Dat zou dan deze Scool moeten zijn?
En ja als Frits het zou willen maken graag, dan plaats ik hem daar met wat aankleding er om heen.

Dat zou dan deze Scool moeten zijn?
Niet heel belangrijk maar als je toch bezig bent rondom Arnhem weet ik ook nog wat verbeterpuntjes voor Arnhem Berg.
Dit bedoelde ik ermee te zeggen, als er niets word gemeld van een bepaalde verandering valt het niet op.
Ik kan je vertellen dat dit al zo lang als ik me kan heugen zo is geweest, zelfs vóór de 2 grote emplacement verbouwingen
Ja dat weet ik dat het tegen de regen en sneeuw is maar dat was mijn vraag niet.Marc D. schreef: ↑21 apr 2025, 21:13Een ander dingetje wat niet alleen in jouw route mist is een regenwering (rainblocker) onder perronoverkappingen. Eens als losse download losse download verkrijgbaar.
Dat valt wel mee, het gaat er voornamelijk om dat wanneer je met je trein(Cabine) onder een afdak staat er geen regen of sneeuw op de ruiten komt.
Dit is degene waar ik de naam van was vergeten en dacht dat er verder weinig verschil in zit behalve dat er geen extra download voor nodig is
Oké, dan kan ik beter de Kuju variant gebruiken die sowieso nodig zou zijn voor de door jou gegeven link.
Dit is een collision volume, ofwel een botsing volume. Ik denk dat dit gebruikt kan worden om b.v. voetgangers om een object te laten lopen i.p.v. er doorheen als het object van zichzelf geen Collision component toevoeging in de blueprint heeft. Dit heeft dan weinig met regenblokkering te maken.
Inderdaad dat is het! Opgelost door jouMarklin schreef: ↑24 apr 2025, 15:53Nee treintje dat kan ik niet zo 1 2 3 verklaren.
Maar kom je dit tegen in een bepaalt scenario en zo ja welke, of ....?
Dan zou het eens bekeken kunnen worden.
Edit/
Heb het vermoedelijk al gevonden waar het aan kan liggen, van een sein in tegenovergestelde richting lag 1 link niet goed.![]()
Deze link lag op een spoor waar men helemaal niet kan komen als je de lijnen volgt vanaf het bewuste sein, ga er dus vanuit dat dit het door jou genoemde euvel was.