan is de volgende oplossing (eerder ook door andere leden in dit Topic al aangegeven).
Het advies voor installatie van deze nieuwe versie is om de oude route te verwijderen en daarna de nieuwe te installeren.
Om Maastricht - Vaals te behouden moet je de map van de route opzoeken. Je kunt deze vinden op de locatie:
\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Content\Routes
De map heeft de naam (Guid): 011a865e-0942-45c8-9771-940f3491a4b7.
Verander deze Guid door er iets achter te zetten, bijvoorbeeld: _oud (011a865e-0942-45c8-9771-940f3491a4b7_oud)
TSC herkent dan deze route niet meer.
Installeer de nieuwe route, deze heeft dezelfde Guid.
Wil je Maastricht - Vaals spelen, zet dan achter de Guid van de nieuwe release iets als: _nieuw en verwijder de toegevoegde tekst achter de Guid van de oude release. Zo kun je tussen twee routes met dezelfde Guid wisselen.
Ik wens in ieder geval iedereen veel rijplezier op deze nieuwe versie.
Even nog een paar opmerking met betrekking tot de nieuwe release.
Aan het oude gedeelte van deze route is alleen bij de splitsing vanuit Heerlen richting Maastricht en Sittard de wisselstraat opnieuw gelegd. Daarnaast is een Portal bij Hoensbroek van naam veranderd. Het kan betekenen dat oude scenario's hierdoor niet meer werken. De meegeleverde scenario's zijn uiteraard getest en waar nodig aangepast.
In de nieuwe release is het traject Maastricht - Vaals verwijderd. Dit traject zal later in een andere route terug komen.
Wil jij dit traject toch willen blijven rijden dan is de volgende oplossing (eerder ook door andere leden in dit Topic al aangegeven).
Het advies voor installatie van deze nieuwe versie is om de oude route te verwijderen en daarna de nieuwe te installeren.
Om Maastricht - Vaals te behouden moet je de map van de route opzoeken. Je kunt deze vinden op de locatie:
\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Content\Routes
De map heeft de naam (Guid): 011a865e-0942-45c8-9771-940f3491a4b7.
Verander deze Guid door er iets achter te zetten, bijvoorbeeld: _oud (011a865e-0942-45c8-9771-940f3491a4b7_oud)
TSC herkent dan deze route niet meer.
Installeer de nieuwe route, deze heeft dezelfde Guid.
Wil je Maastricht - Vaals spelen, zet dan achter de Guid van de nieuwe release iets als: _nieuw en verwijder de toegevoegde tekst achter de Guid van de oude release. Zo kun je tussen twee routes met dezelfde Guid wisselen.
Ik wens in ieder geval iedereen veel rijplezier op deze nieuwe versie.
- Deze gebruikers waarderen BertTrain voor dit bericht (totaal 16):
- mkasthijs • Kcalk_04 • denisJura • Louke1968 • sandertje • MB1987 • simonewerro • edwinaartse • Wadlopertje • CalvinPigeon en 6 andere gebruikers
Bouwer van route "Heuvelland", "De Limburgse Spoorlijnen" en "Limburgse Spoorlijnen in 1985"
-
- Berichten: 53
- Lid geworden op: 06 mei 2020, 19:47
- 5
- Locatie: Zwolle
- Gegeven waarderingen: 144 keren
- Ontvangen waarderingen: 33 keren
Re: De Limburgse Spoorlijnen
Zojuist de route gedownload en een rit van Weert naar Heerlen gemaakt, wat een bijzonder mooie route is het weer geworden. Net als je vorige Limburgse routes weet je ook nu weer de juiste sfeer neer te zetten van het Limburgse heuvelland. 
Bedankt voor je fantastische werk.

Bedankt voor je fantastische werk.
- Deze gebruikers waarderen Evert66 voor dit bericht:
- BertTrain