https://www.youtube.com/watch?v=qSavuLi ... =Blivius92
Bjorn mistte helaas een paar assets onderweg. Hoe dat kon is helaas niet bekend. Gelukkig hinderde dat de preview verder niet

Dat klopt, maar op de 186 en ICNG na hebben de hogensnelheidstreinen die in NL rijden in TS geen ETCS aan boord maar wel LZB. In de praktijk wordt daarom op Nederlandse routes vaak LZB gebruik om met deze treinen toch onder volledige beveiliging te kunnen rijden, zoals op de HSL Breda-Rotterdam-Amsterdam, Old Lake Town of Krammerdijks Deltaland ook al het geval is.
Waarom geven jullie de route niet in eigen beheer uit? Als je die kan bouwen kan je toch zelf wel bepalen wat er mee gaat gebeuren, of zie ik dat verkeerd?
Om even in te zoomen op de punten
Ja, das een goeie en dan liefst naar een die door de tracks.bin word gebruikt.
Ja, dat snap ik, maar dat is toch de verantwoording van de bouwers en niet van een download team op een website?mkasthijs schreef: ↑21 feb 2023, 13:14
Om even in te zoomen op de punten
- Er miste pakketten in de handleiding
- Er miste assets in het asset pacj
- Er waren pakketten overbodig in de handleiding
- Advies radiomaster eruit te halen van radiomaster en te vervangen door de NL radiomaster variant
- Er worden 30 trackrules gebruikt ik lofts en road, advies om terug te brengen naar 1
Etc, etc etc
Dus prima feedback waar we druk aan werken![]()
5 nu
Weet ff niet hoe het daadwerkekijk zit, maar wat heeft een trackrule met het geluid te maken vraag ik mij hierbij af ...?