Kan allebei, zelfs Arriva of sinds kort ook RRReis. Een groene Connexxion kan iig al lang niet meer.
't Midden van Nederland V3.0
- Marc D.
- 4
- Gegeven waarderingen: 253 keren
- Ontvangen waarderingen: 1351 keren
Re: 't Midden van Nederland V3.0
- Marklin
- 5
- Gegeven waarderingen: 2232 keren
- Ontvangen waarderingen: 2635 keren
Heb eens gekeken hoe het daadwerkelijk zat bij Dieren, de bus stond niet met de neus de verkeerde kant op maar aan de verkeerde kant van het bus perron, dus zo hoort dit te wezen:

- Deze gebruikers waarderen Marklin voor dit bericht (totaal 2):
- Wadlopertje • saurer580
- Marc D.
- 4
Zo kun je het ook stellen
.

Nou vraag ik me toch af waarom je dat dan niet eerder hebt gedaan, tenzij je dit stuk al zo'n 8 jaar geleden hebt gemaakt en Google Maps toen nog niet vernieuwd was.
- Marklin
- 5
Tsja toen het gemaakt is was er weinig tot geen beeld aanwezig in Google Overlay na de veranderingen aldaar en verder eigenlijk niet meer naar omgekeken.
Dit kun je dus beschouwen als update:

Dit kun je dus beschouwen als update:

- Marklin
- 5
Nou Marc er is ook zoveel te bewonderen in de route dat zelfs bussen niet gezien worden.

Want keek eens bij Zevenaar en daar staat wel degelijk een bus zij het niet de goede en misschien niet waar de lijn 60 bus hoort te staan maar toch.

Edit/
Kijk maar eens op het Stationsplein

Of er staat bij jou een melkBus op die plek en kunnen de reizigers een glas melk nuttigen.

- Deze gebruikers waarderen Marklin voor dit bericht:
- Wadlopertje
- Marc D.
- 4
Er staat idd een melkbus (vehicles~Bus Connexxion~Bus_Connexxion_01.xml).
Volgend jaar moet je alles weer aanpassen want vanaf juni 2026 valt Breng onder de nieuwe concessie Arnhem-Nijmegen-Foodvalley en zal de merknaam RRReis voeren. Dus misschien al vast op de zaken vooruit lopen? Blijft toch lastig als je als routebouwer alles actueel wilt houden.
Toen ik er tot bijna 5 jaar geleden nog kwam stonden daar de streekbussen en overdag op het linker spoor de regio busjes.
Volgend jaar moet je alles weer aanpassen want vanaf juni 2026 valt Breng onder de nieuwe concessie Arnhem-Nijmegen-Foodvalley en zal de merknaam RRReis voeren. Dus misschien al vast op de zaken vooruit lopen? Blijft toch lastig als je als routebouwer alles actueel wilt houden.
- Raysworld
- Gegeven waarderingen: 1 keer
- Ontvangen waarderingen: 3 keren
ik heb arnhem-tiel gereden en amf-asd het ziet er leuk uit het is nog wat leeg maar dat gomt vast later 

- Marklin
- 5
Nou Raysworld gommen doe ik niet aan, maar de trajecten worden uiteraard nog van scenery voorzien vandaar WIP. 

- Marklin
- 5
Nou Koplopermau en belangstellende spoor 14 & 15 lijken gereed te zijn volgens Sporenplan.nl en kan ik daarmee aan de slagMarklin schreef: ↑23 mar 2025, 23:39Ja dat is bewust gedaan, dit zijn de sporen waar aan gewerkt word en buiten exploitatie zijn.Koplopermau schreef: ↑23 mar 2025, 23:22- Spoor 14 en 15 in Amsterdam hebben nog geen markers en geen seintjes.
- De afrangeersporen aan de 14 en 15 kant hebben ook geen marker.
Kortom voor de route zover is is het genoemde wellicht ook afgerond en kunnen we dat als vernieuwd meenemen, dus om die reden heb ik dat achterwege gelaten om mij extra werk te besparen.![]()

Dit betekend oa. dat de eerste 4 (overloop)wissels van de ?? zijn verdwenen en de seinen aan een portaal hangen bij spoor 14 & 15.
Ze zijn volgens het plaatje nu met spoor 11, 12 & 13 bezig, daar zal het midden spoor en wissels(?) er wel uitgaan om de perrons breder te krijgen waar over gesproken word maar dit is voor later.
Het begin is er iig.

- Treintje
- 3
- Gegeven waarderingen: 21 keren
- Ontvangen waarderingen: 8 keren
Ik heb nog een 2 tal foutjes gezien. Waarschijnlijk staan deze er al 'jaren' in Zie de screens

Richting Utrecht. Iets verderop einde van het perron:

Verderop wordt het 60

Dus een 100 mtr verder richting Utrecht staat 80 en het eind resultaat is 60 en vervolgens 40 dat is oké
Ik hoop dat ik duidelijk genoeg ben

Richting Utrecht. Iets verderop einde van het perron:

Verderop wordt het 60

Dus een 100 mtr verder richting Utrecht staat 80 en het eind resultaat is 60 en vervolgens 40 dat is oké
Ik hoop dat ik duidelijk genoeg ben
- Marklin
- 5
Nou Treintje de laatste met de 60 en 80 km/u zie je verkeerd vermoed ik als jij tenminste bordjes met pijlen hebt, ofwel 60 is voor het linkerspoor, en 80 voor rechts. (zie knipsel)

En de eerste twee snap ik niet met de 100 km/u wat er precies mee bedoeld word.
Want het hele stuk spoor is 100, dus je eerste plaatje "Hier start 100 km/u richting Utrecht" snap ik niet omdat het ver ervoor ook 100 is?
En ja iets voorbij het perron staat een bord 100 omdat ik dit eens zag staan bij een filmpje maar zoals gezegd is het allang 100 km/u.
Maar wat is de snelheid bij jou waar "Hier start 100 km/u richting Utrecht" dan?, en ja dan nee is dit met de ATB aan, of ....
Edit/
Of bedoel je zoals het in werkelijkheid zou moeten zijn?

En de eerste twee snap ik niet met de 100 km/u wat er precies mee bedoeld word.
Want het hele stuk spoor is 100, dus je eerste plaatje "Hier start 100 km/u richting Utrecht" snap ik niet omdat het ver ervoor ook 100 is?
En ja iets voorbij het perron staat een bord 100 omdat ik dit eens zag staan bij een filmpje maar zoals gezegd is het allang 100 km/u.
Maar wat is de snelheid bij jou waar "Hier start 100 km/u richting Utrecht" dan?, en ja dan nee is dit met de ATB aan, of ....
Edit/
Of bedoel je zoals het in werkelijkheid zou moeten zijn?
- Marklin
- 5
Ben wat aan het stoeien geweest met de Sluizen bij Tiel om dit enigszins een aangezicht te geven wat er zover zo uitziet:

- Deze gebruikers waarderen Marklin voor dit bericht (totaal 3):
- Wadlopertje • Louke1968 • rabby62
-
- Gegeven waarderingen: 5 keren
- Ontvangen waarderingen: 6 keren
- Rubku_NL
- Download Manager
- 5
- Gegeven waarderingen: 588 keren
- Ontvangen waarderingen: 1148 keren
- Contacteer:
Dit is gezien vanaf het noorden, dus je ziet eerst de Betuweroute en achter de snel weg licht het normale spoor
Overigens snap ik de verwarring wel gezien voor de Betuweroute een normaal spoor gebruikt is ipv een andere spoor gezien hier veel een ander type licht.
Overigens snap ik de verwarring wel gezien voor de Betuweroute een normaal spoor gebruikt is ipv een andere spoor gezien hier veel een ander type licht.
- mkasthijs
- 5
- Gegeven waarderingen: 1935 keren
- Ontvangen waarderingen: 1735 keren
Welk water gebruik jij hier Teun?
Lijkt namelijk echt op het water wat er normaal ligt.
Lijkt namelijk echt op het water wat er normaal ligt.
Routebouwer: NoordOost Nederland V7.0
- Rubku_NL
- Download Manager
- 5
- Contacteer:
- mkasthijs
- 5
- Gegeven waarderingen: 1935 keren
- Ontvangen waarderingen: 1735 keren
Ja klopt, dus ik ben benieuwd als he kleur aanpasbaar water is welke kleur dat precies is.
Routebouwer: NoordOost Nederland V7.0
- Marklin
- 5
Hoezo een ander spoor dan er nu ligt op de Betuweroute, welk (normaal) spoor zou dat dan moeten wezen?
<(*_*)>
mkasthijs,
Dit is het water van DTG met deze kleur:

- Rubku_NL
- Download Manager
- 5
- Contacteer:
Ik zie nu dat het toch meer een ballastspoor is, ik dácht dat het zonder ballast was zoals de HSL, maar blijkbaar had ik het verkeerd.
- Marklin
- 5
Oké, het is iig hetzelfde spoor wat zo'n beetje over de hele route is gebruikt ofwel Coha - Spoor Monoblok Vuil. 

- Marklin
- 5
Even een bericht wat niet indirect met 't MvN te maken heeft maar voor de weet.
De Assets\Frison\Materiaal\... map is hier intussen gegroeid tot ca. 1.72 GB en dacht probeer er eens een .ap bestand van te maken en belangrijker of dit werkt.
En ja hoor het werkt prima ..., en met dit probeersel bespaar ik ruim 1 GB aan data, en dat niet alleen, het lijkt ook nog ietwat sneller te laden wat verbeelding kan zijn maar toch.

De Assets\Frison\Materiaal\... map is hier intussen gegroeid tot ca. 1.72 GB en dacht probeer er eens een .ap bestand van te maken en belangrijker of dit werkt.
En ja hoor het werkt prima ..., en met dit probeersel bespaar ik ruim 1 GB aan data, en dat niet alleen, het lijkt ook nog ietwat sneller te laden wat verbeelding kan zijn maar toch.

- Deze gebruikers waarderen Marklin voor dit bericht (totaal 2):
- mkasthijs • Wadlopertje
- Marklin
- 5
Citaat uit een ander topic voor we daar te gek offtopic gaan:
Het kwam er in het kort op neer als ik hier V2.3 (2D) en V3.6 (3D) WOP sporen in dezelfde map heb staan, waar het dus in geïnstalleerd word, dan is het de welbekende Dump.
Maar hou je de 2 WOP mappen in de Assets map gescheiden dan werkt het wel kwam ik achter met bijv. naamswijziging van WOP-V2.3 en/of WOP-V3.6 allang je wilt gebruiken.
Afijn de hele route Utrecht Tiel afgezocht maar geen sluizen te vinden.
Edit/
Trouwens de sluis bij Eefde gaat hem niet echt worden omdat de sluis bij Tiel 2 x zo breed/lang is en dus moest schalen naar ca. 2.000
Jammer, mja niet getreurd het is niet anders.
Nou Frits heb Utrecht - Tiel er eens opgezet maar dat had nogal wat voeten in aarde om het werkend te krijgen i.v.m. het WOP spoor.

Het kwam er in het kort op neer als ik hier V2.3 (2D) en V3.6 (3D) WOP sporen in dezelfde map heb staan, waar het dus in geïnstalleerd word, dan is het de welbekende Dump.
Maar hou je de 2 WOP mappen in de Assets map gescheiden dan werkt het wel kwam ik achter met bijv. naamswijziging van WOP-V2.3 en/of WOP-V3.6 allang je wilt gebruiken.
Afijn de hele route Utrecht Tiel afgezocht maar geen sluizen te vinden.

Edit/
Trouwens de sluis bij Eefde gaat hem niet echt worden omdat de sluis bij Tiel 2 x zo breed/lang is en dus moest schalen naar ca. 2.000
Jammer, mja niet getreurd het is niet anders.
- Frison
- 5
- Gegeven waarderingen: 1452 keren
- Ontvangen waarderingen: 8630 keren
- Contacteer:
Nou moet ik eerlijk zeggen, dat ik niet weet of je die sluizen wel uit de trein kan zien. Ze liggen best wel ver weg. 

-
- 1
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
Ziet er al goed uit hoor. Ik heb de route een beetje zitten testen en het beviel goed ik mis alleen een beetje nog een station Arnhem zuid scenery upgrade en dan vooral het feit dat de school naast het station (het Lorentz lyceum) er nog niet inzit. Het is wel echt een herkenpunt van het station en het zou best leuk zijn als die ook in de update verwerkt kan zitten. Ik kan uiteraard ook snappen dat het een beetje lastig is omdat het object dan erg groot is maar aangezien ik er ook op school zit zou ik het wel heel fijn vinden als hij in de update verwerkt zou kunnen zitten.
- Frison
- 5
- Gegeven waarderingen: 1452 keren
- Ontvangen waarderingen: 8630 keren
- Contacteer:
t is een simpel pandje, dus ik zal er eens een blik op werpen. 

- Deze gebruikers waarderen Frison voor dit bericht:
- Wadlopertje