Tijd voor een test versie genaamd 't Midden van Nederland V3.0 wat een kloon is van 't Hart van Nederland V2.0 en t.o.v. elkaar geen verschil is wat betreft hetgeen in beide zit, kortom er word niets overschreven vanwege een ander route map naam.
Tevens wil ik ('t HvN V2.0) zo houden omdat wederom velen scenario's van derden een fout gaan geven.
In het kort; om te testen hoe het totaal verloopt met de updates en 2 nieuwe (WIP) + 1 klaar trajecten had ik hem gekloond of de route niet te zwaar word.
Updates zijn oa. station Amersfoort en Hilversum en 2 ontbrekende seinen, zeg maar de seinen die voor de inrijseinen van Amersfoort CS staan komende uit Hilversum. (zie knipsel)

Plus over de hele route verbeteringen wat niet direct opvalt maar wel gedaan zijn aan scenery enz.
Apn Electrolux is erbij gekomen wat klaar is, en dus 2 wip trajecten, een t/m Tiel en eentje t/m Amsterdam Centraal.
De bestaande scenario's zijn mee omgezet al kan er altijd een tussen zitten die een fout geeft, dus even melden.
Die hebben nog [V2.0] ervoor staan ofwel niet dat jullie denken van dat werkt niet, er staan er wel een paar bij met [V3.0] maar dat zijn nieuwe voor oa. de wip trajecten.
Verder kun je voorlopig de online handleiding van 't HvN V2.0 aanhouden, wellicht is er iets nieuw bijgekomen maar dat weet ik ff niet meer wat op een object na, dat is de Katreinetoren Utrecht die daar te vinden is.
Ps. bestaande scenario's die voor 't HvN waren kunnen vrij makkelijk gewijzigd worden naar de 't MvN map naam.
Dit geldt alleen voor RWP - en niet voor rar of zip bestanden waar een RWP inzit, ofwel die zul je ff moeten uitpakken, RWP wijzigen en weer inpakken.
Open de RWP met 7 zip en klik door naar de route map naam, klik recht op die map en kies Hernoemen, copy/paste de nieuwe map naam in.
Zie knipsel:

Edit/
Mocht men station Amsterdam CS missen download dan HSL Zuid Amsterdam - Rotterdam – Antwerpen V3.0a even voor de Assets map waar dit inzit.