NoordOost Nederland V6.5

Hier vind je alle onderwerpen over routes die in aanbouw of uitgebracht zijn.
Gebruikersavatar
mkasthijs
Berichten: 920
Lid geworden op: 05 apr 2020, 12:23
4
Locatie: Apeldoorn
Gegeven waarderingen: 1710 keren
Ontvangen waarderingen: 1409 keren

Re: NoordOost Nederland V6.5

Bericht door mkasthijs »

Nou, ik ben het niet helemaal eens met je Frits over jouw laatste zinnen.
Want nogmaals, ik snap jouw punt heel goed en zoals ik zei. Het is geen must. En je praat zeker niet tegen een muur, want ik hoor jouw punt zeker.
Naast de bomen van MA en vooral de industrie gebouwen van HH en Kuju is verder nagenoeg alles freeware. Ook de natuur is bijna verder alleen freeware.
Maar soms wil ik toch even een afwisseling van wat scenery, maar houd ik zeker rekening met wat ik plaats.

Maar als er echt teveel weerstand komt vanuit rijders op objecten uit het betaalde IKB3 ben ik bereid om eens te gaan kijken met TS Tools hoeveel IKB3 er op dit moment in zit.
Als dat voor ons laag genoeg is, ben ik best bereid om dat stuk te vervangen voor Altenburg Wildau assets om het pakket helemaal eruit te halen ;)
Routebouwer: NoordOost Nederland V6.5

Gebruikersavatar
Marklin
Berichten: 3453
Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
4
Locatie: Hart van Nederland
Gegeven waarderingen: 1942 keren
Ontvangen waarderingen: 2182 keren

Re: NoordOost Nederland V6.5

Bericht door Marklin »

Dat is wel het laatste wat ik zo doen om IKB3 eruit te halen omdat het door velen gebruikt word al is het bij SAD een rommeltje geworden met steeds wijzigende paden enz.
En ja als een enkeling het niet wil aanschaffen het zij zo waar men vrij in is als het maar niet cruciaal is en dus puur scenery betreft.
Anders word het wanneer er bijv. spoor of terrein uit een payware route word gebruikt en men haast gedwongen word het te kopen. :wink:

Afijn hobby kost nu eenmaal geld waar in dit geval niet over word gerept! :thinking:

Edit/
Trouwens wil je een route echt freeware houden dan zou je dit met scenario's ook moeten doen en geen Christrains add-ons gebruiken. :zipper_mouth:
Deze gebruikers waarderen Marklin voor dit bericht (totaal 2):
KerApMichaelO
Afbeelding

Prettige reis

Gebruikersavatar
Rubku_NL
Download Manager
Berichten: 656
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
4
Locatie: Eindhoven
Gegeven waarderingen: 463 keren
Ontvangen waarderingen: 767 keren
Contacteer:

Re: NoordOost Nederland V6.5

Bericht door Rubku_NL »

Ik denk dat ik deze reactie al eens eerder gegeven heb, maar zal het nog maar eens doen.

Naast het punt dat DutchDriver al noemde dat alles mooi verpakt is in 1 pakket.
Zijn er ook verschillende andere redenen om zoveel mogelijk over te zetten naar SAD2016 (IKB).
De 3 belangrijkste redenen:
  • De reden waarom we ze zoveel mogelijk laten omzetten is dat een groot aantal van de objecten (.bin locatie) uit SAD of SAD2011 niet meer beschikbaar zijn, bijvoorbeeld oude versie van IKB. Het gaat hierbij om meer dan 4200 .bin-locaties.
  • Een andere reden waarom SAD heeft besloten om alles over te zetten naar SAD2016 heeft onder andere te maken met het feit dat de route naar Steam is gekomen. Dit heeft bijvoorbeeld te maken met de Steamcheck waardoor het mogelijk is dat alle niet-Steambestanden hierdoor beïnvloed worden en mogelijk niet meer werken.
  • Ook met de komst van de route op Steam is het voor iedereen aanzienlijk makkelijker geworden om het aan te schaffen en te installeren. Als je bedenkt dat veel gebruikers tegenwoordig niet eens meer weten hoe ze met Windows Verkenner of .zip of .rar om moeten gaan vanwege het feit dat ze alleen nog maar gewend zijn Apps te gebruiken waarbij alles met een druk op de knop wordt geregeld.
Lang verhaal kort:
De overweging om alles over te zetten op deze route weegt zwaarder dan alles apart te downloaden en dan wel niet objecten nodig te hebben die niet meer beschikbaar zijn.
En is deze route absoluut de moeite waard? Zeker en vast!
Voor de rest is de freeware versie Altenburg Wildau de enige die nog bruikbaar is, maar gezien het feit dat zo'n 90% ook in IKB zit, maakt dat het niet erg interessant.
Vergeleken met bijvoorbeeld 't Olielijntje waar bij je de route Norddeutsche-Bahn: Kiel - Lübeck nodig hebt voor maar 26 bomen, 2 muren en 1 Treinspotter, waarvan de helft ook beschikbaar is uit Academy, Hamburg Hannover & München Augsburg (dit is bekend bij Rommy).

Tevens wil ik ook even mijn persoonlijke mening geven over de route.
SAD (Im Köblitzer Bergland route) is 1 van de beste routes die we hebben en niet alleen de route zelf maar ook het grote aantal (6100+ .bin) objecten, maakt dat deze route erg interessant is.
De IKB-route is al meer dan 15 jaar in ontwikkeling en de manier waarop de route zelf is uitgestippeld is al een verhaal apart, waarbij je helemaal wordt meegenomen door de geschiedenis van waar allerlei sporen uit het verleden te ontdekken zijn.
Het is ook een beetje een Nederlandse trots, hoe dan? Nou, de hoofdontwikkelaar van SAD is zelf een Nederlander, die al sinds dag 1 bezig is met het maken van objecten (railworks).


Tot slot ben ik altijd beschikbaar om te helpen uitzoeken wat wel en niet beschikbaar is van onder andere SAD, maar dat mogen ook andere objecten zijn.
Veel routebouwers zijn hier al reeds bekend mee.


Hoe dan ook, ik denk dat het beter is om deze discussie niet opnieuw te voeren, althans niet hier.
Deze gebruikers waarderen Rubku_NL voor dit bericht:
MichaelO
DutchSims Download Manager & DCR Teamlid.
Dovetail Ambassador.
Ik stream maandag t/m vrijdag op Twitch.
Join ook mijn Discord!

Afbeelding

Gebruikersavatar
DutchDriver
Moderator
Berichten: 256
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
4
Locatie: Valleilijn
Gegeven waarderingen: 123 keren
Ontvangen waarderingen: 437 keren
Contacteer:

Re: NoordOost Nederland V6.5

Bericht door DutchDriver »

Frison schreef:
22 dec 2023, 09:25
Tot slot passen de buitenlandse objecten vaak niet in NL en praat je puur over wat andere bomen en struiken. Nou en, het gaat tenslotte om het rijden en de technische uitvoering van een route.

Werkelijk aanwezige objecten, dat maakt een route realistich en niet een fraaiere boom of struik. Voor objecten heb je echt voldoende keuze wat betreft NL materiaal. Maar ja, als dat niet geaccepteerd wordt, ......
Je praat niet tegen een muur, maar tegen mensen met simpelweg een compleet andere mening. Dit is dan ook verder geen aanval ofzoiets, slechts een waarom deze route zoveel gebruikt wordt. 14 routes die hier op DS beschikbaar zijn hebben 'm in de lijst met benodigdheden staan. Dat zou toch genoeg moeten zeggen?

Overigens in de meeste routes gaat het niet om een simpel boompje of struikje, ik zie op diverse plekken in de routes complete SAD-dorpjes en industriegebieden voorbijkomen. Je hebt duidelijk geen idee wat er in die route aanwezig is. 😄
Het is allemaal niet makkelijk. Maar samen komen we er wel.
Afbeelding

Gebruikersavatar
AlwaysRM_
Berichten: 99
Lid geworden op: 29 mar 2022, 18:37
2
Gegeven waarderingen: 35 keren
Ontvangen waarderingen: 45 keren

Re: NoordOost Nederland V6.5

Bericht door AlwaysRM_ »

Ik wil niet veel zeggen maar de enige nieuwe toegevoegde payware is IKB, en ik denk dat zo wat iedereen hier op Dutchsims die route al lang heeft lol.
IKB is al nodig voor 11(!) andere Nederlandse routes (5 Echte, 6 Fictieve)
Alleen Munich-Augsburg wordt door meer NL routes gebruikt dan IKB. (19 NL Routes, 12 Echte, 7 fictieve)
Discord: Alwaysrm_
Problemen met een scenario of zoek je meer scenario's? check uit mijn Scenario topic

Gebruikersavatar
mkasthijs
Berichten: 920
Lid geworden op: 05 apr 2020, 12:23
4
Locatie: Apeldoorn
Gegeven waarderingen: 1710 keren
Ontvangen waarderingen: 1409 keren

Re: NoordOost Nederland V6.5

Bericht door mkasthijs »

Goedenavond,

Alvast een mededeling voor de nieuwe route V6.5
Na de vernieuwing bij Delfzijl haven door ProRail vorig jaar hebben ze daar ook de overweg achter het chemie emplacement aangepast.
COHA is zo lief geweest om deze overweg op maat te maken voor ons en deze is ook meegenomen in hun pakket.
Zonder dit verder aan te kondigen heeft COHA vorige week het overwegen pakket V3.8 online gezet met als enige toevoeging, de overweg bij Delfzijl haven.
Mocht je dus volgend jaar onze route downloaden, vergeet dan niet om ook V3.8 van de overwegen te installeren. Dit versie nummer staat ook beschreven in de handleiding ;)

De nieuwe update is hier te downloaden op de gebruikelijke plek:
https://coha.nl/viewtopic.php?t=465 (na login)

Mooie avond!
Deze gebruikers waarderen mkasthijs voor dit bericht (totaal 10):
saurer580MarklinRoyMB1987WadlopertjeAlwaysRM_danielxdanielAndyVerwijstrabby62Treinspotter nathan
Routebouwer: NoordOost Nederland V6.5

Gebruikersavatar
mkasthijs
Berichten: 920
Lid geworden op: 05 apr 2020, 12:23
4
Locatie: Apeldoorn
Gegeven waarderingen: 1710 keren
Ontvangen waarderingen: 1409 keren

Re: NoordOost Nederland V6.5

Bericht door mkasthijs »

Goedenavond,

Naast nieuwe stukken spoor zijn er ook bestaande stukken geüpdate in de V6.5 versie welke dit jaar uitkomt.
Eerder heb ik jullie al het vernieuwde stuk tussen Zwolle en Lelystad laten zien, maar er is meer geüpdate.

Zo lagen er nog wensen van spelers open voor het stuk Leeuwarden - Groningen. Bijvoorbeeld de dijken tussen Groningen en Leeuwarden, of deze niet UKTS konden worden. Aan dat verzoek is voldaan en alle dijken van COHA zijn op dat tracé vervangen door de dijken van UKTS.

Maar er lag nog een verzoek open, namelijk de dubbele helling bij station Zuidhorn (vanaf Groningen af) die toch wel iets weg had van een achtbaan door de wisselstraat. In een test route heb ik geleerd hoe overloopwissels op hellingsporen te leggen, dus zodoende zijn de helling achtbaan sporen eruit gesloopt bij Zuidhorn en er als een rechte helling opnieuw erin gelegd met daarna de wisselstraat erop. Ook dat is veel beter geworden al zeg ik het zelf. :smile: :halo:

En ja, natuurlijk de COHA seinen V5 die recent uitgebracht zijn. Ook dit zijn geplaatst bij Groningen en Haren met een prachtig resultaat.

Van dit allemaal heb ik mooie screens in volgorde van wat ik hierboven beschreven heb.

Mooie avond! :smile:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Deze gebruikers waarderen mkasthijs voor dit bericht (totaal 17):
Christian983MB1987Luukvh7sandertjeRob_zeelandKcalk_04MarklinRoydanielxdanielAccelerat en 7 andere gebruikers
Routebouwer: NoordOost Nederland V6.5

Gebruikersavatar
Spoorwegen Nederland
Berichten: 126
Lid geworden op: 02 okt 2021, 19:48
2
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 64 keren

Re: NoordOost Nederland V6.5

Bericht door Spoorwegen Nederland »

Zeer fraai Zeer fraai
Kan niet wachten tot de geupdate route uitkomt :loveit: :loveit:
Deze gebruikers waarderen Spoorwegen Nederland voor dit bericht:
mkasthijs

Gebruikersavatar
Jopke
Berichten: 35
Lid geworden op: 26 aug 2023, 12:02
Gegeven waarderingen: 15 keren
Ontvangen waarderingen: 5 keren

Re: NoordOost Nederland V6.5

Bericht door Jopke »

Dat ziet er weer gaaf uit. En komt de route van Groningen naar Bad Nieuweschans er ook in?
Deze gebruikers waarderen Jopke voor dit bericht:
mkasthijs
Je bent nooit te oud om met treintjes te spelen

Gebruikersavatar
mkasthijs
Berichten: 920
Lid geworden op: 05 apr 2020, 12:23
4
Locatie: Apeldoorn
Gegeven waarderingen: 1710 keren
Ontvangen waarderingen: 1409 keren

Re: NoordOost Nederland V6.5

Bericht door mkasthijs »

Wie weet in de toekomst. We zijn wel aan het brainstormen hoe we de toekomst de route willen gaan inrichten, maar daarover de komende jaren meer ;)
Deze gebruikers waarderen mkasthijs voor dit bericht:
Jopke
Routebouwer: NoordOost Nederland V6.5

Gebruikersavatar
Kcalk_04
Berichten: 121
Lid geworden op: 18 feb 2023, 22:47
1
Locatie: Heerenveen
Gegeven waarderingen: 231 keren
Ontvangen waarderingen: 43 keren

Re: NoordOost Nederland V6.5

Bericht door Kcalk_04 »

meer mooie plaatjes! Ben heel beniewd naar de nieuwe update. Veel sucses met bouwen!
Mijn scenariopagina: hier

Gebruikersavatar
Jopke
Berichten: 35
Lid geworden op: 26 aug 2023, 12:02
Gegeven waarderingen: 15 keren
Ontvangen waarderingen: 5 keren

Re: NoordOost Nederland V6.5

Bericht door Jopke »

mkasthijs schreef:
04 jan 2024, 16:25
Wie weet in de toekomst. We zijn wel aan het brainstormen hoe we de toekomst de route willen gaan inrichten, maar daarover de komende jaren meer ;)
Oke dat is wel jammer natuurlijk. Maar wie weet dat het in de toekomst de route wel toegevoegd word. Ik ben namelijk in Bad Nieuweschans opgegroeid en ging altijd met de trein naar Winschoten naar school. vandaar die vraag
Je bent nooit te oud om met treintjes te spelen

Gebruikersavatar
mkasthijs
Berichten: 920
Lid geworden op: 05 apr 2020, 12:23
4
Locatie: Apeldoorn
Gegeven waarderingen: 1710 keren
Ontvangen waarderingen: 1409 keren

Re: NoordOost Nederland V6.5

Bericht door mkasthijs »

Ik snap je vraag, maar we kunnen niet alles doen he.
In V6.5 komt, zoals bekend, Lelystad - Almere (+33 km) erbij en in V7 Leeuwarden - Meppel (+64 km).
En dan vanaf 7.5 zien we wel weer verder ;)
Deze gebruikers waarderen mkasthijs voor dit bericht (totaal 3):
Jopkejoeybongers1997Accelerat
Routebouwer: NoordOost Nederland V6.5

Gebruikersavatar
Jopke
Berichten: 35
Lid geworden op: 26 aug 2023, 12:02
Gegeven waarderingen: 15 keren
Ontvangen waarderingen: 5 keren

Re: NoordOost Nederland V6.5

Bericht door Jopke »

Ja klopt dat is ook zo. En er gaat natuurlijk ook veel tijd in zitten om het te maken.
Je bent nooit te oud om met treintjes te spelen

Gebruikersavatar
mkasthijs
Berichten: 920
Lid geworden op: 05 apr 2020, 12:23
4
Locatie: Apeldoorn
Gegeven waarderingen: 1710 keren
Ontvangen waarderingen: 1409 keren

Re: NoordOost Nederland V6.5

Bericht door mkasthijs »

Zeker, zit heel veel tijd in zo'n route.
Schud ik niet even zo 123 uit mijn mouw.
We gaan het dus zien ;)
Routebouwer: NoordOost Nederland V6.5

Gebruikersavatar
Marc D.
Berichten: 290
Lid geworden op: 06 jul 2020, 22:00
3
Gegeven waarderingen: 177 keren
Ontvangen waarderingen: 1223 keren

Re: NoordOost Nederland V6.5

Bericht door Marc D. »

Jopke schreef:
04 jan 2024, 16:09
Komt de route van Groningen naar Bad Nieuweschans er ook in?
Als we dan toch bezig zijn kan het inmiddels opgeheven lijntje naar Ter Apel er ook wel in :smile:.
Deze gebruikers waarderen Marc D. voor dit bericht (totaal 3):
mkasthijsJopkejoeybongers1997

Gebruikersavatar
mkasthijs
Berichten: 920
Lid geworden op: 05 apr 2020, 12:23
4
Locatie: Apeldoorn
Gegeven waarderingen: 1710 keren
Ontvangen waarderingen: 1409 keren

Re: NoordOost Nederland V6.5

Bericht door mkasthijs »

Goedenavond,

Het wordt tijd voor weer eens een update van de route.
Stap voor stap gaan we richting het einde van deze versie, maar we zijn er nog niet.
De herinrichting van station Lelystad Centrum is inmiddels klaar en Patrick is nu nog druk met het inrichten van het opnieuw gelegde opstelterrein van Lelystad.
Hierna staan nog een aantal kleine projectjes op de planning die moeten plaatsvinden en dan kunnen we de release gaan voorbereiden.
Inmiddels is er al wel een preview scenario gemaakt door Always_RM welke op de plank klaar ligt. Patrick is deze week klaar met het opstelterrein van Lelystad, dus als alles gaat zoals gepland wordt komend weekend de preview opgenomen en komt deze begin volgende week online.

Inmiddels ben ik ook al druk met de nieuwe handleiding en vandaag heb ik dan ook de foto's van de stations gemaakt van Almere voor in de handleiding. Ik heb al langere tijd screens beloofd van de stations en nu is echt het moment daar. :smile: :blush:

Met grote dank aan Rob_Zeeland, Frison en KerAp voor de prachtige assets voor dit stuk spoor! :loveit: En aan Patrick voor de fantastische inrichting van de stations en de hele aankleding van Almere Centrum met alleen de hele simpele kap van Almere Centrum van KerAp. (Welke later dit jaar door KerAp nog totaal wordt geüpdate door een veel betere versie)

Geniet van de screens en heb een mooie avond! :smile:

Station Almere Oostvaarders
Afbeelding

Station Almere Buiten
Afbeelding

Station Almere Parkwijk
Afbeelding

Station Almere Centrum
Afbeelding

Station Almere Muziekwijk
Afbeelding

Station Almere Poort
Afbeelding
Deze gebruikers waarderen mkasthijs voor dit bericht (totaal 29):
peerklotadallascapriceverbo622Rob_zeelandWadlopertjeja2806Kcalk_04mepschenJordiW.hanstreintje en 19 andere gebruikers
Routebouwer: NoordOost Nederland V6.5

Gebruikersavatar
Christian983
Berichten: 91
Lid geworden op: 29 okt 2020, 10:25
3
Gegeven waarderingen: 177 keren
Ontvangen waarderingen: 58 keren

Re: NoordOost Nederland V6.5

Bericht door Christian983 »

Nou beste heren jullie hebben er weer een prachtig iets van gemaakt! Kijk uit naar de preview!
Deze gebruikers waarderen Christian983 voor dit bericht (totaal 2):
mkasthijsBertTrain

Gebruikersavatar
mkasthijs
Berichten: 920
Lid geworden op: 05 apr 2020, 12:23
4
Locatie: Apeldoorn
Gegeven waarderingen: 1710 keren
Ontvangen waarderingen: 1409 keren

Re: NoordOost Nederland V6.5

Bericht door mkasthijs »

Goedemiddag,

Het is zover. De preview van NoordOost Nederland V6.5 staat online. Bjorn rijdt hier als sprinter vanaf de A6 via Almere en Lelystad naar Zwolle en stopt op alle tussengelegen stations. Hij vertelde mij dat hij het een heel erg mooie route vindt, ik hoop jullie ook wat jullie zien in deze preview. :smile: :loveit:

Note: Het draaiorgel in Zwolle wat Bjorn tegenkomt is gekomen door miscommunicatie. Ik had Bjorn verteld welke handelingen hij moest uitvoeren om een draaiorgel vrij scenerio te rijden. Echter is Bjorn deze vergeten uit te voeren. Vandaar het draaiorgel ;)



Station Hoogeveen
In een recente video van KoploperMau waarin hij rijdt met de Mat64 van Groningen naar Zwolle hoor ik hem praten over station Hoogeveen en dat in V6.5 staton Hoogeveen wordt opgeleverd conform de nieuwe situatie. Hierbij wil ik duidelijk melden, dit gebeurt niet. Station Hoogeveen zal nog in de oude stijl zijn. Wel staan de nieuwe seinen (gekruist) en de nieuwe portalen al wel klaar.
De reden dat we dit niet doen in V6.5 is heel simpel, er zijn nog geen Google Maps en ProRail kaart beelden van, alleen cabviews. Daar alleen mee kunnen wij niet het spoor op exact de juiste plek leggen met de juiste verkanting en daarom ligt het er nog niet in. Mochten deze beelden er wel komen (ik hoop in de loop van dit jaar) zal Hoogeveen meteen worden omgebouwd naar de nieuwe situatie.

Goed, genoeg gepraat. Geniet van de preview en tot snel! :smile:

Mooie dag!
Deze gebruikers waarderen mkasthijs voor dit bericht (totaal 18):
MarklinHondekopERsaurer580AlwaysRM_Christian983AndyVerwijstAarTheLaRicheDonMattheoMilko80 en 8 andere gebruikers
Routebouwer: NoordOost Nederland V6.5

Gebruikersavatar
Aar
Berichten: 60
Lid geworden op: 09 nov 2020, 18:41
3
Gegeven waarderingen: 55 keren
Ontvangen waarderingen: 14 keren

Re: NoordOost Nederland V6.5

Bericht door Aar »

mkasthijs schreef:
22 jan 2024, 13:01
Note: Het draaiorgel in Zwolle wat Bjorn tegenkomt is gekomen door miscommunicatie. Ik had Bjorn verteld welke handelingen hij moest uitvoeren om een draaiorgel vrij scenerio te rijden. Echter is Bjorn deze vergeten uit te voeren. Vandaar het draaiorgel ;)
Of het is met opzet van Bjorn om weer een leuke video af te leveren.... :smile:
Oh well, zowel mét als zonder draaiorgel blijven zijn video's interessant en leuk om te zien. :wink:
Deze gebruikers waarderen Aar voor dit bericht:
mkasthijs

Gebruikersavatar
tobiasg169
Berichten: 165
Lid geworden op: 13 apr 2020, 19:16
4
Locatie: Kootwijkerboek
Gegeven waarderingen: 31 keren
Ontvangen waarderingen: 28 keren

Re: NoordOost Nederland V6.5

Bericht door tobiasg169 »

Bjorn en zijn draaiorgels blijven toch altijd een mooi stel :joy: :joy:

maar de route zier er echt verrekte netjes uit :smile: :smile:
Deze gebruikers waarderen tobiasg169 voor dit bericht (totaal 2):
mkasthijsAar

Gebruikersavatar
Christian983
Berichten: 91
Lid geworden op: 29 okt 2020, 10:25
3
Gegeven waarderingen: 177 keren
Ontvangen waarderingen: 58 keren

Re: NoordOost Nederland V6.5

Bericht door Christian983 »

Zag er netjes uit heren!
Deze gebruikers waarderen Christian983 voor dit bericht:
mkasthijs

Gebruikersavatar
Jopke
Berichten: 35
Lid geworden op: 26 aug 2023, 12:02
Gegeven waarderingen: 15 keren
Ontvangen waarderingen: 5 keren

Re: NoordOost Nederland V6.5

Bericht door Jopke »

Dat ziet er weer goed uit :ok_hand: :thumbsup:
Ik kan niet wachten om deze route te rijden
Deze gebruikers waarderen Jopke voor dit bericht (totaal 2):
mkasthijsjoeybongers1997
Je bent nooit te oud om met treintjes te spelen

MarcoG93
Berichten: 76
Lid geworden op: 19 jul 2020, 17:12
3
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 7 keren

Re: NoordOost Nederland V6.5

Bericht door MarcoG93 »

Ziet er mooi uit heren! :ok_hand:
Is de planning richting Weesp?

joeybongers1997
Berichten: 42
Lid geworden op: 06 apr 2023, 20:13
1
Gegeven waarderingen: 87 keren
Ontvangen waarderingen: 34 keren

Re: NoordOost Nederland V6.5

Bericht door joeybongers1997 »

Zie het bericht van de routebouwer op 04-01-2024...
mkasthijs schreef:
04 jan 2024, 18:39
Ik snap je vraag, maar we kunnen niet alles doen he.
In V6.5 komt, zoals bekend, Lelystad - Almere (+33 km) erbij en in V7 Leeuwarden - Meppel (+64 km).
En dan vanaf 7.5 zien we wel weer verder ;)
Deze gebruikers waarderen joeybongers1997 voor dit bericht:
mkasthijs

Plaats reactie

Terug naar “Routes”