Alweer een tijdje bezig met de route, en aangezien Frison nu de busbrug gemaakt heeft voor TS ben ik ook maar eens begonnen met het Busstation op Zwolle.
Deze gebruikers waarderen Koen voor dit bericht (totaal 18):
Rob Jansen • Andries33 • Frison • Floortje59 • Wadlopertje • rommy136 • Marklin • mprins62 • R-Road • Daniel en 8 andere gebruikers
Benieuwd naar je vorderingen Koen van het traject, blij om te zien dat er nog steeds wordt gewerkt aan de route!
Deze gebruikers waarderen Rob Jansen voor dit bericht:
Koen
Oprichter van DutchSims en Content Creator.
Livestreams op Twitch en video's op YouTube.
Check mijn website voor meer informatie wanneer de streams zijn.
Leuk om te horen dat je nog steeds lekker aan het bouwen bent met je route! Ik wens je veel bouwplezier met je route en ben zeer benieuwd naar de volgende versie
Mvg Rommy
Deze gebruikers waarderen rommy136 voor dit bericht:
Koen
Druk bezig met Oliewagons aan het laden, routes aan het bouwen en treinen aan het spotten.
Na een tijdje bouwen is Station Zwolle zo goed als klaar ik was een jaar of 2 geleden al begonnen met de bovenleiding en vorig jaar begonnen met het station zelf, en het is nu zo goed als af op wat kleine dingtjes na nog. Ik heb o.a de bovenleiding vervangen, nieuw spoor gelegd, extra perron gebouwd, nieuw station meubilair op de perrons toegevoegd, nieuwe seinen / borden geplaats en het nieuwe busstation gebouwd met de busbrug.
Deze gebruikers waarderen Koen voor dit bericht (totaal 14):
Een hele mooie serie plaatjes Koen!
Een klein dingetje, Sherlock Holmes zag toen hij bij de overweg stond te wachten dat er een verkeerd hekje stond.
Ofwel dat moet dezelfde wezen als degene die er links naast staat.
Een hele mooie serie plaatjes Koen!
Een klein dingetje, Sherlock Holmes zag toen hij bij de overweg stond te wachten dat er een verkeerd hekje stond.
Ofwel dat moet dezelfde wezen als degene die er links naast staat.
Hoi Marklin
Bedankt voor de tip moest bij die overweg toch nog de weg iets verhogen t.o.v. het spoor dus neem ik dat ook gelijk even mee
Je bent er maar druk mee, flinke voortgang geboekt!
Deze gebruikers waarderen Rob Jansen voor dit bericht:
Koen
Oprichter van DutchSims en Content Creator.
Livestreams op Twitch en video's op YouTube.
Check mijn website voor meer informatie wanneer de streams zijn.