Ook hier ben ik mee bezig geweest en zou zeggen probeer het eens met compleet bijgevoegd RWP bestandje hoe het zich gedraagt waar dus de bestelbusjes nu inzitten.
Edit/
RWP bestandje verwijderd!
Heb het bestandje maar verwijderd, het heeft er 2 dagen opgestaan en dat leek mij voldoende.
YesRcA51 schreef: Hier nog niet gelukt.
Moet er bij copy/paste gekozen worden voor overschrijven van de bestanden?
Nou heb er een tester bijgekregen dus dat moet gaan lukken met deze test.Marklin schreef: ↑19 jul 2020, 10:40Geweldig Frits, en met diverse auto's.![]()
Zou je straks nog een testje willen doen betreffende deze 2baansweg als je tijd en zin hebt?
Het gaat dan om deze bestanden plus (in overleg met het team) de benodigde bestandjes erbij (3 stuks naar mijn weten) voor die 2baansweg.
Dan heb je niet perse het tankje pakket nodig (als het werkt) en kunnen route bouwers deze weg gebruiken zonder mijn 't HvN assets bestand.
Is verholpen, 1 bord 14 is genoeg.
Dat was ik tussentijds al eens tegengekomen en iets laten zakken, mja dat kon jij niet weten.Bovenop de flyover waar de aftakking naar Hilversum wordt gekruist kan het terrein wellicht iets naar beneden
En dit behoort ook weer tot de verleden tijd door de hanger te verwijderen.Vlak voor Utrecht CS vanuit Utrecht Overvecht bevind zich een zwevende hanger