Antwerpen-Brussel
-
raffie.020
- 4
- Gegeven waarderingen: 1 keer
- Ontvangen waarderingen: 0
Antwerpen-Brussel
Beste lezers,
Ik heb gewelding nieuws! Er blijkt op steamworkshop een persoon te zijn die een route heeft gemaakt van Antwerpen naar Brussel en dan denk je vast "Dat is geweldig, deze persoon heeft zelfs een paar nederlandse stations gemaakt onder andere Roosendal, Bergen op zoom, Roermond, Weert en Krabbendijke.
Om de route te kunnen spelen heb ik via mijn steam workshop map de route gedownload naar de content map omdat het dan een stuk makkelijker is om te spelen.
Het nadeel is dat de maker niet goed heeft toegelicht welke DLC'S en scenery packs je nodig hebt dus het is een karwei, maar niet onmogelijk want mij is het gelukt. Daarom raad ik het aan om deze route (na het downloaden en uit je workshop map te halen) te scannen met RW tools
Ik heb zelf de maker benaderd en gevraagd of hij eventueel het op "onze" website kan plaatsen zodat er scenarios kunnen worden gemaakt en dat de route dan meer actiever word.
Ik zal hieronder de steamworkshop link zetten.
Veel plezier!
https://steamcommunity.com/sharedfiles/ ... 3299855607
Ik heb gewelding nieuws! Er blijkt op steamworkshop een persoon te zijn die een route heeft gemaakt van Antwerpen naar Brussel en dan denk je vast "Dat is geweldig, deze persoon heeft zelfs een paar nederlandse stations gemaakt onder andere Roosendal, Bergen op zoom, Roermond, Weert en Krabbendijke.
Om de route te kunnen spelen heb ik via mijn steam workshop map de route gedownload naar de content map omdat het dan een stuk makkelijker is om te spelen.
Het nadeel is dat de maker niet goed heeft toegelicht welke DLC'S en scenery packs je nodig hebt dus het is een karwei, maar niet onmogelijk want mij is het gelukt. Daarom raad ik het aan om deze route (na het downloaden en uit je workshop map te halen) te scannen met RW tools
Ik heb zelf de maker benaderd en gevraagd of hij eventueel het op "onze" website kan plaatsen zodat er scenarios kunnen worden gemaakt en dat de route dan meer actiever word.
Ik zal hieronder de steamworkshop link zetten.
Veel plezier!
https://steamcommunity.com/sharedfiles/ ... 3299855607
-
mkasthijs
- 5
- Gegeven waarderingen: 2267 keren
- Ontvangen waarderingen: 2131 keren
Re: Antwerpen-Brussel
Hey Raffie,
Nou, hij heeft het zeker wel gedaan, die lijst gemaakt.:
"De benodigde DLC's zijn te vinden rechts naast de route beschrijving. Let op : de lijst gaat helemaal onderaan nog verder."
Dus rechts staan alle DLC's.
Nou, hij heeft het zeker wel gedaan, die lijst gemaakt.:
"De benodigde DLC's zijn te vinden rechts naast de route beschrijving. Let op : de lijst gaat helemaal onderaan nog verder."
Dus rechts staan alle DLC's.
Routebouwer: NoordOost Nederland V7.1
-
Frison
- 5
- Gegeven waarderingen: 1621 keren
- Ontvangen waarderingen: 9566 keren
Wat hebben de gemaakte NL stations te maken met een route in België, en heeft hij deze dan ook werkelijk gemaakt, of zijn ze gebruikt van de reeds door een ander gemaakte en aanwezige stations? 
Wat je niet ziet, kan er wel zijn.
-
jkramer
- 2
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 5 keren
Wanneer ik de link volg vind ik op Steam ‘Antwerpen to Mol EXT (V. 2026.1)’ zie ik een afbeelding en veel tekst, maar geen mogelijkheid om een route te downloaden. Ook na het abonneren op de workshop vind ik geen aanknopingspunt anders dan de discussie. Kan iemand mij helpen?
- Deze gebruikers waarderen jkramer voor dit bericht:
- Marc D.
-
Dirk221
- 2
- Gegeven waarderingen: 3 keren
- Ontvangen waarderingen: 1 keer
Staat duidelijk:
Subscribe to download
Antwerpen to Mol EXT (V. 2026.1)

Daarna zal Steam automatisch gaan downloaden.
Subscribe to download
Antwerpen to Mol EXT (V. 2026.1)
Daarna zal Steam automatisch gaan downloaden.
-
Marklin
- 5
- Gegeven waarderingen: 2716 keren
- Ontvangen waarderingen: 3056 keren
Bedankt voor de hint, maar hier begin ik sowieso niet aan gezien wat er zoal nodig is aan ca. 22 Payware add-ons wat rechts staat beschreven.
Wil je redelijk kunnen genieten van deze route dan moet ik eerst een € 500 uit gaan geven.
Kortom veel plezier ermee maar het is aan mij niet besteed.
Wil je redelijk kunnen genieten van deze route dan moet ik eerst een € 500 uit gaan geven.
Kortom veel plezier ermee maar het is aan mij niet besteed.
- Deze gebruikers waarderen Marklin voor dit bericht:
- Treinspotter
-
jkramer
- 2
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 5 keren
@Dirk221
Ondanks het feit dat ik geabonneerd ben op Antwerpen to Mol EXT (V. 2026.1), zie ik nergens een downloadlink,
kijk ik op de verkeerde plaats of heb ik de verkeerde bril op?
Zie de bijlage waaruit het voorgaande blijkt.
Ondanks het feit dat ik geabonneerd ben op Antwerpen to Mol EXT (V. 2026.1), zie ik nergens een downloadlink,
kijk ik op de verkeerde plaats of heb ik de verkeerde bril op?
Zie de bijlage waaruit het voorgaande blijkt.
-
stoker1952
- 3
- Gegeven waarderingen: 44 keren
- Ontvangen waarderingen: 26 keren
Om dezelfde reden laat ik al veel scenario's aan mij voorbij gaan, omdat het haast geen doen is alle ontbrekende met locoswap om te wisselen. Ik vraag mij af waarom er zoveel buitenlands (payware) materieel gebruikt moet worden op de Nederlandse routes. Wat dan voor één scenario aangeschaft zou moeten worden. Het zijn dan wel rijtuigen die in Nederland gereden hebben, maar is het de investering waard? Jammer voor de scenariomaker, maar zo mist hij toch veel rijders op zijn werk. Mijn oproep is dan ook voor de Nederlandse of fictieve routes: maak zoveel mogelijk gebruik van het Nederlandse materieel van Chris en bv. MarcD, dan bereik je een veel grotere berijdersgroep. Uitzonderingen, zoals de RailTraction 1600 zijn onmisbaar in de trein samenstellingen, dus het is niet helemaal zwart/wit zoals ik het stel, maar het zou wel helpen om een grotere groep te bereiken.Wil je redelijk kunnen genieten van deze route dan moet ik eerst een € 500 uit gaan geven
- Deze gebruikers waarderen stoker1952 voor dit bericht (totaal 2):
- Marc D. • Marklin
-
Rob Jansen
- Oprichter
- 5
- Gegeven waarderingen: 212 keren
- Ontvangen waarderingen: 382 keren
Op Steam kun geen routes 'uploaden' als er gebruik is gemaakt van externe assets die buiten de geselecteerde route assets vallen. Dan mis je namelijk content.
Dus er zullen geen Nederlandse assets (tot nu toe dan, totdat de Nederlandse route uitkomt op Steam vanuit DTG gemaakt door Jasksoft).
Je zal dus ook waarschijnlijk Duitse bovenleiding zien, evenals Duitse seinen.
Dus de route zou totaal niet realistisch zijn, want er zijn geen Belgische Assets beschikbaar op Steam.
Natuurlijk de maker moet zelf weten wat die gebruikt alleen had die beter de tijd kunnen steken in gebruik maken van Belgische Assets die wel beschikbaar zijn en ja, dan moet je de route uploaden op een externe site zoals DutchSims.
De maker heeft wel erg veel items aangevinkt.Marklin schreef: ↑16 jan 2026, 11:00Bedankt voor de hint, maar hier begin ik sowieso niet aan gezien wat er zoal nodig is aan ca. 22 Payware add-ons wat rechts staat beschreven.
Kortom veel plezier ermee maar het is aan mij niet besteed.![]()
Zover ik weet, als je een item selecteert in de editor om assets te gebruiken dan zet die hem erbij dat die gebruikt is, ook al gebruik je geen assets ervan.
Je ziet ook af en toe wel eens een scenario waarbij een Engelse route wordt gebruikt terwijl die niet is gebruikt maar wel staat aangevinkt.
Dus 100% weet je niet of die lijst klopt en natuurlijk zit er totaal geen controle op zoals hier
Op de Steam Workshop klik je op abonneren en gaat het item vervolgens download in Steam.
Je krijgt niet zoals bij ons een download link, omdat deze door de Steam Client worden afgehandeld.
-
Marklin
- 5
Nja, wat ik nu zeg is zeer ver gezocht maar daar werken de repainters in zekere zin ook aan mee door bv. payware treinen c.q. wagens (uitgezonderd van oa. Chris en freeware) te repainten die uiteraard weer gebruikt gaan worden in scenario's en altijd door mij gelocoswapt worden.stoker1952 schreef: ↑16 jan 2026, 11:59Om dezelfde reden laat ik al veel scenario's aan mij voorbij gaan, .....
-
Rubku_NL
- Download Manager
- 5
- Gegeven waarderingen: 744 keren
- Ontvangen waarderingen: 1481 keren
Heb even een lijst gemaakt wat nodig is voor deze route:
Alleen deze 2 ontbreaken nog:
3DTrains\ScaleRail\RoadNetwork\Roads\Textures\Dirt_1L_B1.bin
3DTrains\ScaleRail\RoadNetwork\Roads\Textures\Gravel_1L_A1.bin
Benodigde addons / Required addons:
Christrains:
- 3D Trains assets (RW_Rural_Landscapes_Freeware.zip)
- 3D Trains assets (RW_ScaleRoad_Freeware.zip)
- Derek Siddle's Free APStation pack and scenery
Global Bridge Entertainment:
- Durch das Elbtal von Dresden nach Schöna v1.01
Rail-sim.de:
- Altenburg - Wildau v3.12 (Assets Only)
Steam:
- Berlin-Wittenberg Route Add-On
- Cologne-Dusseldorf Route Add-On
- Construction Scenery Pack
- East Coast Main Line London-Peterborough Route Add-On
- Edinburgh-Glasgow Route Add-On
- European / US Loco & Asset Pack
- Great Eastern Main Line London-Ipswich Route Add-On
- Great Western Main Line Route Add-On
- Hamburg Lubeck Route Add-On
- Hamburg-Hanover Route Add-On
- London to Brighton Route Add-On
- London-Faversham High Speed Route Add-On
- Miami - West Palm Beach Route Add-On
- Munich - Garmisch-Partenkirchen Route Add-On
- Munich - Rosenheim Route Add-On
- NEC: New York-New Haven Route Add-On
- North London Line Route Add-On
- Pacific Surfliner® LA - San Diego Route
- Platform Clutter Scenery Pack
- Ruhr-Sieg Route Add-On
- Semmeringbahn - Mürzzuschlag to Gloggnitz Route Add-On
- Settle to Carlisle Route Add-on
- South London Network Route Add-On
- The Rhine Railway: Mannheim - Karlsruhe Route Add-On
- The Riviera Line: Exeter-Paignton Route Add-On
- Town Scenery Pack
- TS Marketplace: Canal Pack
- West Coast Main Line North Route Add-On
- West Coast Main Line Over Shap
- West Highland Line Extension Route Add-On
- West Rhine: Köln - Koblenz Route Add-On
- West Somerset Railway Route Add-On
- Western Lines of Scotland Route Add-On
- Woodhead Route Add-On
(Niet meer beschikbaar):
- Im Köblitzer Bergland 3 Reloaded v1 (SAD)
Alleen deze 2 ontbreaken nog:
3DTrains\ScaleRail\RoadNetwork\Roads\Textures\Dirt_1L_B1.bin
3DTrains\ScaleRail\RoadNetwork\Roads\Textures\Gravel_1L_A1.bin
Benodigde addons / Required addons:
Christrains:
- 3D Trains assets (RW_Rural_Landscapes_Freeware.zip)
- 3D Trains assets (RW_ScaleRoad_Freeware.zip)
- Derek Siddle's Free APStation pack and scenery
Global Bridge Entertainment:
- Durch das Elbtal von Dresden nach Schöna v1.01
Rail-sim.de:
- Altenburg - Wildau v3.12 (Assets Only)
Steam:
- Berlin-Wittenberg Route Add-On
- Cologne-Dusseldorf Route Add-On
- Construction Scenery Pack
- East Coast Main Line London-Peterborough Route Add-On
- Edinburgh-Glasgow Route Add-On
- European / US Loco & Asset Pack
- Great Eastern Main Line London-Ipswich Route Add-On
- Great Western Main Line Route Add-On
- Hamburg Lubeck Route Add-On
- Hamburg-Hanover Route Add-On
- London to Brighton Route Add-On
- London-Faversham High Speed Route Add-On
- Miami - West Palm Beach Route Add-On
- Munich - Garmisch-Partenkirchen Route Add-On
- Munich - Rosenheim Route Add-On
- NEC: New York-New Haven Route Add-On
- North London Line Route Add-On
- Pacific Surfliner® LA - San Diego Route
- Platform Clutter Scenery Pack
- Ruhr-Sieg Route Add-On
- Semmeringbahn - Mürzzuschlag to Gloggnitz Route Add-On
- Settle to Carlisle Route Add-on
- South London Network Route Add-On
- The Rhine Railway: Mannheim - Karlsruhe Route Add-On
- The Riviera Line: Exeter-Paignton Route Add-On
- Town Scenery Pack
- TS Marketplace: Canal Pack
- West Coast Main Line North Route Add-On
- West Coast Main Line Over Shap
- West Highland Line Extension Route Add-On
- West Rhine: Köln - Koblenz Route Add-On
- West Somerset Railway Route Add-On
- Western Lines of Scotland Route Add-On
- Woodhead Route Add-On
(Niet meer beschikbaar):
- Im Köblitzer Bergland 3 Reloaded v1 (SAD)
- Deze gebruikers waarderen Rubku_NL voor dit bericht:
- denisJura
-
Marklin
- 5
Hmm zat er maar een stuk of 14 meer naast, als je dit allemaal zou kopen dan gaat men over de € 1000 heen, ofwel geen haar op mijn hoofd om daar over na te hoeven denken!
En dat misschien wel voor een enkele boom of struik die mogelijk ook in een andere add-on aanwezig is met alleen een ander pad.
-
saurer580
- 5
- Gegeven waarderingen: 611 keren
- Ontvangen waarderingen: 105 keren
Er is jammer genoeg altijd iets met Belgische routes.
Ook anderen gebruiken ook de meest exotiosche DLC's voor fictieve Belgische routes helaas ,buiten de District Sud Ouest Belgique route dan, die redelijk berijdbaar is.
Zonde van dat mooie Belgische materieel van SK Trains wat nu al tijden werkeloos staat in de remise.
SK Trains had een Belgische route in het vooruitzicht gesteld, nooit meer wat vernomen.
vr.gr
Ruud
Ook anderen gebruiken ook de meest exotiosche DLC's voor fictieve Belgische routes helaas ,buiten de District Sud Ouest Belgique route dan, die redelijk berijdbaar is.
Zonde van dat mooie Belgische materieel van SK Trains wat nu al tijden werkeloos staat in de remise.
SK Trains had een Belgische route in het vooruitzicht gesteld, nooit meer wat vernomen.
vr.gr
Ruud
-
BolusZeeuwMeeuw
- 5
- Gegeven waarderingen: 7 keren
- Ontvangen waarderingen: 17 keren
Dat is simpel! Op gebied van Nederlands materiaal zijn wij enorm verwend (waarvoor iedereen uiteraard dankbaar is), maar er rijdt wel meer in ons kikkerlandje dan alleen Nederlands materiaal. Passagiersrijtuigen, diverse locs, goederenwagons die hier simpelweg niet beschikbaar zijn (wat logisch is) zijn in de verschillende communities, grotendeels de Duitse, in overvloede tot in groot detail aanwezig.stoker1952 schreef: ↑16 jan 2026, 11:59Ik vraag mij af waarom er zoveel buitenlands (payware) materieel gebruikt moet worden op de Nederlandse routes.
Ik vind dat er een hele rare toon hierin wordt gezet. Ik weet niet of je ooit zelf scenario's hebt gemaakt of geupload, maar het idee dat wij scenario's voor anderen maken vind ik erg verwaand overkomen. Persoonlijk maak ik scenario's niet voor anderen, maar juist voor mezelf, en als ik ze kan delen met anderen is dat een mooie bijkomst. Ik beleef er zelf totaal geen plezier aan als er maar willekeurige en veel van dezelfde wagens worden gebruikt, ik vul mijn scenario's juist op hoe ik dat voor me zie met dank aan de vele free- en payware die we uit het buitenland kunnen verkrijgen. Ik haak zelf al snel af als er maar gewoon wat neer wordt gezet in een scenario (lees treinen die niet in dezelfde tijdsperiode gereden kunnen hebben, onrealistisch samengestelde goederentreinen/goederentypes op plekken waar dat vervoer niet komt, etc.) en scenario's zoals deze zijn er ook genoeg op DutchSims. Je ziet mij geen oproep doen om te vertellen dat mensen meer realisme in hun scenario's moeten hebben om een grotere doelgroep te bereiken...stoker1952 schreef: ↑16 jan 2026, 11:59Wat dan voor één scenario aangeschaft zou moeten worden. Het zijn dan wel rijtuigen die in Nederland gereden hebben, maar is het de investering waard? Jammer voor de scenariomaker, maar zo mist hij toch veel rijders op zijn werk. Mijn oproep is dan ook voor de Nederlandse of fictieve routes: maak zoveel mogelijk gebruik van het Nederlandse materieel van Chris en bv. MarcD, dan bereik je een veel grotere berijdersgroep.
Als zelfs RailTraction al een uitzondering voor je is... Ervanuitgaand dat je de routes die je geinstalleerd hebt volledig met alle bijbehorende assets compleet hebt ben je er blijkbaar niet vies van om buiten de Nederlandse cirkel assets te downloaden, waarom geldt dit dan ook niet voor het rollend materiaal en bijbehorende repaints?stoker1952 schreef: ↑16 jan 2026, 11:59Uitzonderingen, zoals de RailTraction 1600 zijn onmisbaar in de trein samenstellingen, dus het is niet helemaal zwart/wit zoals ik het stel, maar het zou wel helpen om een grotere groep te bereiken.
Ik vind het inderdaad ver gezocht. Al jaren wordt er op nieuwkomers die het niet gewend zijn dat het downloaden en installeren van een route meer tijd kost dan dat ze dachten gereageerd dat TSC geen spel is, maar een simulator, een hobby. Een onderdeel van de hobby is toch juist het beschikbare rollend materiaal zo compleet mogelijk te krijgen? Om te zeggen dat repainters "bijdragen" aan een zogenaamd probleem terwijl ze hun werk juist met ons delen vind ik heel ondankbaar, zeker voor een veteraan van routebouwen die genoeg soortgelijke opmerkingen over zijn eigen werk heeft ontvangen.Marklin schreef: ↑16 jan 2026, 13:03Nja, wat ik nu zeg is zeer ver gezocht maar daar werken de repainters in zekere zin ook aan mee door bv. payware treinen c.q. wagens (uitgezonderd van oa. Chris en freeware) te repainten die uiteraard weer gebruikt gaan worden in scenario's en altijd door mij gelocoswapt worden.![]()
Het staat natuurlijk iedereen vrij om scenario's niet te spelen en ook je wensen uit te drukken voor makkelijker te installeren scenario's begrijp ik en kan ik in zekere zin ook achter staan! Maar als af en toe een paar extra dingetjes downloaden je afschrikt is dat je eigen keuze, niet het probleem van de scenariobouwer. De afgelopen jaren is het aanbod nog steeds zoveel verbeterd dan ooit van tevoren en is het downloaden en installeren ook steeds makkelijk geworden. Ten slotte staat het iedereen vrij om locoswap te gebruiken. We delen de scenario's gratis en verdienen niks aan een download meer of minder, dus waarom moeten wij rekening houden met het "bereiken van een grotere berijdersgroep" in plaats van scenario's te bouwen waar wij plezier aan beleven? Naar mijn mening mag je blij wezen dat het uberhaupt aangeboden wordt om te downloaden.
- Deze gebruikers waarderen BolusZeeuwMeeuw voor dit bericht (totaal 2):
- Mihajlo123 • Kcalk_04
Bolussen zijn heerlijk!
-
rabby62
- 5
- Gegeven waarderingen: 1611 keren
- Ontvangen waarderingen: 27 keren
Hallo meneer Rubku_NL, ik wil u graag deze twee ontbrekende bestanden sturen... maar ik weet niet zeker of dat mag... Ik heb de fout zojuist per ongeluk gemaakt, dus ik vraag liever uw advies... Weet u trouwens zeker dat het pad dat u hebt aangegeven klopt? Er staat namelijk geen .bin-bestand in de map 'textures', maar wel in de map 'Roads'... Ik sta tot uw beschikking... Met vriendelijke groet, Jean-Pierre
- Deze gebruikers waarderen rabby62 voor dit bericht:
- raffie.020
-
Rubku_NL
- Download Manager
- 5
- Gegeven waarderingen: 744 keren
- Ontvangen waarderingen: 1481 keren
Dat is niet nodig want ik heb ze zelf wel.
Het gaat me om dat deze nergens te verkrijgen zijn net als een groot deel van de gebruikte SAD assets.
-
Marklin
- 5
@BolusZeeuwMeeuw
Heb je bericht gelezen waar je zaken in schrijft en gelijk in moet geven.
Afijn, al is het een freeware route die beschikbaar komt is tof en verplicht niemand tot downloaden enz.
Maar of wij daar blij om zijn laat ik in het midden, want ieder weldenkend mens gaat toch geen 1000 € hobby geld uitgegeven om hem naar behoren te kunnen rijden?
Ja, misschien als je een miljoen wint in de lotto of zo.
Heb je bericht gelezen waar je zaken in schrijft en gelijk in moet geven.
Afijn, al is het een freeware route die beschikbaar komt is tof en verplicht niemand tot downloaden enz.
Maar of wij daar blij om zijn laat ik in het midden, want ieder weldenkend mens gaat toch geen 1000 € hobby geld uitgegeven om hem naar behoren te kunnen rijden?
Ja, misschien als je een miljoen wint in de lotto of zo.
- Deze gebruikers waarderen Marklin voor dit bericht:
- Kcalk_04
-
stoker1952
- 3
- Gegeven waarderingen: 44 keren
- Ontvangen waarderingen: 26 keren
Met goede bedoelingen heb ik mijn berichtje geplaatst, maar ik had ook kunnen weten dat er mensen zijn die niet goed kunnen lezen en daardoor snel op hun nogal lange tenen zijn getrapt. Schijnbaar zit ik niet zo goed in de slappe was dat ik alles maar aan kan schaffen om die scenario's te kunnen rijden. De suggestie dat ik niet de moeite wil nemen om de repaints te downloaden slaat helemaal nergens op. Het gaat mij om de vaak toch wel dure aanschaf van het origineel. Maar goed, als u het zo ziet, wat mij betreft: einde discussie! en veel plezier met de hobby.Ik vind dat er een hele rare toon hierin wordt gezet
-
edwinaartse
- 5
- Gegeven waarderingen: 5 keren
- Ontvangen waarderingen: 38 keren
Ik heb die route gedownload en eens bekeken. Er zit ook een stukje Grens overschrijdend route in de we al in ZWN route van Jermome Vet hebben tussen Oudenbosch, Roosendaal en Essen. Leuk dat die route er is maar de route mag qua scenery wel een hele grote complete metamorfose krijgen wil het tot zn recht komen. Engelse bovenleiding, Duitse seinen. Hmmm.
De maker van de route zegt het volgende:
Deze route ligt in België. Alle sporen zijn geëlektrificeerd met bovenleiding en alle wissels zijn automatisch. (Een klein gedeelte heeft geen bovenleiding, maar daar kun je wel elektrisch rijden...) Er zijn geen waarschuwingshellingen of magneten voor seinen en snelheidsbeperkingen, dus het werkt voor alle treinen. (Dat betekent niet dat de seinen niet werken.) In België rijden treinen links, maar deze route gebruikt een Duitse trackrule. Ik heb dat gedaan om afstanden en snelheden in km en km/u weer te geven in plaats van mijlen. Toen ik 8 jaar geleden begon met het bouwen van deze route, waren er nog geen Franse routes in Train Simulator (treinen in Frankrijk rijden ook links). Daarom heb ik voldoende markeringen toegevoegd om de treinen naar links te leiden. (Omdat een Duitse trackrule er alles aan doet om je rechts te laten rijden.) Geef deze route een positieve stem, dan kun je er scenario's voor publiceren. (Als je besluit negatief te stemmen, laat me dan weten waarom...) Tot nu toe zijn er alleen "Quick-Drive" scenario's. (Zonder AI-verkeer.) De route is nog steeds "in ontwikkeling". Mocht u suggesties hebben of een fout vinden, laat het me dan weten. De route is al erg lang, dus uitbreidingen zijn lastig te maken. Houd er rekening mee dat de uiteinden nauwelijks of niet versierd zijn. (Als ik daar iets versier, verdwijnt er ergens anders weer iets...) Ik heb die stations vooral gemaakt zodat AI-treinen er vandaan kunnen vertrekken. Ik wens u vele uren rijplezier op deze route.
De route is dus nog volop in ontwikkeling of Beta. Persoonlijk ga ik deze route verder niet gebruiken of scenario's op maken. Ik heb amper Belgisch materieel dus een scenario van mijn kant zal er dan voorlopig niet inzitten.
De maker van de route zegt het volgende:
Deze route ligt in België. Alle sporen zijn geëlektrificeerd met bovenleiding en alle wissels zijn automatisch. (Een klein gedeelte heeft geen bovenleiding, maar daar kun je wel elektrisch rijden...) Er zijn geen waarschuwingshellingen of magneten voor seinen en snelheidsbeperkingen, dus het werkt voor alle treinen. (Dat betekent niet dat de seinen niet werken.) In België rijden treinen links, maar deze route gebruikt een Duitse trackrule. Ik heb dat gedaan om afstanden en snelheden in km en km/u weer te geven in plaats van mijlen. Toen ik 8 jaar geleden begon met het bouwen van deze route, waren er nog geen Franse routes in Train Simulator (treinen in Frankrijk rijden ook links). Daarom heb ik voldoende markeringen toegevoegd om de treinen naar links te leiden. (Omdat een Duitse trackrule er alles aan doet om je rechts te laten rijden.) Geef deze route een positieve stem, dan kun je er scenario's voor publiceren. (Als je besluit negatief te stemmen, laat me dan weten waarom...) Tot nu toe zijn er alleen "Quick-Drive" scenario's. (Zonder AI-verkeer.) De route is nog steeds "in ontwikkeling". Mocht u suggesties hebben of een fout vinden, laat het me dan weten. De route is al erg lang, dus uitbreidingen zijn lastig te maken. Houd er rekening mee dat de uiteinden nauwelijks of niet versierd zijn. (Als ik daar iets versier, verdwijnt er ergens anders weer iets...) Ik heb die stations vooral gemaakt zodat AI-treinen er vandaan kunnen vertrekken. Ik wens u vele uren rijplezier op deze route.
De route is dus nog volop in ontwikkeling of Beta. Persoonlijk ga ik deze route verder niet gebruiken of scenario's op maken. Ik heb amper Belgisch materieel dus een scenario van mijn kant zal er dan voorlopig niet inzitten.
-
TP94
- 5
- Gegeven waarderingen: 64 keren
- Ontvangen waarderingen: 7 keren
It sadly doesn't really feel like a proper Belgian route but I appreciate the effort nontheless.
-
Marklin
- 5
Lees het bericht van Rob Jansen even door en je weet wat de reden is ...