Kortom, voor perfect zou die kruising ietwat naar rechts moeten om overal mooie puntstukken te kunnen maken c.q. krijgen.

Zie pijl?

Dankjewel dat je het hebt meegenomen in de routemkasthijs schreef: ↑16 nov 2021, 11:49U vraagt, wij draaien!Svenny7506_1999 schreef: ↑15 nov 2021, 20:34Wat mooi dat jullie al zo ver zijn met deze mooie route, ik heb een kleine opmerking na het zien van de preview van Blivius. het spoor bij de aftakking bij Sauwerd klopt niet helemaal kwa ligging![]()
-afbeelding-
Ik know Teun, ik heb mijn best gedaan, maar het erg lastig. Je kunt keurig een symmetrische kruising maken, maar dan is die lijn veel te scherp.
Na opnieuw er naar gekeken te hebben is het gelukt en heb ik vier mooie bogen gekregen
Ben je nu niet een beetje te ver aan het zoeken?Marklin schreef: ↑16 nov 2021, 18:10Ja dat is stukken beter zo.![]()
Alleen nou is de rechtse boogstraal van de wissel veel scherper dan van de linkse wissel.
Nu zitten deze wisselstellers niet ca. gelijk aan elkaar wat in het echt wel zo is, mja je kunt ook zeggen klets maar een eind weg ik vind het mooi zo.![]()
Luister Teun. De wissel van Prorail is met de hand gemaakt op de cm na. Dat kan in TS niet.
Jup....
Done!
Daarvoor hebben we gelukkig een oplossing, zie deze afbeelding;mkasthijs schreef: ↑16 nov 2021, 20:01
@Clipmeener De dijken van UKTS gaan we niet gebruiken. En dat heeft als reden dat deze hoger moeten liggen dan dijken van Coha. Op dubbelspoor kan dat prima gebruikt worden, die van UKTS, maar op enkel spoor is dat heel erg lastig. Doordat deze hoger liggen kun je niks meer aanpassen aan het spoor, tenzij je de dijk wist.
En om nou bij elke spoor aanpassing de dijken te wissen, hebben we niet zo heel veel zin in.
Net getest tijdens het bouwen. Bij mij werkt die combi niet.Clipmeneernl schreef: ↑16 nov 2021, 20:09
Daarvoor hebben we gelukkig een oplossing, zie deze afbeelding;
Als je tijdens het bouwen ctrl L ingedrukt houd, selecteer je alleen een loft (of terwijl de dijk)
Als je tijdens het bouwen ctrl T ingedrukt houd, selecteer je alleen een track (of terwijl het spoor)
![]()
Ja, het werkt bij het gewoon klikken Robin, maar niet bij het selecteren en dat is irritant.
Meer zelfsClipmeneernl schreef: ↑16 nov 2021, 20:30Ja, jullie hebben nu inderdaad wel een route van Lelystad naar de Eemshaven, om dan alles aan te passen...![]()