Stoomtram Maastricht - Vaals

Hier vind je alle onderwerpen over routes die in aanbouw of uitgebracht zijn.
SplatmanNL
Berichten: 7
Lid geworden op: 03 mei 2020, 22:58
3
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Stoomtram Maastricht - Vaals

Bericht door SplatmanNL »

Frison schreef: Scenery Density op 100% zetten :wink:
Marklin schreef: Heb je dit euvel ook als je op dat punt eens in de route editor kijk, dus buiten het "Koninklijke Rit" scenario om.
BertTrain schreef:
04 mei 2022, 10:54
David, je mist hier een stuk spoor en een stuk van de watergoot die naast het spoor loopt. Zowel de goot als het spoor zijn dezelfde objecten die voor en achter het missende deel gebruik worden. Je mist hier dus geen objecten. Ik heb over dit probleem nog niemand over gehoord.
Ik adviseer je de route te verwijderen en opnieuw te download en installeren, eens kijken of dat helpt.
@Frison: de density staat al op 100% dus dat is het probleem niet. Bovendien ontspoort de trein als ik op die plek wil doorrijden, dus de rails is echt weg.

@Marklin: ik zal inderdaad even buiten het scenario testen of het spoor dan ook ontbreekt.

@Bert:
Als het euvel zich ook voordoet buiten dit specifieke scenario zal ik de route verwijderen en opnieuw installeren, kijken of dat helpt.

Allemaal bedankt voor de tips, ik laat weten of het me lukt dit op te lossen!

David

SplatmanNL
Berichten: 7
Lid geworden op: 03 mei 2020, 22:58
3
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Stoomtram Maastricht - Vaals

Bericht door SplatmanNL »

Het ligt in ieder geval niet specifiek aan het ene scenario.
In de route editor mist dit stuk spoor ook...

Afbeelding

Ik ga nu de route maar verwijderen en opnieuw installeren, hopelijk lukt het zo!
David

Gebruikersavatar
Marklin
Berichten: 3381
Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
3
Locatie: Hart van Nederland
Gegeven waarderingen: 1910 keren
Ontvangen waarderingen: 2129 keren

Re: Stoomtram Maastricht - Vaals

Bericht door Marklin »

Dan weten we iig dat het scenario niet de oorzaak is van de missende objecten.
Nou had ik hier even gekeken, maar hier zie ik niets vreemds.
Wellicht is het na een herinstallatie nu goed, anders had je even kunnen kijken of de tile(s) bestand(en) wel in de Track Tiles en Loft Tiles map aanwezig zijn wat onderaan je plaatje staat te lezen. (+000008-000004)
Afbeelding

Prettige reis

Gebruikersavatar
Rob Jansen
Oprichter
Berichten: 894
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
3
Locatie: Op vele plekken :)
Gegeven waarderingen: 199 keren
Ontvangen waarderingen: 264 keren
Contacteer:

Re: Stoomtram Maastricht - Vaals

Bericht door Rob Jansen »

Bert, wat een prachtige route is het geworden zeg, afgelopen zondag heb ik deze route op stream gedaan, hij is voorlopig op Twitch terug te kijken: https://www.twitch.tv/videos/1472295053 (vanaf 01:56:00)

Heel erg mooi gebouwd en het heeft zeker wat zo een semi-fictieve route, past perfect als je ook kijkt op de kaart ermee, ik kijk uit naar het de verlengde versie :)

Ik ben nog bezig met GPS data te bekijken en de route op TS Maps te krijgen, komt er binnenkort op :)
Oprichter van DutchSims en Twitch Streamer. Meestal ben ik in het weekend live vanaf 19.30u!
Check dan mijn website en Stream Schema voor meer informatie

Gebruikersavatar
BertTrain
Berichten: 125
Lid geworden op: 04 apr 2020, 18:30
3
Locatie: Utrecht
Gegeven waarderingen: 253 keren
Ontvangen waarderingen: 740 keren

Re: Stoomtram Maastricht - Vaals

Bericht door BertTrain »

Rob Jansen schreef:
04 mei 2022, 16:02
Bert, wat een prachtige route is het geworden zeg, afgelopen zondag heb ik deze route op stream gedaan
Rob bedankt voor de stream van de route, ik had deze gisteren al gezien. Leuk om te zien.
Het vervolg van de route doe ik in het topic Museumlijnen Limburg. Mogelijk heb je dit al gezien, vandaag kun je zien dat de Miljoenenlijn van de ZLSM ook in de route wordt opgenomen, sporen liggen er al. Je zou deze als WIP kunnen opnemen in TS Maps.
Bouwer van route "Heuvelland" en "Spoorlijnen Zuid Limburg"

SplatmanNL
Berichten: 7
Lid geworden op: 03 mei 2020, 22:58
3
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Stoomtram Maastricht - Vaals

Bericht door SplatmanNL »

Marklin schreef:
04 mei 2022, 15:24
Dan weten we iig dat het scenario niet de oorzaak is van de missende objecten.
Nou had ik hier even gekeken, maar hier zie ik niets vreemds.
Wellicht is het na een herinstallatie nu goed, anders had je even kunnen kijken of de tile(s) bestand(en) wel in de Track Tiles en Loft Tiles map aanwezig zijn wat onderaan je plaatje staat te lezen. (+000008-000004)
Inmiddels is het opgelost! Ik heb de baan opnieuw geïnstalleerd, en voor de zekerheid ook nog een aantal van de benodigde assets uit de handleiding opnieuw gedownload en geïnstalleerd, en dat was de fix. Blijkbaar ben ik de eerste keer misschien toch iets vergeten.
Excuses, maar fijn dat hij het nu helemaal goed doet! Ik ga weer lekker toeren met mijn kameel ;)
Nogmaals dank allemaal, groeten,

David

Gebruikersavatar
Marklin
Berichten: 3381
Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
3
Locatie: Hart van Nederland
Gegeven waarderingen: 1910 keren
Ontvangen waarderingen: 2129 keren

Re: Stoomtram Maastricht - Vaals

Bericht door Marklin »

Mooi dat het verholpen is, zorg wel dat de bulten van de kameel vol met water staan als je een eind gaat toeren en niet zonder komt te zitten. :joy:
Afbeelding

Prettige reis

Gebruikersavatar
BertTrain
Berichten: 125
Lid geworden op: 04 apr 2020, 18:30
3
Locatie: Utrecht
Gegeven waarderingen: 253 keren
Ontvangen waarderingen: 740 keren

Re: Stoomtram Maastricht - Vaals

Bericht door BertTrain »

Wil je meer weten over de Historische tramlijn Maastricht - Vaals kijk dan op onderstaande facebookpagina:
https://www.facebook.com/search/top?q=t ... re%2Fvaals

Er staat veel informatie en foto's over deze tramlijn, ook een filmpje over deze Train Simulator route is op deze site geplaatst.
Deze gebruikers waarderen BertTrain voor dit bericht (totaal 2):
saurer580Louke1968
Bouwer van route "Heuvelland" en "Spoorlijnen Zuid Limburg"

Plaats reactie

Terug naar “Routes”