Nostalgia 1955-1960 (Voorheen: Klassieke route)
- Marklin
- 4
- Gegeven waarderingen: 2052 keren
- Ontvangen waarderingen: 2332 keren
Re: Nostalgia 1955 (Voorheen: Klassieke route)
Ja dat lag voor de hand .., maar het probleem was al opgelost en verloopt hier niet anders zoals Treinspotter omschreef, dus goed.
- Marklin
- 4
Inderdaad, wat je daar allemaal aan het bakken ben geweest weet ik niet maar dit is echt niet goed met al die rail-linken een eind weg.
In dit geval zouden totaal 4 linken genoeg zijn, 2 op de rals en 2 op de weg.
Dus plaats de overweg en 2 linken voor de rails, (wat goed lijkt te zijn) en plaats er 2 op de weg, zorg dat beide pijlen op de weg naar de rails zijn gericht.
Ps. heb je dat bij meer overwegen zo gedaan dan is het ook niet goed gezien dit exemplaar.
Zo moet het er ca. uitzien met de linken:
Edit/
N.a.v. dit gegeven: ...\RailWorks\Assets\SAD2016\IKB3\... betekent dat je deze addon hebt.
Wat wil nu het geval dat er veel missend blijft uit oa. de addon1 map en nergens meer te koop is, kortom dit zou voor mooi omgezet moeten worden naar de ...\SAD2016\... map.
- R-Road
- 4
- Gegeven waarderingen: 304 keren
- Ontvangen waarderingen: 79 keren
Er is al eens eerder uitgelegd dat de vele rail links bedoelt zijn om een lange sluitingstijd te simuleren (gezien handbediende overwegen uiteraard ook veel langer dicht zitten). Wel klopt het dat de markers op sommige wegen missen, dat wordt verholpen.
Als het goed is zijn de verouderde SAD-assets al weggehaald uit de route, maar ik zal er nogmaals naar kijken.
In memoriam: Luuk
*23 januari 2002 - †9 januari 2023
Account nu beheerd door Daan
- Marklin
- 4
Ja dat kan nu je het zegt met die verre linken, maar dan zouden die 2 linken ter hoogte van de weg overbodig zijn althans zo zie ik het.
Of is daar ook een reden voor geweest?, vraag me trouwens af of dit alles niet averechts werkt al is de redenering begrijpelijk.
Edit/
Wat SAD betreft dan zou er tenminste nog 1 object in de SAD map zitten: zie Missing SAD
Of is daar ook een reden voor geweest?, vraag me trouwens af of dit alles niet averechts werkt al is de redenering begrijpelijk.
Edit/
Wat SAD betreft dan zou er tenminste nog 1 object in de SAD map zitten: zie Missing SAD
- R-Road
- 4
Zo, ik ben er weer.
Ben nu met de laatste dingetjes bezig, dus als er geen nieuwe problemen meer zijn komt de V1 release in zicht!
Wat betreft de missende SAD objecten: ik heb ze wel gewoon in mijn SAD map zitten (dus niet in de SAD2011 map, die heb ik al weggehaald)
Ben nu met de laatste dingetjes bezig, dus als er geen nieuwe problemen meer zijn komt de V1 release in zicht!
De linken ter hoogte van de weg zijn er om te voorkomen dat de overwegbomen te vroeg open gaan, vandaar.Marklin schreef: ↑18 aug 2024, 21:36Ja dat kan nu je het zegt met die verre linken, maar dan zouden die 2 linken ter hoogte van de weg overbodig zijn althans zo zie ik het.
Edit/
Wat betreft de missende SAD objecten: ik heb ze wel gewoon in mijn SAD map zitten (dus niet in de SAD2011 map, die heb ik al weggehaald)
- Marklin
- 4
Dit is ooit eens ter sprake geweest maar die hoorden daar niet te staan en achteraf niets vermoedend payware bleek te zijn wat toen der tijd mee is verpakt in een Assets map van de route.
Voor mooi zou je de ...\RailWorks\Assets\SAD\GermanLocal\addon1\ map moeten verwijderen en dan de Altenburg - Wildau v3.12 Assets map effe opnieuw moeten installeren omdat er nog wel een paar objecten inzitten wat dus freeware is.
Voor mooi zou je de ...\RailWorks\Assets\SAD\GermanLocal\addon1\ map moeten verwijderen en dan de Altenburg - Wildau v3.12 Assets map effe opnieuw moeten installeren omdat er nog wel een paar objecten inzitten wat dus freeware is.
- R-Road
- 4
Re: Nostalgia 1955-1960 (Voorheen: Klassieke route)
Gedaan, ben benieuwd of het euvel hiermee verholpen is.Marklin schreef: ↑31 aug 2024, 09:48Dit is ooit eens ter sprake geweest maar die hoorden daar niet te staan en achteraf niets vermoedend payware bleek te zijn wat toen der tijd mee is verpakt in een Assets map van de route.