De link heb je in zoverre niet gemist want hij staat er nog steeds, zie hier:
Portal -> Forum -> Downloads -> Train Simulator Classic -> Test sectie.
En denk niet meteen aan downloaden maar kijk eerst of je hetgeen hebt wat nodig is aan add-ons!
De link heb je in zoverre niet gemist want hij staat er nog steeds, zie hier:
Hartelijk dank voor deze reactie!! Het beroemde draaiorgel mag idd niet missen.Treinspotter schreef: ↑01 nov 2023, 12:59De route en scenario's gereden, het marker probleem ook gezien, maar toch de sneltrein rit gewoon gereden, omlopen loc en weer terug, verder vond ik op een kopstation het beroemde draaiorgel terug leuk muziekje erbij..
Helder, zal ik doen dan. Bedankt voor de heads up.TjoeTjoe schreef: ↑01 nov 2023, 11:38
Het niet beveiligen van sporen met doellinks, waar naar het grote voorbeeld niet heen gereden kan worden, is sim-technisch geen slimme keuze.
In een discussie ruim een jaar geleden in het topic van de NONL route heb ik getracht uit te leggen waarom :
viewtopic.php?p=12750#p12750
Nou kan je het jezelf makkelijk maken om op de sporen waar niet heen gereden mag worden (linkerspoor dus) een afsluitlantaarn neer te leggen - in de name dat deze bij het WB pakket ook spoor-gebonden zijn - en deze onder de grond te verstoppen. Hiermee voorkom je in ieder geval "kortsluiting" in het seinstelsel.
Just a very important note: This route is currently in test phase, and not meant to simply play on it!
Ik meende alle oude versies van SAD objecten met TS_tools te hebben vervangen, ik heb voor de zekerheid de blueprints ook maar uitgeschakeld in de route zelf. Als er daardoor objecten missen vervang ik die gewoon handmatigRubku_NL schreef: ↑03 feb 2024, 14:09
Wat betreft SAD
Zo wat elke versie van SAD/IKB is gebruikt.
We hebben de maker in de vorige versie al geadviseerd om alles te vervangen naar SAD2016, zodat iedereen het kan gebruiken en geen problemen ondervindt zoals missende objecten.
En zo hebben we nog een paar dingen gevonden.
Ik probeer later vandaag de volledige controle/check en bevinding naar de bouwer te sturen, zoals we altijd doen.