Randstad West v2
- Wadlopertje
- 3
- Gegeven waarderingen: 1659 keren
- Ontvangen waarderingen: 228 keren
- eddie
- 3
- Gegeven waarderingen: 28 keren
- Ontvangen waarderingen: 457 keren
Re: Randstad West v2
Ik ben weer een stuk verder met de scenery op de route en kan daarom het één en ander laten zien aan jullie. Komend vanuit Hoofddorp gaan we met een viaduct over de Kruisweg, ook wel de ring van Hoofddorp genoemd.

Ook rijden we voorbij het welbekende zonnepark Groene Hoek

Vanaf hier gaan we met een vloeiende helling omlaag de Schipholtunnel in. Hier heb je ook mooi de kans om wat vliegtuigen te spotten vanuit je cabine. Op de ingang van de Schipholtunnel is ook de snelweg A5.

~
Hier wat plaatjes in de Schipholtunnel zelf (als het te zien is
).

Van het station Schiphol Airport zelf, deze lijkt bijna exact hetzelfde als die in de HSL route.

Voor nu was dit de update. Op eigen tempo ben ik bezig rond Amsterdam om dat wat verder te krijgen. Dat gaat (helaas) wat langzamer dan voorheen doordat ik stage loop en ook bezig ben om trambestuurder te worden in (je raadt het al) Amsterdam. Dank aan MichaelO voor zijn bijdrage aan objecten en hulp aan de route.

Ook rijden we voorbij het welbekende zonnepark Groene Hoek

Vanaf hier gaan we met een vloeiende helling omlaag de Schipholtunnel in. Hier heb je ook mooi de kans om wat vliegtuigen te spotten vanuit je cabine. Op de ingang van de Schipholtunnel is ook de snelweg A5.

Hier wat plaatjes in de Schipholtunnel zelf (als het te zien is

Van het station Schiphol Airport zelf, deze lijkt bijna exact hetzelfde als die in de HSL route.

Voor nu was dit de update. Op eigen tempo ben ik bezig rond Amsterdam om dat wat verder te krijgen. Dat gaat (helaas) wat langzamer dan voorheen doordat ik stage loop en ook bezig ben om trambestuurder te worden in (je raadt het al) Amsterdam. Dank aan MichaelO voor zijn bijdrage aan objecten en hulp aan de route.

- Deze gebruikers waarderen eddie voor dit bericht (totaal 32):
- MichaelO • Wadlopertje • Frison • Christian983 • Marc D. • Roy • Dan Ocean • hanstreintje • BertTrain • Marklin en 22 andere gebruikers
- Wadlopertje
- 3
- Gegeven waarderingen: 1659 keren
- Ontvangen waarderingen: 228 keren
-
- 3
- Gegeven waarderingen: 60 keren
- Ontvangen waarderingen: 83 keren
Re: Randstad West v2
Prachtige
Ik kijk er enorm naar uit om met een sprinter van Den Haag naar Amsterdam te rijden (via de Schiphollijn)!
Succes met de bouw van de route en geniet van de opleiding bij het GVB! Als railbestuurder bij HTM geniet ik iedere dag van dit fantastisch beroep

Succes met de bouw van de route en geniet van de opleiding bij het GVB! Als railbestuurder bij HTM geniet ik iedere dag van dit fantastisch beroep

- Deze gebruikers waarderen GamePsycho voor dit bericht:
- Wadlopertje
-
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0