NoordOost Nederland V6.5

Hier vind je alle onderwerpen over routes die in aanbouw of uitgebracht zijn.
Gebruikersavatar
mkasthijs
Berichten: 885
Lid geworden op: 05 apr 2020, 12:23
3
Locatie: Apeldoorn
Gegeven waarderingen: 1675 keren
Ontvangen waarderingen: 1343 keren

Re: NoordOost Nederland V6

Bericht door mkasthijs »

Goedemiddag,

Goed nieuws!! De laatste versie is zojuist goedgekeurd en daarmee is de controle fase ten einde. :smile: :loveit: :partying_face:
Vrijdag 3 maart is het zover, om 17:00 die dag komt de route uit :) :partying_face: :partying_face:
Aftellen dus maar.... :halo:

Afbeelding
Deze gebruikers waarderen mkasthijs voor dit bericht (totaal 14):
sandertjedanielxdanielMB1987Christian983RcA51MarklinhanstreintjeJobPeetersAndries33gradjuh72 en 4 andere gebruikers
Routebouwer: NoordOost Nederland V6.5

Gebruikersavatar
Christian983
Berichten: 87
Lid geworden op: 29 okt 2020, 10:25
3
Gegeven waarderingen: 172 keren
Ontvangen waarderingen: 58 keren

Re: NoordOost Nederland V6

Bericht door Christian983 »

Dank jongens voor deze nieuwe uitbreiding!!!
Deze gebruikers waarderen Christian983 voor dit bericht:
mkasthijs

MB1987
Berichten: 31
Lid geworden op: 14 dec 2020, 11:18
3
Gegeven waarderingen: 189 keren
Ontvangen waarderingen: 15 keren

Re: NoordOost Nederland V6

Bericht door MB1987 »

Fijn om te horen 😃, ik wil jullie alvast bedanken mkastijs en Patrick voor deze prachtige gedetailleede uitbreiding Groningen - Leeuwarden van jullie route, echt klasse, ik kijk er naar uit Vrijdag 😃. Ook wil ik alle assets bouwers bedanken voor hun objecten, die de Nederlandse route steeds realistiser maken 😀.
Deze gebruikers waarderen MB1987 voor dit bericht:
mkasthijs

Gebruikersavatar
AndyVerwijst
Berichten: 19
Lid geworden op: 29 jan 2022, 16:03
2
Gegeven waarderingen: 24 keren
Ontvangen waarderingen: 4 keren

Re: NoordOost Nederland V6

Bericht door AndyVerwijst »

ik heb er ook zin in om Noordoost Nederland V6 te rijden vooral het stuk Groningen Leeuwaarden
Deze gebruikers waarderen AndyVerwijst voor dit bericht:
mkasthijs

Gebruikersavatar
KerAp
Berichten: 233
Lid geworden op: 12 mei 2020, 19:57
3
Gegeven waarderingen: 90 keren
Ontvangen waarderingen: 487 keren
Contacteer:

Re: NoordOost Nederland V6

Bericht door KerAp »

Niet dat ik niet kan wachten, hoor, maar waarom dan pas? Snap niet echt waarom er nou nog gewacht moet worden. :thinking:
Deze gebruikers waarderen KerAp voor dit bericht (totaal 3):
FrisonWadlopertjeTheLaRiche

Giel1402
Berichten: 57
Lid geworden op: 04 apr 2020, 18:22
3
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 6 keren

Re: NoordOost Nederland V6

Bericht door Giel1402 »

Dat is een keuze van de makers. Een weekje wachten is toch niet zo erg?

Gebruikersavatar
mkasthijs
Berichten: 885
Lid geworden op: 05 apr 2020, 12:23
3
Locatie: Apeldoorn
Gegeven waarderingen: 1675 keren
Ontvangen waarderingen: 1343 keren

Re: NoordOost Nederland V6

Bericht door mkasthijs »

KerAp schreef:
26 feb 2023, 19:42
Niet dat ik niet kan wachten, hoor, maar waarom dan pas? Snap niet echt waarom er nou nog gewacht moet worden. :thinking:
Dat kan ik uitleggen. Dat hebben we om 3 redenen gedaan
A: Het testteam wilde nog even wat rondneuzen in de editor voor de zekerheid en ik wil ze daar de tijd voor geven en niet onder druk zetten.
B. Er loopt ook nog een standaard controle ronde bij de collega's van SimSam. Daar is die vandaag ook aangeboden met ook het verzoek hem te releasen op 3 maart om 17:00 uur.
C. We vonden het wel een leuk idee om het nieuwe weekend te starten met een nieuwe route :)
Deze gebruikers waarderen mkasthijs voor dit bericht:
danielxdaniel
Routebouwer: NoordOost Nederland V6.5

robbie065!
Berichten: 35
Lid geworden op: 01 jun 2020, 15:09
3
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 13 keren

Re: NoordOost Nederland V6

Bericht door robbie065! »

KerAp schreef:
26 feb 2023, 19:42
Niet dat ik niet kan wachten, hoor, maar waarom dan pas? Snap niet echt waarom er nou nog gewacht moet worden. :thinking:
Ik moet ook nog ff wachten totdat ik de storingen eruit heb ? :P Vrijdag 18:00 :smile: :sweat_smile:

Afbeelding

Gebruikersavatar
KerAp
Berichten: 233
Lid geworden op: 12 mei 2020, 19:57
3
Gegeven waarderingen: 90 keren
Ontvangen waarderingen: 487 keren
Contacteer:

Re: NoordOost Nederland V6

Bericht door KerAp »

Giel1402 schreef:
26 feb 2023, 20:10
Dat is een keuze van de makers. Een weekje wachten is toch niet zo erg?
Zeker niet, sla de eerste paar woorden van mijn vorige post er maar op na.

Nee, ik vroeg het omdat ik heel erg mijn best gedaan heb om de Hoge Spoorbrug over Zwolle voor de release af te krijgen (wat makkelijk lukt nou, overigens, aangezien er hooguit nog maar een uurtje werk in zit :wink: ), zodat er dalijk niet mensen die een update missen met een half afgemaakte brug zitten, en dan nou hoor dat ik het gewoon lekker rustig aan had kunnen doen. Maar goed, dat deed ik ook zelf.

Ook bewijst het antwoord wat ik krijg voor mij dat ik er goed aan heb gedaan om de keuze te maken mijn objecten zelf te hosten, zodat ik niet langs allemaal controleteams hoef als ik wat wil delen. (No offense)

Dus vandaar de vraag.

Hoe het dan met die brug is? Er hoeven eigenlijk alleen nog wat platte, vierkante latjes in. Ik hoef geen nieuwe vormen meer te maken, alleen nog maar doodsaai kubusjes kopiëren en schalen.

Afbeelding

Afbeelding

En hier heb je hem 's nachts in de sneeuw. Engerd niet inbegrepen. :stuck_out_tongue:

Afbeelding
Deze gebruikers waarderen KerAp voor dit bericht (totaal 12):
WadlopertjeFrisonrabby62Sjef61TheJAGLouke1968mkasthijsrommy136sandertjeEvert66 en 2 andere gebruikers

Gebruikersavatar
AlwaysRM_
Berichten: 92
Lid geworden op: 29 mar 2022, 18:37
1
Gegeven waarderingen: 31 keren
Ontvangen waarderingen: 35 keren

Re: NoordOost Nederland V6

Bericht door AlwaysRM_ »

Dit weekend lekker F1 kijken en een paar Scenario's fixen indien nodig :partying_face:
Discord: Alwaysrm_
Problemen met een scenario of zoek je meer scenario's? check uit mijn Scenario topic

Gebruikersavatar
mkasthijs
Berichten: 885
Lid geworden op: 05 apr 2020, 12:23
3
Locatie: Apeldoorn
Gegeven waarderingen: 1675 keren
Ontvangen waarderingen: 1343 keren

Re: NoordOost Nederland V6

Bericht door mkasthijs »

Zeer fraai KerAap :loveit: :loveit:
In dat geval moeten we de release bestanden aanpassen.
- Want dan moet de meegeleverde brug uit de asset lijst, want jij komt met een nieuwe versie.
- Moet op Zwolle de BVL aangepast worden naar die brug
- Moet in de handleiding jouw brug meegenomen worden als asset.

Kortom, dan wachten wij met de release tot jouw brug uit is ;)
Mocht dat pas na vrijdag worden, wachten wij ook tot na vrijdag ;)
Routebouwer: NoordOost Nederland V6.5

Gebruikersavatar
MichaelO
Berichten: 139
Lid geworden op: 03 mei 2020, 15:57
3
Gegeven waarderingen: 423 keren
Ontvangen waarderingen: 392 keren

Re: NoordOost Nederland V6

Bericht door MichaelO »

Dat is een zeer mooie brug! Een prachtige toevoeging voor station Zwolle :smile:
KerAp schreef:
27 feb 2023, 08:22
Ook bewijst het antwoord wat ik krijg voor mij dat ik er goed aan heb gedaan om de keuze te maken mijn objecten zelf te hosten, zodat ik niet langs allemaal controleteams hoef als ik wat wil delen. (No offense)
Valt allemaal wel mee, als ik een update van mijn bovenleiding/objecten klaar heb staan die binnen de kortste keren online. Zowel hier als op SimTogether.
Zelf hosten is leuk. maar zodra jij er besluit mee te kappen en je hosting niet onderhoudt zijn we die dingen wel kwijt. Het staat je natuurlijk vrij om het te doen, en daar hebben wij mee te leven, maar ik snap ook heel goed dat veel mensen er niet aan beginnen. Ik zie een DutchSims of SimTogether een stuk minder snel verdwijnen, aangezien daar meer dan 1 persoon achter zit.

Overigens kan ik de hulp van het download team altijd wel waarderen. Een extra controlestap om zeker te zijn dat er niks is vergeten. Maar ik vergeet dan ook snel wat, of maakt een foutje die ik niet meer opmerk.

Meer in het algemeen:
Ik snap oprecht het gezeur omtrent de download teams niet. Deze mensen helpen alleen maar om de laatste puntjes, die mogelijk over het hoofd zijn gezien, op te lossen. Ik ben in ieder geval erg goed geholpen vorig jaar rondom de release van de HSL. Ondanks dat ik een goed aantal testers had, die ook heel veel puntjes hebben gevonden, waren er nog genoeg verbeter puntjes. Het Dutchsims download team heeft veel kennis aan boord om hier goed bij te helpen.

Dat het NONL team deze hulp accepteerd kiezen ze toch ZELF voor? Zij waarderen de hulp en kiezen er zelf voor om daardoor de release uit te stellen. Net als dat ze nu ZELF kiezen om de route nu pas vrijdag uit te brengen.

Het spijt me wel, maar de laatste tijd is de sfeer hier niet al te best. Het is hier al vrij stil en als er dan een keer weer wat geplaatst wordt, dan wordt er altijd meteen weer zo veel mogelijk azijn gepist door mensen die niks beters te doen hebben.

Zeuren om iets te zeuren te hebben lijkt het soms wel.
En dan zijn sommige verbaasd dat de activiteit naar Discord is verplaatst :X
Deze gebruikers waarderen MichaelO voor dit bericht (totaal 9):
DanielmkasthijsRubku_NLBryanPiroMB1987rabby62ludmillaTheLaRicheLuukvh7

Gebruikersavatar
KerAp
Berichten: 233
Lid geworden op: 12 mei 2020, 19:57
3
Gegeven waarderingen: 90 keren
Ontvangen waarderingen: 487 keren
Contacteer:

Re: NoordOost Nederland V6

Bericht door KerAp »

mkasthijs schreef:
27 feb 2023, 11:51
Zeer fraai KerAap :loveit: :loveit:
In dat geval moeten we de release bestanden aanpassen.
- Want dan moet de meegeleverde brug uit de asset lijst, want jij komt met een nieuwe versie.
- Moet op Zwolle de BVL aangepast worden naar die brug
- Moet in de handleiding jouw brug meegenomen worden als asset.

Kortom, dan wachten wij met de release tot jouw brug uit is ;)
Mocht dat pas na vrijdag worden, wachten wij ook tot na vrijdag ;)
Het moet wel heel raar lopen wil hij niet vandaag of morgen af zijn, dus dat komt allemaal wel goed. En bedankt dat je mijn naam zo spelt! Eigenlijk beter. Ik zou hem bijna aanpassen... :joy:
MichaelO schreef:
27 feb 2023, 12:11
Overigens kan ik de hulp van het download team altijd wel waarderen. Een extra controlestap om zeker te zijn dat er niks is vergeten. Maar ik vergeet dan ook snel wat, of maakt een foutje die ik niet meer opmerk.
Absoluut! Maar ik meende te lezen dat hij alle controles doorstaan had...
MichaelO schreef:
27 feb 2023, 12:11
Dat het NONL team deze hulp accepteerd kiezen ze toch ZELF voor? Zij waarderen de hulp en kiezen er zelf voor om daardoor de release uit te stellen. Net als dat ze nu ZELF kiezen om de route nu pas vrijdag uit te brengen.

Het spijt me wel, maar de laatste tijd is de sfeer hier niet al te best. Het is hier al vrij stil en als er dan een keer weer wat geplaatst wordt, dan wordt er altijd meteen weer zo veel mogelijk azijn gepist door mensen die niks beters te doen hebben.
Ik vroeg het ook niet uit gebrek aan geduld. Ik heb niet eens zoveel op met het hoge noorden. :wink:
MichaelO schreef:
27 feb 2023, 12:11
Zelf hosten is leuk. maar zodra jij er besluit mee te kappen en je hosting niet onderhoudt zijn we die dingen wel kwijt. Het staat je natuurlijk vrij om het te doen, en daar hebben wij mee te leven, maar ik snap ook heel goed dat veel mensen er niet aan beginnen. Ik zie een DutchSims of SimTogether een stuk minder snel verdwijnen, aangezien daar meer dan 1 persoon achter zit.
Daar heb je wel een punt, daar had ik nog niet aan gedacht. Zal er nog eens goed over nadenken, zeker gezien ik recent nog een bijna dood momentje heb gehad...

Gebruikersavatar
Marklin
Berichten: 3381
Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
3
Locatie: Hart van Nederland
Gegeven waarderingen: 1909 keren
Ontvangen waarderingen: 2129 keren

Re: NoordOost Nederland V6

Bericht door Marklin »

MichaelO schreef:
27 feb 2023, 12:11
Het spijt me wel, maar de laatste tijd is de sfeer hier niet al te best. Het is hier al vrij stil en als er dan een keer weer wat geplaatst wordt, dan wordt er altijd meteen weer zo veel mogelijk azijn gepist door mensen die niks beters te doen hebben.
Tsja MichaelO, een ieder gaat hier op zijn of haar manier mee om, maar als in dit geval het jou stoort om bijv. op een plaatje te reageren dat iets om een verbeter puntje vraagt o.i.d. zie ik het niet als azijn enz.
Mja als je het nog stiller wil hebben dan het al is en alleen met mooi, prachtig enz. gereageerd mag worden in jou ogen om maar niet iemand tegen het hoofd te stoten mij ook best.
Kortom ik zal het in gedachte houden om nergens meer op te reageren ofwel in de goede zin van het woord "zoek het maar uit". :blush:
Deze gebruikers waarderen Marklin voor dit bericht (totaal 3):
BryanPiroTomasR17Wadlopertje
Afbeelding

Prettige reis

Gebruikersavatar
MichaelO
Berichten: 139
Lid geworden op: 03 mei 2020, 15:57
3
Gegeven waarderingen: 423 keren
Ontvangen waarderingen: 392 keren

Re: NoordOost Nederland V6

Bericht door MichaelO »

Het feit dat je azijnpissen en feedback geven als het zelfde ziet zegt meer over jou dan over mij. :zipper_mouth:
Marklin schreef:
27 feb 2023, 15:39
Kortom ik zal het in gedachte houden om nergens meer op te reageren ofwel in de goede zin van het woord "zoek het maar uit". :blush:
Daar houd ik je aan :thumbsup:
Deze gebruikers waarderen MichaelO voor dit bericht:
BryanPiro

robbie065!
Berichten: 35
Lid geworden op: 01 jun 2020, 15:09
3
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 13 keren

Re: NoordOost Nederland V6

Bericht door robbie065! »

Snap sowieso het gezeur niet. Elke keer als er een route komt, wat natuurlijk waanzinnig mooi is, lees ik elke keer weer discussies! Waarom? Nergens goed voor. Wordt continue een welles nietus. We zijn (bijna) volwassen mensen dus reageer gewoon volwassen. Zo niet! Doe wat anders of ga gewoon, net als ik, aan echte historische treinen, zoals de DM90/NS 1300 knutselen. Dan is het zo vrijdag 17.00! Amen! :ok_hand:
Deze gebruikers waarderen robbie065! voor dit bericht:
mkasthijs

simonewerro
Berichten: 164
Lid geworden op: 26 apr 2020, 14:15
3
Gegeven waarderingen: 31 keren
Ontvangen waarderingen: 73 keren

Re: NoordOost Nederland V6

Bericht door simonewerro »

Heren, heren........
Deze gebruikers waarderen simonewerro voor dit bericht:
Dsander

Gebruikersavatar
Koplopermau
Moderator
Berichten: 300
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
3
Gegeven waarderingen: 110 keren
Ontvangen waarderingen: 267 keren
Contacteer:

Re: NoordOost Nederland V6

Bericht door Koplopermau »

En daarmee verzoek ik beide heren weer ontopic te gaan, en wel Noordoost Nederland v6. Elkaar in de haren vliegen heeft geen enkele zin en geeft inderdaad een negatieve sfeer, waar jullie nu ook aan bijdragen. We gaan respectvol met elkaar om. Klaar nu. Als jullie het niet eens zijn met de zienswijze van DutchSims en hoe wij Downloads behandelen, nodig ik jullie van harte uit het in het feedback topic te plaatsen.
Bezoek ook mijn Afbeelding YouTube en Afbeelding Twitch kanalen! ICM is de mooiste trein van Nederland. :loveit:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Frison
Berichten: 2811
Lid geworden op: 04 apr 2020, 18:09
3
Gegeven waarderingen: 1273 keren
Ontvangen waarderingen: 8091 keren
Contacteer:

Re: NoordOost Nederland V6

Bericht door Frison »

mkasthijs schreef:
27 feb 2023, 11:51
Zeer fraai KerAap :loveit: :loveit:
In dat geval moeten we de release bestanden aanpassen.
- Want dan moet de meegeleverde brug uit de asset lijst, want jij komt met een nieuwe versie.
- Moet op Zwolle de BVL aangepast worden naar die brug
- Moet in de handleiding jouw brug meegenomen worden als asset.

Kortom, dan wachten wij met de release tot jouw brug uit is ;)
Mocht dat pas na vrijdag worden, wachten wij ook tot na vrijdag ;)
Hebben jullie dan helemaal geen onderling contact en overleg? :rolling_eyes:
Sorry, maar ik begrijp dat echt niet. Zal wel aan mij liggen.

Wacht in het vervolg met aankondigen van een release tot je zelf alles klaar en getest hebt en kom er dan mee naar buiten, dat scheelt een hoop ergernis en bijbehorende reacties, toch? :wink:
Wat er niet is, dat kan je niet zien.
Maar wat je niet ziet kan er wel zijn.

Gebruikersavatar
mkasthijs
Berichten: 885
Lid geworden op: 05 apr 2020, 12:23
3
Locatie: Apeldoorn
Gegeven waarderingen: 1675 keren
Ontvangen waarderingen: 1343 keren

Re: NoordOost Nederland V6

Bericht door mkasthijs »

Frison schreef:
27 feb 2023, 19:28

Hebben jullie dan helemaal geen onderling contact en overleg? :rolling_eyes:
Sorry, maar ik begrijp dat echt niet. Zal wel aan mij liggen.

Wacht in het vervolg met aankondigen van een release tot je zelf alles klaar en getest hebt en kom er dan mee naar buiten, dat scheelt een hoop ergernis en bijbehorende reacties, toch? :wink:
Ik geef toe, ik was de release van die brug idd even vergeten, mijn eigen fout. Was volledig gefocust op de release zelf #oeps :zipper_mouth:
Gelukkig dat KerAp er zelf mee kwam. Dus nu wordt het alsnog geregeld en moet het lukken.
Donderdagavond verwerk ik de brug in de route met de bovenleiding en dan kan direct de laatste versie naar DS die ze dan vrijdag kunnen uploaden en uitbrengen om 17:00 uur :smile: :wink:
Deze gebruikers waarderen mkasthijs voor dit bericht (totaal 4):
Andries33MB1987MichaelOTheLaRiche
Routebouwer: NoordOost Nederland V6.5

Gebruikersavatar
AndyVerwijst
Berichten: 19
Lid geworden op: 29 jan 2022, 16:03
2
Gegeven waarderingen: 24 keren
Ontvangen waarderingen: 4 keren

Re: NoordOost Nederland V6

Bericht door AndyVerwijst »

Ik wacht gewoon Rustig totdat die Route komt vrijdag weetje ik heb zelf ook geen enkel haast om als 1e bij te zijn want komen nog keren genoeg waarop je de route kan downloaden

Gebruikersavatar
KerAp
Berichten: 233
Lid geworden op: 12 mei 2020, 19:57
3
Gegeven waarderingen: 90 keren
Ontvangen waarderingen: 487 keren
Contacteer:

Re: NoordOost Nederland V6

Bericht door KerAp »

De brug is klaar en vanaf nu te downloaden op de site van mijn metroproject (zie mijn profiel) onder "overig".

Je mag hem met je route meeleveren, naar mijn site linken, hij mag ook hier geplaatst worden, wat jij wil.

Afbeelding

Deze screen is uit het Olielijntje met de 1990 versie, wat op mijn site staat is de 2023 versie met extra hekjes.
Deze gebruikers waarderen KerAp voor dit bericht (totaal 6):
MichaelOMB1987rabby62WadlopertjeTheLaRichemkasthijs

Gebruikersavatar
Wadlopertje
Berichten: 462
Lid geworden op: 06 apr 2020, 20:31
3
Gegeven waarderingen: 1758 keren
Ontvangen waarderingen: 239 keren

Re: NoordOost Nederland V6

Bericht door Wadlopertje »

Dit is een wel hele mooie aanwinst voor Train Simulator. Knap werk! :sunglasses:

Gebruikersavatar
mkasthijs
Berichten: 885
Lid geworden op: 05 apr 2020, 12:23
3
Locatie: Apeldoorn
Gegeven waarderingen: 1675 keren
Ontvangen waarderingen: 1343 keren

Re: NoordOost Nederland V6

Bericht door mkasthijs »

Fantastico!!! :loveit: :loveit: :loveit:

Edit:
Intussen is de handleiding geüpate en ook het asset pakket
Kwestie nog van de BVL updaten en en dan kan de route weer geüpload worden naar DS :)

Edit 2:
Alles klaar, staat nu op DS :)
Release vrijdag 17:00 gaat door.
Deze gebruikers waarderen mkasthijs voor dit bericht (totaal 7):
MB1987AeolusMilko80Louke1968danielxdanielWadlopertjeAlwaysRM_
Routebouwer: NoordOost Nederland V6.5

Gebruikersavatar
Aeolus
Berichten: 163
Lid geworden op: 29 dec 2021, 19:50
2
Gegeven waarderingen: 152 keren
Ontvangen waarderingen: 65 keren

Re: NoordOost Nederland V6

Bericht door Aeolus »

Lekker bezig allen! Ben erg benieuwd :)

Plaats reactie

Terug naar “Routes”