Het is enige tijd geleden dat Noordoost Nederland V4 geüpload is. Ik hoop dat jullie er veel plezier aan beleven. Op DutchSims zag ik al scenario packs voorbij komen waar men vanuit Den Bosch via Utrecht en Harderwijk naar Groningen rijdt. Super tof om te zien!

Zoals bekend is Rommy gestopt met de route Noordoost Nederland na de release van V4. Ikzelf ben vervolgens gaan bedenken waar ik heen wilde in V5. Ik heb zitten denken aan Almere, Roodeschool, Delfzijl of Leeuwarden.
Na lang denken waar ik echt graag heen wilde heb ik besloten om het stuk te gaan bouwen tussen Groningen en Roodeschool. Nu is bekend dat Damian (Dsander) ook bezig is met de route Groningen – Roodeschool. Om te voorkomen dat er een strijd los barstte wie de mooiste route bouwt op dat traject, heb ik contact gelegd met Damian om mijn ideeën te bespreken. Na onderling wat overlegd te hebben, hebben we besloten om samen te gaan werken aan het traject Groningen – Roodeschool op Noordoost Nederland.
Om een lang verhaal kort te maken

Intussen zijn er we heel wat bouwuren verder en ligt de scenery vanaf de Eemshaven tot aan Usquert er voor 95% in, ligt station Warffum zelf voor 95%, en de scenery tussen Warffum en Usquert voor 50%. Let dus wel dat er enkele fouten in de screens kunnen zitten qua scenery. Als er fouten zijn, meld ze gerust. Hierna gaan wij verder met de scenery (van noord naar zuid) naar Baflo, Winsum, Sauwerd, Groningen Noord en dan station Groningen.
Geniet van de screens van de zes gemaakte stations tot nu toe

Station Warffum

Station Usquert

Station Uithuizen

Station Uithuizermeeden

Station Roodeschool

Station Eemshaven