De route ziet er echt fantastisch uit.
Hoe je om bent gegaan met het plaatsen van het groen en de hoeveelheid details die je langs de route hebt aangebracht zien er heel goed uit.
Het enige puntje van kritiek dat mij opgevallen is, is het ballast.
De kleur komt helaas niet overeen met de grondverf en het ballast van het spoortype, hier kan je volgens mij vrij weinig aan doen maar valt jammer genoeg wel op.
Ook is de breedte van het ballast op sommige plekken erg breed. Zoals op de afbeelding hieronder:

In het echt kost zo'n breed ballastbed veel te veel geld en komt het niet voor. Je ziet voornamelijk situaties zoals op de volgende afbeelding:

Het ballast ligt hier maximaal een meter uit de spoorstaaf(?) en aan één kant ligt een schouwpad.
Hoewel de train simulator hier ook zijn beperkingen in heeft, kan je hier misschien toch nog even naar kijken.
(Zelf zat ik te deken aan het toepassen van de spoordijken van COHA, die wat realistischer zijn voor het Nederlandse spoor.)
Ik wil graag benadrukken dat de route er heel goed uit ziet en ik deze reactie alleen maar plaats uit respect voor het geen wat je al gecreëerd hebt.