Achterhoek- en Twentelijnen
-
mprins62
- 5
- Gegeven waarderingen: 261 keren
- Ontvangen waarderingen: 17 keren
Re: Achterhoek- en Twentelijnen
(v5.1) [B92] ICR-eddende Engel
Ik probeer dit scenario te rijden en heb het pakket Virtual Railroads DB BR101 InterCity ExpertLine, echter ondanks meerdere keren opnieuw installeren is de trein niet zichtbaar op het station in Bad Bentheim. De foutmelding geeft aan dat de Duitse IC rijtuigen niet zijn geïnstalleerd. Moet ik nog een extra handeling doen?
Ik probeer dit scenario te rijden en heb het pakket Virtual Railroads DB BR101 InterCity ExpertLine, echter ondanks meerdere keren opnieuw installeren is de trein niet zichtbaar op het station in Bad Bentheim. De foutmelding geeft aan dat de Duitse IC rijtuigen niet zijn geïnstalleerd. Moet ik nog een extra handeling doen?
-
Marklin
- 5
- Gegeven waarderingen: 2764 keren
- Ontvangen waarderingen: 3088 keren
En wat vind LocoSwap ervan, ofwel is daar alles groen bij controle?
-
mprins62
- 5
- Gegeven waarderingen: 261 keren
- Ontvangen waarderingen: 17 keren
ik heb geen ervaring met LocSwap.
zou niet weten hoe ik dat moet doen.
zou niet weten hoe ik dat moet doen.
- Deze gebruikers waarderen mprins62 voor dit bericht:
- dallascaprice
-
stoker1952
- 3
- Gegeven waarderingen: 57 keren
- Ontvangen waarderingen: 32 keren
Heel eenvoudig: download Locoswap: https://github.com/flicard/LocoSwap/rel ... g/v1.6.1.0 vervolgens staat hier: https://simtogether.com/tutorials/artic ... materieel/ een duidelijke handleiding hoe te installeren en wat er mogelijk is binnen het programma
- Deze gebruikers waarderen stoker1952 voor dit bericht:
- Marklin
-
Pectacq
- 3
- Gegeven waarderingen: 3 keren
- Ontvangen waarderingen: 4 keren
ik had al aangeven dat TS utils aangeeft dat de bestanden al geïnstalleerd zijn van deze site.mkasthijs schreef: ↑11 jan 2026, 22:33Klopt, https://schienenbus.net/ bestaat niet meer helaas.
Is opgeheven
Je moet deze hebben:
https://rail-sim.de/forum/filebase/entr ... -plus-3-1/
- Deze gebruikers waarderen Pectacq voor dit bericht:
- mkasthijs
-
RemkoH
- Beheerder
- 5
- Gegeven waarderingen: 193 keren
- Ontvangen waarderingen: 471 keren
Opnieuw downloaden en installeren (en bestaande bestanden overschrijven) kan geen kwaad.
Co-founder van DutchSims, admin, moderator, tester, scenario bouwer, lua scripter
De lijst houdt niet op
De lijst houdt niet op
-
gelijkstroom
- 4
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 8 keren
Twee weken geleden de route gedownload en geïnstalleerd en wat een genot, om de scenario's van deze route te rijden. Echt schitterend mooi gedaan en heel herkenbaar. Ik woon in de buurt van Almelo (langs de lijn Almelo-Mariënberg) en zie veel bekende gebouwen en wegen en kanalen. Prachtig!
IK heb nog één vraagje. Vanavond voor het eerst de route naar Bad Bentheim gereden met een iets andere trein (via Locoswap geregeld, heel eenvoudig), maar ik mis de Duitse bovenleiding. In de handleiding kan ik niet zo goed ontdekken, waar die te vinden zijn. Kan je daar misschien even een aanwijzing voor geven? Alvast bedankt.
IK heb nog één vraagje. Vanavond voor het eerst de route naar Bad Bentheim gereden met een iets andere trein (via Locoswap geregeld, heel eenvoudig), maar ik mis de Duitse bovenleiding. In de handleiding kan ik niet zo goed ontdekken, waar die te vinden zijn. Kan je daar misschien even een aanwijzing voor geven? Alvast bedankt.
-
Marklin
- 5
Heb een vermoeden dat het deze is, althans dat lijkt op Duitse bovenleiding wat ook in de online handleiding staat.
Ps. over online handleiding gesproken, daar staan nog 7 linken in die naar Simsamen verwijzen.
Ps. over online handleiding gesproken, daar staan nog 7 linken in die naar Simsamen verwijzen.
-
gelijkstroom
- 4
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 8 keren
Aha, dat is dus de OL-system van RSC (snap ik nu: OL van Oberleitung). Bedankt voor de tip. Ik weet alleen niet wat je bedoelt met die 7 linken naar Simsamen?
-
Marklin
- 5
Denk aan 'samen' in het Engels en een site die jl. offline is gegaan, hiermee werken 7 download linken dus niet meer.gelijkstroom schreef: ↑04 feb 2026, 11:52Ik weet alleen niet wat je bedoelt met die 7 linken naar Simsamen.