Goedenavond allemaal,
het is inmiddels al weer een tijdje stil in dit topic, laten we daar eens verandering inbrengen. De afgelopen weken hebben Daniel en ik hard doorgebouwd, dus er komt een hele lading screens aan. Uiteraard danken wij Frison voor de hulp met het maken van vele objecten die de route een hele lading herkenbaarheid geven. Dit wordt een post met een hele lading screenshots
Allereerst hetgene waar iedereen op wacht, Daniel heeft
Bad Bentheim inmiddels afgerond. Let erop dat Bad Bentheim gebouwd is met veel oog voor detail nabij het spoor, maar buiten de zichtlijn is er vrijwel niks gebouwd ten behoeve van de performance:
Daarnaast heb ik gewerkt aan het upgraden van bestaande delen van de route, voornamelijk rond Apeldoorn, Borne en Hengelo. Sommige van deze stukken route waren inmiddels al weer 6 jaar oud, dus het was nodig om deze weer naar de huidige standaarden te brengen:
Afrit A1 Oldenzaal, opnieuw ingelegd met de wegen van Michael
Overweg Hengelo, hier is het voormalige 3e spoor volledig gesaneerd en de overweg is onbegaanbaar gemaakt voor auto's
Station Hengelo Oost, waar de parkeerplaats en sportvelden zijn toegevoegd
Busbaan Hengelo Bauhaus, ook volledig opnieuw ingelegd inclusief versmalling bij het viaduct over de A1
Borne, alle overwegen nagelopen en geüpdatet, ovotonde en andere wegen een facelift gegeven en het station zelf bijgewerkt naar situatie 2024 met nieuwe objecten van Frison
Almelo de Riet, hetzelfde verhaal, wegen rondom het station en het stationsgebouw zelf geüpdatet:
Boog bij Holten, waar het nu helemaal veilig is door de plaatsing van een nieuw hek!
Kantoor Deventer, dankzij Frison. Op de achtergrond is ook de nieuwe asset van het Saxion te zien
En als laatste, rondom
Apeldoorn nog een paar gebieden geüpdatet:
We gaan de komende tijd hard doorwerken aan het afmaken van het resterende stuk tussen Oldenzaal - Bad Bentheim, alsmede het langslopen/testen en updaten van andere delen van de route. Een release nadert maar nog wat extra tijd is nodig!