Achterhoek- en Twentelijnen

Hier vind je alle onderwerpen over routes die in aanbouw of uitgebracht zijn.
NielsB_
Berichten: 256
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:07
3
Gegeven waarderingen: 611 keren
Ontvangen waarderingen: 961 keren

Re: Achterhoek- en Twentelijnen

Bericht door NielsB_ »

Ik heb gewoon de Coha - Standaard trackrule gebruikt. Wel heb ik inderdaad als ik die wisselsteller wou die stukken spoor met de ChrisTrains trackrule gelegd, waarna ik in de tracks.bin de trackrule aanpas naar Coha - Standaard. Dan blijf je de wisselsteller houden, maar heb je niet meerdere trackrules.

Tevens is deze wisselsteller ook als je die trackrule gebruikt vziw niet geanimeerd, maar kan je er wel op klikken om de wissel om te zetten

Gebruikersavatar
mkasthijs
Berichten: 885
Lid geworden op: 05 apr 2020, 12:23
3
Locatie: Apeldoorn
Gegeven waarderingen: 1675 keren
Ontvangen waarderingen: 1343 keren

Re: Achterhoek- en Twentelijnen

Bericht door mkasthijs »

1 woord: Briljant!
Ziet er fantastisch uit.
Routebouwer: NoordOost Nederland V6.5

Gebruikersavatar
SpoorNL
Berichten: 36
Lid geworden op: 04 apr 2020, 17:57
3
Gegeven waarderingen: 2 keren
Ontvangen waarderingen: 33 keren
Contacteer:

Re: Achterhoek- en Twentelijnen

Bericht door SpoorNL »

Ziet er heel mooi uit!

Mooi hoe je de draaischijf daar hebt neergeleg, weet ik ook een beetje hoe ik dat moet gaan doen. ;-P

Gebruikersavatar
Marklin
Berichten: 3381
Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
3
Locatie: Hart van Nederland
Gegeven waarderingen: 1911 keren
Ontvangen waarderingen: 2130 keren

Re: Achterhoek- en Twentelijnen

Bericht door Marklin »

Ja als je er op klikt gaat de wissel om maar blijft de hendel in dezelfde staand staan bij een niet Christrains trackrule.
Maar maak je wel gebruik van de Christrains trackrule dan gaat tevens de hendel ook om. (zie knipsel)

Afbeelding

Nou maakt jou dat misschien niet uit of het nu wel of niet is geanimeerd maar bij je gebruikte Coha - Standaard trackrule heb je de Coha stellers ook niet geanimeerd, dat krijg je alleen wanneer er gebruik word gemaakt van een trackrule die in het wisselsteller pakket zit.
In mijn geval is dat ....\RailWorks\Assets\Kuju\RailSimulator\RailNetwork\TrackRules\Coha-BVL H R Linksaf en over de hele route is aangehouden.

Wil je de steller bijv. L Linksaf hebben dan knip je even op het rode driehoekje, kies de gewenste trackrule en maak de wissel waarbij de steller aan de linkerkant van de wissel komt voor linksaf slaan.
Let wel bij Engelse kruiswissel gaat het knippen niet op, dan help je die om zeep en krijg je ook niet meer goed met een stap terug.

Ps. op deze manier werk het ook wil je later een Chris handwissel met hendel maken en hoeft hiermee niet in de tracks.bin te worden omgezet.
Afbeelding

Prettige reis

NielsB_
Berichten: 256
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:07
3
Gegeven waarderingen: 611 keren
Ontvangen waarderingen: 961 keren

Re: Achterhoek- en Twentelijnen

Bericht door NielsB_ »

Dat de ChrisTrains wisselstellers geanimeerd zijn kan, dat is me alleen niet opgevallen toen ik er even kort mee heb geexperimenteerd laatst, maar dat weet ik zo ook niet... kan dat binnenkort wel eens nakijken

Wat betreft de coha wisselstellers, hiervoor heb ik niet vermeld dat ik hierbij hetzelfde doe... ik plaats met de benodigde specifieke trackrule en dan later met TS tools pas ik dit aan naar standaard. Dan blijf je de geanimeerde steller houden.

Tevens krijg je vziw ook met Standaard een geanimeerde wisselsteller, echter gaat die soms de verkeerde kant op

Maar ook dat weet ik niet 100% zeker zo...

Gebruikersavatar
Marklin
Berichten: 3381
Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
3
Locatie: Hart van Nederland
Gegeven waarderingen: 1911 keren
Ontvangen waarderingen: 2130 keren

Re: Achterhoek- en Twentelijnen

Bericht door Marklin »

Ach ja, iedereen maakt het op zijn/haar goeddunken en zoals jij het doet zal ook wel werken.
Alleen weet ik dat niet of het op jou manier ook goed werkt door wijzigingen in de tracks.bin aan te brengen omdat ik het dus op mijn manier doe. :wink:

Ps. bij mij werken enkele gebruikte animatie hendels van Chris ook niet omdat ik maar een trackrule probeer aan te houden.
Afbeelding

Prettige reis

melsdrivein
Berichten: 87
Lid geworden op: 03 apr 2021, 19:48
2
Gegeven waarderingen: 44 keren
Ontvangen waarderingen: 63 keren

Re: Achterhoek- en Twentelijnen

Bericht door melsdrivein »

Prachtig! Allemaal nog heel herkenbaar hoewel ik al sinds 1992 uit Nederland ben. Kom dus nog uit de tijd dat de DE.1 en DE.2 treinstellen vanaf Apeldoorn reden. Dit wordt de eerste Nederlandse route die ik zal proberen te installeren. Heb daar nog niet al te veel ervaring mee maar beging er mee.
Groetjes,
Mathieu

melsdrivein
Berichten: 87
Lid geworden op: 03 apr 2021, 19:48
2
Gegeven waarderingen: 44 keren
Ontvangen waarderingen: 63 keren

Re: Achterhoek- en Twentelijnen

Bericht door melsdrivein »

Vraagje, is er een alternatieve download mogelijkheid voor de volgende 2 benodigde assets:

sr_atsf trackrule
3DTrains
http://www.3dtrains.com/forums/index.ph ... e-edition/ (Vereist registratie, niet benodigd (trackrule van lofts, niet van spoor))
Scaleroad Freeware Edition
3DTrains
https://www.3dtrains.com/forums/index.p ... e-edition/ (Vereist registratie)

Heb al enige dagen geprobeerd op dit forum the registreren maar lijkt erop alsof er geen aktiviteit meer plaats vind, en registratie validatie email wordt niet verzonden.
Groetjes,
Mathieu

Gebruikersavatar
JobPeeters
Berichten: 150
Lid geworden op: 04 mei 2020, 18:33
3
Locatie: MerwedeLingeLijn
Gegeven waarderingen: 483 keren
Ontvangen waarderingen: 159 keren

Re: Achterhoek- en Twentelijnen

Bericht door JobPeeters »

Routebouwer MerwedeLingeLijn :smile:
Maakt scenario's :upside_down:

Afbeelding

NielsB_
Berichten: 256
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:07
3
Gegeven waarderingen: 611 keren
Ontvangen waarderingen: 961 keren

Re: Achterhoek- en Twentelijnen

Bericht door NielsB_ »

De sr_atsf trackrule is sowieso niet echt benodigd maar meer opgenomen voor de volledigheid (is een trackrule die per ongeluk op een aantal lofts is beland). Ik zal dit weekend eens een scriptje schrijven en proberen deze voor versie 2.1 er uit te halen.

De ScaleRoad heb je wel sowieso nodig, daarvoor kan je idd ook op de site van Chris een alternatieve download vinden, zoals Job al aangaf :)

melsdrivein
Berichten: 87
Lid geworden op: 03 apr 2021, 19:48
2
Gegeven waarderingen: 44 keren
Ontvangen waarderingen: 63 keren

Re: Achterhoek- en Twentelijnen

Bericht door melsdrivein »

Bedankt! Is inmiddels gelukt op 3Dtrains, heb een ander email adres gebruikt dit keer.
Groetjes,
Mathieu

Gebruikersavatar
Marklin
Berichten: 3381
Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
3
Locatie: Hart van Nederland
Gegeven waarderingen: 1911 keren
Ontvangen waarderingen: 2130 keren

Re: Achterhoek- en Twentelijnen

Bericht door Marklin »

NielsB_ schreef:
05 mei 2021, 14:53
De sr_atsf trackrule is sowieso niet echt benodigd maar meer opgenomen voor de volledigheid (is een trackrule die per ongeluk op een aantal lofts is beland). Ik zal dit weekend eens een scriptje schrijven en proberen deze voor versie 2.1 er uit te halen.
Die kun je met TS_Tools op dezelfde manier vervangen als in de tracks.bin met find in multiple files waarbij je na opgeven van de string(s) alle loft tiles voor het gemak selecteert. :wink:
Afbeelding

Prettige reis

NielsB_
Berichten: 256
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:07
3
Gegeven waarderingen: 611 keren
Ontvangen waarderingen: 961 keren

Re: Achterhoek- en Twentelijnen

Bericht door NielsB_ »

Dat het met TS tools kan zal ongetwijfeld, echter heb ik me er nooit in verdiept hoe dat dan moet en ik werk eigenlijk altijd met scriptjes voor dit soort dingen.
Kan die in een paar minuten in elkaar knallen en dan heb ik volledige controle over wat er gebeurt :)

Puur persoonlijke voorkeur verder hoor :P

melsdrivein
Berichten: 87
Lid geworden op: 03 apr 2021, 19:48
2
Gegeven waarderingen: 44 keren
Ontvangen waarderingen: 63 keren

Re: Achterhoek- en Twentelijnen

Bericht door melsdrivein »

Installatie compleet! Dit was de eerste Nederlandse route dus wel even een kwestie van mouwen oprollen, portemonnee openen, en de tijd nemen om alles te downloaden volgens instructies. Voordat ik bij ChrisTrains ga winkelen, eerst maar eens een tijdje proefrijden tussen Apeldoorn en Zutphen, en zaken zoals ATB leren te gebruiken.

Afbeelding
Deze gebruikers waarderen melsdrivein voor dit bericht:
NielsB_
Groetjes,
Mathieu

melsdrivein
Berichten: 87
Lid geworden op: 03 apr 2021, 19:48
2
Gegeven waarderingen: 44 keren
Ontvangen waarderingen: 63 keren

Re: Achterhoek- en Twentelijnen

Bericht door melsdrivein »

Vraagje, ben met een scenario begonnen (Zutphen - Apeldoorn - Winterswijk).

Afbeelding

Maar krijg altijd een rood sein na het uitrijden van Zutphen. Dit is ook het geval met inrijden van station Klarenbeek. Heb de video van KoploperMau bekeken die de dezelfde route rijd maar daar tonen de seinen groen. Kan heel goed zijn dat ik iets fout doe... stel help op prijs :thumbsup:

Afbeelding
Groetjes,
Mathieu

Wynne
Berichten: 67
Lid geworden op: 04 mei 2020, 11:48
3
Gegeven waarderingen: 6 keren
Ontvangen waarderingen: 19 keren

Re: Achterhoek- en Twentelijnen

Bericht door Wynne »

Hallo,

Ik zou de seinen even opnieuw installeren. Het kan zijn dat je een verouderde versie hebt en dat het daardoor niet goed meer werkt.

Succes ermee!


Wynne
Deze gebruikers waarderen Wynne voor dit bericht:
Roy

NielsB_
Berichten: 256
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:07
3
Gegeven waarderingen: 611 keren
Ontvangen waarderingen: 961 keren

Re: Achterhoek- en Twentelijnen

Bericht door NielsB_ »

Je mist sowieso ook assets, zie de melkflesjes op het spoor.
Gezien de locatie van de melkflesjes en de problemen met de seinen vermoed ik dat je km/hm bordjes mist, maar ik weet dit natuurlijk ook zo niet :P

TS-Tools kan je anders verder helpen :)

melsdrivein
Berichten: 87
Lid geworden op: 03 apr 2021, 19:48
2
Gegeven waarderingen: 44 keren
Ontvangen waarderingen: 63 keren

Re: Achterhoek- en Twentelijnen

Bericht door melsdrivein »

Bedankt Niels! Probleem opgelost en seinen staan nu netjes op groen. Miste inderdaad de Coha NL km hm signs. Klein foutje in de PDF file, de link brengt je naar een andere pagina, was zo snel aan het downloaded dat ik het niet had opgemerkt. Moet nog even op zoek naar de melkflesjes want die zijn er nog. Heeft iets met stations te maken want zie ze alleen in Zutphen en bij aankomst in Apeldoorn. Heb TS-Tools geinstalleerd en ga ermee aan de slag. Nogmaals bedankt voor de snelle reactie.

Groetjes,
Mathieu
Groetjes,
Mathieu

melsdrivein
Berichten: 87
Lid geworden op: 03 apr 2021, 19:48
2
Gegeven waarderingen: 44 keren
Ontvangen waarderingen: 63 keren

Re: Achterhoek- en Twentelijnen

Bericht door melsdrivein »

Heb wat advies nodig. Volgens TS Tools mis ik het volegende.

C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\Radiomaster\objekt\scenery\vegetation\tree_group_08_flex.bin
C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\Radiomaster\objekt\scenery\vegetation\tree_group_07_flex.bin
C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\Radiomaster\objekt\scenery\vegetation\tree_group_06_flex.bin
C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\Radiomaster\objekt\scenery\vegetation\tree_group_05_flex.bin
C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\Radiomaster\objekt\scenery\vegetation\tree_group_04_flex.bin
C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\Radiomaster\objekt\scenery\vegetation\tree_group_03_flex.bin
C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\Radiomaster\objekt\scenery\vegetation\tree_group_01_flex.bin

[Mathieu: deze zijn aanwezig in een andere radiomaster file die hier verkrijgbaar is: https://mega.nz/folder/zvxCjCTC#a_8Pqs4F5q6DunA2QfSr6A (was al gemeld in dit draadje].

C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\MORailworks\Objecten\Spoorobjecten\MO ATBvv Potje.bin
C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\MORailworks\Objecten\Spoorobjecten\MO ATBvv Baken.bin

[Mathieu: Deze 2 kan ik nergens vinden en heb het idee dat dit het probleem is dat ik zie met missende assets i.e. melkflesjes. ]

C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\Kuju\RailsimulatorUS\Scenery\Vehicles\CajonPass_WP_18_05_parked.bin
C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\Kuju\RailsimulatorUS\Scenery\Vehicles\CajonPass_WP_18_05.bin
C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\Kuju\RailsimulatorUS\Scenery\Vehicles\CajonPass_WP_18_04_v2_parked.bin
C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\Kuju\RailsimulatorUS\Scenery\Vehicles\CajonPass_WP_18_04_parked.bin
C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\Kuju\RailsimulatorUS\Scenery\Vehicles\CajonPass_WP_18_01_parked.bin
C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\Kuju\RailsimulatorUS\Scenery\Structures\CajonPass_WP_03_04_A2.bin
C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\Kuju\RailsimulatorUS\Scenery\Structures\CajonPass_WP_03_02_B3_25m.bin
C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\Kuju\RailsimulatorUS\Scenery\Procedural\US_fence_wire1.bin
C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\Kuju\RailsimulatorUS\Scenery\Procedural\US_fence_ranch1.bin
C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\Kuju\RailsimulatorUS\Scenery\Clutter\US_Barrels_group.bin
C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\Kuju\RailsimulatorUS\Scenery\Characters\Workman_Standing01.bin
C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\Kuju\RailsimulatorUS\Scenery\Buildings\US_warehouse01.bin
C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\Kuju\RailsimulatorUS\Scenery\Buildings\US_Silo03.bin
C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\Kuju\RailsimulatorUS\Scenery\Buildings\US_Silo02.bin
C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\Kuju\RailsimulatorUS\Scenery\Buildings\US_Factory_Office.bin
C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\Kuju\RailsimulatorUS\Scenery\Buildings\US_Factory_Large02.bin
C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\Kuju\RailsimulatorUS\Scenery\Buildings\US_Factory_Large.bin
C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\Kuju\RailsimulatorUS\Scenery\Buildings\US_Barn_White.bin
C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\Kuju\RailsimulatorUS\Scenery\Buildings\CajonPass_WP_10_02.bin
C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\Kuju\RailsimulatorUS\Scenery\Buildings\CajonPass_WP_08_10.bin
C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\Kuju\RailsimulatorUS\Scenery\Buildings\CajonPass_WP_08_04.bin
C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\Kuju\RailsimulatorUS\Scenery\Buildings\CajonPass_WP_08_03.bin
C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\Kuju\RailsimulatorUS\Scenery\Buildings\CajonPass_warehouse03.bin
C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\Kuju\RailsimulatorUS\Scenery\Buildings\CajonPass_ElectSub.bin
C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\Kuju\RailsimulatorUS\RailNetwork\Interactive\Container_line.bin

[Mathieu: Dit is oud en geloof niet dat ik deze nodig heb]

C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\3DTrains\ScaleRail\railnetwork\trackrules\sr_atsf.bin

[Mathieu: Niet benodigd geloof ik]

Groetjes,
Mathieu
Groetjes,
Mathieu

Gebruikersavatar
Marklin
Berichten: 3381
Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
3
Locatie: Hart van Nederland
Gegeven waarderingen: 1911 keren
Ontvangen waarderingen: 2130 keren

Re: Achterhoek- en Twentelijnen

Bericht door Marklin »

Wat je precies bedoeld met oa dit wat niet nodig zou zijn: ....\RailWorks\Assets\Kuju\RailsimulatorUS\Scenery\Vehicles\CajonPass_WP_18_05_parked.bin
en eronder staat weet ik ff niet, maar dat zit in een zg. AP bestand wat TS_Tools missend geeft omdat het niet gelezen kan worden.
Dus kijk even of je dat daadwerkeijk mist door het pad even na te lopen.
Mis je dit dan ontbreekt het payware US Loco & Asset Pack.


....\RailWorks\Assets\3DTrains\ScaleRail\railnetwork\trackrules\sr_atsf.bin
Dat is een bericht of 10 terug al ter sprake geweest.
Afbeelding

Prettige reis

NielsB_
Berichten: 256
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:07
3
Gegeven waarderingen: 611 keren
Ontvangen waarderingen: 961 keren

Re: Achterhoek- en Twentelijnen

Bericht door NielsB_ »

Die Radiomaster bomen heb ik toevallig vandaag er allemaal uitgesloopt en vervangen voor de varianten die wel gewoon in het pakket op rail sim de zitten.
Per volgende update zal dit dus niet meer nodig zijn.
Hetzelfde geldt voor de sr_atsf trackrule.

Die ATB-vv objecten linken vziw niet aan het spoor dus het lijkt me sterk dat die seinen beïnvloeden, al kan ik me daar best in vergissen.
Ik weet echter zo niet waar deze dan te vinden zijn. Ik dacht dat die gewoon in het BVL pakket zaten, maar blijkbaar niet :thinking:
Als iemand anders ze weet te vinden houd ik me aanbevolen

melsdrivein
Berichten: 87
Lid geworden op: 03 apr 2021, 19:48
2
Gegeven waarderingen: 44 keren
Ontvangen waarderingen: 63 keren

Re: Achterhoek- en Twentelijnen

Bericht door melsdrivein »

Bedankt Niels.

De seinen werken prima nu, dit had te make met missende asset Coha NL km & Hm signs v2.2 (foutje in de link in de pdf file). Na installatie werken de seinen goed.

Heb inmiddels ook het US loko pakket geinstalleerd.

Enige wat nog ontbreekt zijn de 2 bestanden.

C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\MORailworks\Objecten\Spoorobjecten\MO ATBvv Baken.bin
C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\RailWorks\Assets\MORailworks\Objecten\Spoorobjecten\MO ATBvv Potje.bin

Zie een screenshot hieronder. Is er een mogelijkheid om als ik op het melkflesje klik er achter te komen wat de naam is van de asset?

Afbeelding

Groetjes,
Mathieu
Groetjes,
Mathieu

Gebruikersavatar
Marklin
Berichten: 3381
Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
3
Locatie: Hart van Nederland
Gegeven waarderingen: 1911 keren
Ontvangen waarderingen: 2130 keren

Re: Achterhoek- en Twentelijnen

Bericht door Marklin »

Hmm nja , die ATBvv objecten heb ik wel in de MORailworks map zitten.
Maar als ik ze wil plaatsen hangt er niets aan de muis ofwel er ontbreekt wat. :thinking:
Dat ga ik eens proberen uit te zoeken wat dat kan wezen ....., een ding is zeker dat er iig geen textures map aanwezig is, of is dat niet perse nodog in bepaalde gevallen?

Afbeelding
Afbeelding

Prettige reis

NielsB_
Berichten: 256
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:07
3
Gegeven waarderingen: 611 keren
Ontvangen waarderingen: 961 keren

Re: Achterhoek- en Twentelijnen

Bericht door NielsB_ »

Ik heb even nagevraagd en blijkbaar zijn deze bestanden tijdelijk niet meer verkrijgbaar.

Oplossing is óf een oude versie van het BVL pakket opzoeken en alleen deze bestanden installeren óf wachten tot ze weer beschikbaar komen. Als je niet ervaren bent met het installeren van assets etc zou ik dit 2e aanhouden

In principe kan je de route ook zonder deze assets prima spelen verder

Gebruikersavatar
Marklin
Berichten: 3381
Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
3
Locatie: Hart van Nederland
Gegeven waarderingen: 1911 keren
Ontvangen waarderingen: 2130 keren

Re: Achterhoek- en Twentelijnen

Bericht door Marklin »

Ja dat lijkt mij het wijste NielsB.

In de Geo... bestanden word verwezen naar deze 3 textures die ontbreken:
..\textures\[00]atbvvclean
..\textures\[00]atbvv
..\textures\[00]atbvvpotje

Ofwel die moet je hebben om het object te kunnen zien.

Edit/
foutje, die zijn wel aanwezig in een afzonderlijke map. :upside_down:
Zag ze even niet in een mapje bij mijn geplaatste plaatje staan.
Afbeelding

Prettige reis

Plaats reactie

Terug naar “Routes”