De Beerdrechtse Velden Route

Hier vind je alle onderwerpen over routes die in aanbouw of uitgebracht zijn.
gradjuh72
3
Gegeven waarderingen: 89 keren
Ontvangen waarderingen: 46 keren

Re: De Beerdrechtse Velden Route

Bericht door gradjuh72 »

Ziet er zeer mooi uit. ben benieuwd als het klaar is maar neem je tijd hiervoor
Deze gebruikers waarderen gradjuh72 voor dit bericht:
Clipmeneernl
Routebouwer van Route Searum

Clipmeneernl
5
Gegeven waarderingen: 309 keren
Ontvangen waarderingen: 571 keren
Contacteer:

Bericht door Clipmeneernl »

Goedemiddag allemaal :wave:

Het is weer tijd voor een grote update wat betreft de route, de laatste maanden is er veel bijgebouwd! Ik kan bij deze vertellen dat het traject Veermarkt Opstel - Doornsveld nu wel over de helft is, ik durf zelfs te zeggen ongeveer 75% klaar Hij is klaar! Er is nog genoeg te doen, maar dat komt wel goed :sunglasses:

Nieuwe scenery
Tijd om wat foto's te laten zien :hugging:

Veermarkt Opstel. het begin/eindpunt van de route. Vanuit hier kan je makkelijk een scenario laten beginnen of eindigen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Het kleine stukje tussen het opstel en Veermarkt station zelf
Afbeelding
Afbeelding

Hier het station van Veermarkt zelf, het nodige perron scenery mist nog. Maar dan hebben jullie al een klein beetje een idee hoe het eruit komt te zien :sunglasses:
Afbeelding

We verlaten het station van Veermarkt in de richting van Doornsveld
Afbeelding
Afbeelding

Het station van Veermarkt Zuiderpark is ook nagenoeg af
Afbeelding
Afbeelding

De scenery tussen Veermarkt Zuiderpark en Veermarkt Westmaat is ook zo goed als af
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Nu verlaten we Veermarkt helemaal, ook rondom de brug is de scenery afgemaakt
Afbeelding
Afbeelding

Tot zo ver het stedelijk gebied, hier nog 2 plaatjes van wat weilanden
Afbeelding
Afbeelding

Overige updates
Naast de nieuwe scenery op het nieuwe stuk, is het V0.3 gebied ook deels aangepast.

Doornsveld kent tegenwoordig een nieuw kruiswissel en omloopsporen, hiermee kan je makkelijker een goederentrein rijden vanuit Veermarkt naar Weidevoort.
Afbeelding
Afbeelding

Het station van IJkerke is ook aangepast, om het lijntje iets leuker te maken. En loopt de spoorlijn nou door? :face_with_monocle:
Afbeelding

.....
Afbeelding

Bonus
Afbeelding
Foto gemaakt door Pjottr/Wouter

Dat was hem weer voor vandaag, tot bij de volgende update :wave:
Cheers :sunglasses:
Deze gebruikers waarderen Clipmeneernl voor dit bericht (totaal 15):
FrisonKcalk_04CalvinPigeonMarklindenisJuraBertTrainHans Weverlingrommy136HondekopERmkasthijs en 5 andere gebruikers

Clipmeneernl
5
Contacteer:

Goedemiddag allemaal.

Zoals in de vorige post vermeld wordt de lijn vanuit IJkerke doorgetrokken naar Nieuwezijl, hierdoor wordt het lijntje ~10 kilometer langer. Hieralvast een paar plaatjes van de uitbreiding :)

Station Nieuwezijl
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Deze gebruikers waarderen Clipmeneernl voor dit bericht (totaal 6):
Rubku_NLMarklinja2806hanstreintjeKcalk_04R-Road

Spoorwegen Nederland
3
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 120 keren

Bericht door Spoorwegen Nederland »

Ben ik de enige die Nieuweziel op Tilburg vind lijken?
Ik verheug me op de update van de route :sunglasses:

Clipmeneernl
5
Contacteer:

Goedemiddag allemaal! :wave:

Om het jaar goed te beginnen heb ik goed nieuws wat betreft de route. Het bouwen is namelijk helemaal klaar voor een V1, en de afgelopen weken is er ook al flink getest. Het wordt dus hoog tijd om de route te releasen! :sunglasses:

Met V1 kun je het traject Enkmeer - Veermarkt (57km) en Doornsveld - Nieuwezijl (19km) rijden. 65kilomter komt er dus in deze versie bij t.o.v V0.3!
*Note: Het museumtraject van Wouter zal niet meekomen met V1.0. Dit stuk van de route zal in een latere versie worden meegeleverd

De route zal Maandag 13 januari rond 21.00 uitkomen, eerst gaat Rubku_NL de route previewen op zijn twitch kanaal, dit zal waarschijnlijk rond 20.15 beginnen. Na het rijden van het scenario, zal de route online komen.

Ik hoop jullie daar te zien, en dat jullie veel plezier gaan hebben om de route te spelen volgende week!

Afbeelding
Deze gebruikers waarderen Clipmeneernl voor dit bericht (totaal 21):
SkymoMasterWayZMichaelOrabby62Kcalk_04MarklinWinerailtxwijkBertTrainmkasthijs en 11 andere gebruikers

TP94
5
Gegeven waarderingen: 55 keren
Ontvangen waarderingen: 6 keren

Bericht door TP94 »

Just a quick question, is there any part of the route that's in Germany or Belgium? Maybe I'm confusing with another route.

Clipmeneernl
5
Contacteer:

Not, not in this route. :stuck_out_tongue:
I think you have the route "De Laage Veenen" by DutchDriver in mind
Deze gebruikers waarderen Clipmeneernl voor dit bericht:
TP94

Clipmeneernl
5
Contacteer:

Bij deze is de route nu te DOWNLOADEN!
Afbeelding
Veel plezier allemaal!
Deze gebruikers waarderen Clipmeneernl voor dit bericht (totaal 13):
MatGames38MarklinmkasthijsRubku_NLHans WeverlingCalvinPigeonWadlopertjeRob_zeelandWinerailsimonewerro en 3 andere gebruikers

saurer580
5
Gegeven waarderingen: 534 keren
Ontvangen waarderingen: 78 keren

Bericht door saurer580 »

Wat een mooi gebouwde route van wat ik er tot nu toe van heb gezien.
Mijn mat'54 uit de mottenballen gehaald en scenario 9 gereden.
Leuk al dat tegenverkeer op de lijn.

vr.gr
Ruud

Clipmeneernl
5
Contacteer:

Goedeavond allen.

Ondertussen zijn we bijna 5 maanden verder na de release van versie 1.0. Wouter en ik zijn erg blij met hoe de route is ontvangen! Er zijn veel scenario's ervoor gemaakt en veel mensen waren positief over de route.
Ik had gezegd dat er mogelijk een 1.1 zou komen als patch. Echter zijn er geen "game-brekende" buggs gevonden die direct aangepast moeten worden. Hierdoor heb ik besloten dat de eerst volgende release meteen 2.0 gaat worden.

Dan over V2. Het traject van Enkmeer naar Waalrade Centraal zal erin komen. Dit is een traject tussen de 20 en 30 kilometers en kent 4 nieuwe stations. Een wat kleinere uitbreiding dus t.o.v V1.

95% van de sporen voor V2 zijn klaar! Ook de scenery is ver. Het nieuwe stuk is nog lang niet af, maar ik heb niet stil gezeten. Hieronder een paar plaatjes van het nieuwe traject.

Hier zijn wij 2 stellen Plan V onderweg als sprinter in de richting van Waalrade Centraal. Deze trein is enkele minuten geleden vertrokken uit Enkmeer met als eerste tussenstop: Heereburen.
Afbeelding

Paar kilometer verderop, zien wij een gedeelte van het oefenterrein van defensie. Ook defensie heeft in deze route een spooraansluiting
Afbeelding

Hier zien wij het station van Heereburen
Afbeelding
Afbeelding

Ondertussen hebben wij Heereburen verlaten, en zijn wij onderweg naar Waalrade Campus!
Afbeelding

Net voor het station van Waalrade Campus, een klein 4 sporig stukje. De 2 rechter sporen zijn voor de richting van Dobberdam. De 2 linker gaan naar Enkmeer.
Afbeelding

Hier zien wij een eerste blik van station Waalrade Campus. Er is nog genoeg te doen hier :)
Afbeelding

Als wij station Campus verlaten richting Centraal, zien wij aan onze linkerkant een trambaan...
Afbeelding

De stations van Waalrade Havenstraat en Waalrade Centraal zijn nu in volle bouw. Het zijn puur een paar sporen met wat perrons. Dus later volgen nog foto's van dit stuk!

Zoals jullie ook kunnen zien, gebruikt de route vanaf heden andere sporen. Dit zijn de EZY sporen. Een prachtige toevoeging als ik het zelf mag zeggen!

Dat was de update voor deze keer. Wij bouwen rustig. Volg dit topic vooral voor verdere updates :sunglasses:
Deze gebruikers waarderen Clipmeneernl voor dit bericht (totaal 11):
mkasthijsDrummingmanLouke1968MatGames38MarklinCalvinPigeonBertTraindenisJuraWadlopertjerommy136 en een andere gebruiker

Plaats reactie

Terug naar “Routes”