Mooi dat het je gelukt is om de scenario uit te rijden
Maar hoe moet ik die wissel bij Coevorden verstellen zodat ik wel op het goede spoor kom
Ik heb gisteren ook nog gekeken maar ik snap er de ballen van
De Vechtdallijnen
- Marklin
- 4
- Gegeven waarderingen: 2144 keren
- Ontvangen waarderingen: 2503 keren
Re: De Vechtdallijnen
Nou als jij, of een ander, een poging wil wagen zou ik zeggen probeer het eens en men is een ervaring rijker als het lukt, nu heb je er iig niets aan zover het niet is opgelost.
Dus start TSC op en kies Bouwen -> Scenario -> De Vechtdallijnen Beta 3.5 en selecteer [GI] Sneltrein 3815 richting Emmen -> Bewerken.
Als TSC zo ver is zie en lees knipsel:
Ps. in eerste instantie kun je een foutmelding krijgen maar als je alles hebt gedaan wat het knipsel laat zien lost dit zichzelf op.
Edit/
Oja klik op die poppetjes om een opdracht te openen, dus vooraan.
- Jopke
- 1
- Gegeven waarderingen: 45 keren
- Ontvangen waarderingen: 19 keren
Je word weer hartelijk bedankt. Het is hier ook allemaal gelukt
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik er wel moeilijk tegen aan keek naar de knipsel die je stuurde
Maar het is gelukt. En als dat soort problemen nu ergens weer voor komen kan ik het zelf ook oplossen
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik er wel moeilijk tegen aan keek naar de knipsel die je stuurde
Maar het is gelukt. En als dat soort problemen nu ergens weer voor komen kan ik het zelf ook oplossen
Je bent nooit te oud om met treintjes te spelen en Je bent nooit te oud om scenario's te repareren
- Marklin
- 4
- Gegeven waarderingen: 2144 keren
- Ontvangen waarderingen: 2503 keren
Kijk eens aan een beetje hulp doet wonderen.
En jou onderschrift luid: Je bent nooit te oud om met treintjes te spelen maar je kunt er ook Je bent nooit te oud om scenario's te repareren van maken.
Edit/
Bij een ander scenario moet je wellicht heel anders te werk gaan om het probleem op te lossen.
Afijn je weet iig de beginselen .....
En jou onderschrift luid: Je bent nooit te oud om met treintjes te spelen maar je kunt er ook Je bent nooit te oud om scenario's te repareren van maken.
Edit/
Nja maar elk scenario zit weer anders in elkaar, bij dit scenario is het met wat geluk goed.
Bij een ander scenario moet je wellicht heel anders te werk gaan om het probleem op te lossen.
Afijn je weet iig de beginselen .....
- Jopke
- 1
- Gegeven waarderingen: 45 keren
- Ontvangen waarderingen: 19 keren
Hahaha ja dat zou ook kunnen
Ja inderdaad het begin is er om scenario's te repareren. En dat met een beetje hulp is het gelukt
En met de volgende scenario reparatie dat zien we dan wel weer hoe dat weer werkt. Je kan hem toch niet verder kapot maken dan hij al is
En anders gooi ik hem er af en zet hem er opnieuw weer op
Ja inderdaad het begin is er om scenario's te repareren. En dat met een beetje hulp is het gelukt
En met de volgende scenario reparatie dat zien we dan wel weer hoe dat weer werkt. Je kan hem toch niet verder kapot maken dan hij al is
En anders gooi ik hem er af en zet hem er opnieuw weer op
Je bent nooit te oud om met treintjes te spelen en Je bent nooit te oud om scenario's te repareren