't Hart van Nederland V1.75

Hier vind je alle onderwerpen over routes die in aanbouw of uitgebracht zijn.
Gebruikersavatar
Marklin
Berichten: 3381
Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
3
Locatie: Hart van Nederland
Gegeven waarderingen: 1909 keren
Ontvangen waarderingen: 2129 keren

Re: 't Hart van Nederland V1.6

Bericht door Marklin »

Deze gebruikers waarderen Marklin voor dit bericht (totaal 4):
saurer580RoyFloortje59Louke1968
Afbeelding

Prettige reis

Gebruikersavatar
saurer580
Berichten: 121
Lid geworden op: 04 apr 2020, 13:54
3
Gegeven waarderingen: 457 keren
Ontvangen waarderingen: 57 keren

Re: 't Hart van Nederland V1.6

Bericht door saurer580 »

ben altijd onder de indruk van dit soort precisie werken, petje af!
Deze gebruikers waarderen saurer580 voor dit bericht:
Aar

Gebruikersavatar
DaanCrossway
Berichten: 101
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:15
3
Locatie: Ede-Wageningen
Gegeven waarderingen: 203 keren
Ontvangen waarderingen: 18 keren

Re: 't Hart van Nederland V1.6

Bericht door DaanCrossway »

Marklin schreef:
21 aug 2022, 12:47
Ze gaan heel lekker in Ede ja, inmiddels is het werk aan de bovenleiding begonnen.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Marklin
Berichten: 3381
Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
3
Locatie: Hart van Nederland
Gegeven waarderingen: 1909 keren
Ontvangen waarderingen: 2129 keren

Re: 't Hart van Nederland V1.6

Bericht door Marklin »

Nog maar een paar filmpjes met de vorderingen rond station Ede Wageningen: :wink:



Deze gebruikers waarderen Marklin voor dit bericht (totaal 2):
Louke1968DaanCrossway
Afbeelding

Prettige reis

Gebruikersavatar
Marklin
Berichten: 3381
Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
3
Locatie: Hart van Nederland
Gegeven waarderingen: 1909 keren
Ontvangen waarderingen: 2129 keren

Re: 't Hart van Nederland V1.6

Bericht door Marklin »

Zie https://www.railsim.nl/forum_2012/index ... #msg121050 voor een nieuwe 't HvN V1.7 testversie. :train:
Deze gebruikers waarderen Marklin voor dit bericht (totaal 2):
FrisonWadlopertje
Afbeelding

Prettige reis

Gebruikersavatar
Frison
Berichten: 2811
Lid geworden op: 04 apr 2020, 18:09
3
Gegeven waarderingen: 1273 keren
Ontvangen waarderingen: 8091 keren
Contacteer:

Re: 't Hart van Nederland V1.6

Bericht door Frison »

Kijk, dat is tenminste een snelle update zonder dagen "controle" vertraging :loveit:

[edit]

Nog steeds één van de moeilijkste stations die ik gemaakt heb, maar ook één van de mooiste.

Afbeelding

Arnhem is we heel erg opgeknapt zo, toch?

[/edit]
Deze gebruikers waarderen Frison voor dit bericht (totaal 5):
WadlopertjemkasthijsLouke1968mprins62rabby62
Wat er niet is, dat kan je niet zien.
Maar wat je niet ziet kan er wel zijn.

Gebruikersavatar
Marklin
Berichten: 3381
Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
3
Locatie: Hart van Nederland
Gegeven waarderingen: 1909 keren
Ontvangen waarderingen: 2129 keren

Re: 't Hart van Nederland V1.6

Bericht door Marklin »

Dat dacht ik ook Frits, daar doen wij (jij op de eerste plaats want zonder jou inzet .....) toch voor? :sunglasses:

Trouwens het traject Hilversum - Weesp is nu vrij goed te rijden, en zeker vanuit cabview wat ook geldt voor Dieren - Zutphen. :stuck_out_tongue:
Afbeelding

Prettige reis

indoman1994
Berichten: 20
Lid geworden op: 13 dec 2020, 13:07
3
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 5 keren

Re: 't Hart van Nederland V1.7

Bericht door indoman1994 »

Hoi ik heb hem getest , de Hvlnl 1.7 Test route ziet er goed uit .

mvg Kevin
Deze gebruikers waarderen indoman1994 voor dit bericht:
Marklin

Gebruikersavatar
RemkoH
Beheerder
Berichten: 569
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
3
Gegeven waarderingen: 169 keren
Ontvangen waarderingen: 359 keren

Re: 't Hart van Nederland V1.6

Bericht door RemkoH »

Frison schreef:
26 aug 2022, 19:04
Kijk, dat is tenminste een snelle update zonder dagen "controle" vertraging :loveit:
Om mogelijk nog weer eer keer assets in TS om zeep te helpen zoals met de vorige release van 1.7 op railsim.nl?
Nee dank je. Dan wacht ik wel op de controle (die doe ikzelf niet bij routes), zodat ik zeker weet dat er niks gebroken wordt en de lijst met benodigdheden compleet is.

Niks ten nadele van het inderdaad prachtige station overigens.
Co-founder van DutchSims, admin, moderator, tester, scenario bouwer, lua scripter
De lijst houdt niet op :upside_down:


Gebruikersavatar
Marklin
Berichten: 3381
Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
3
Locatie: Hart van Nederland
Gegeven waarderingen: 1909 keren
Ontvangen waarderingen: 2129 keren

Re: 't Hart van Nederland V1.6

Bericht door Marklin »

RemkoH schreef:
26 aug 2022, 20:12
Om nog weer keer assets in TS om zeep te helpen zoals met de vorige release van 1.7 op railsim.nl?
Nou als "assets in TS om zeep te helpen" om het volgende gaat om na een officiële goedkeuring als blad aan de boom om te slaan en dan nog zeggen van niets te weten....... dan zie ik het anders dan jij wat met de objecten op zich niets te maken had laat staan Assets.
Zo ja, dan is daar al genoeg discussie over geweest en verleden tijd, we leven in het heden en wat komen gaat.
Afbeelding

Prettige reis

Gebruikersavatar
RemkoH
Beheerder
Berichten: 569
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
3
Gegeven waarderingen: 169 keren
Ontvangen waarderingen: 359 keren

Re: 't Hart van Nederland V1.6

Bericht door RemkoH »

Het was meer bedoeld richting Frison die de controles door het DutchSims downloadteam afdoet als een onnodige vertraging en tijdverspilling voor de gebruikers.

Er wordt door het downloadteam heel veel tijd en aandacht besteedt aan alle downloads op onze site voor ze publiekelijk online komen om een zo goed mogelijk product te krijgen voor de maker en de gebruikers te beschermen tegen mogelijke problemen.
Dat is voor alle betrokkenen een win-win situatie.

Natuurlijk snap ik ook wel dat Frison zijn station liever gisteren dan vandaag terug ziet in een route.
Maar dat zou toch niet ten koste van waar DutchSims voor staat en trots op is moeten gaan :zipper_mouth:
Co-founder van DutchSims, admin, moderator, tester, scenario bouwer, lua scripter
De lijst houdt niet op :upside_down:


Gebruikersavatar
Marklin
Berichten: 3381
Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
3
Locatie: Hart van Nederland
Gegeven waarderingen: 1909 keren
Ontvangen waarderingen: 2129 keren

Re: 't Hart van Nederland V1.6

Bericht door Marklin »

Oké langs dat spoor, omdat er in je eerdere bericht "vorige release van 1.7 op railsim.nl" sprake was dacht ik dat het om ..... ging. :wink:
Afbeelding

Prettige reis

Gebruikersavatar
Frison
Berichten: 2811
Lid geworden op: 04 apr 2020, 18:09
3
Gegeven waarderingen: 1273 keren
Ontvangen waarderingen: 8091 keren
Contacteer:

Re: 't Hart van Nederland V1.6

Bericht door Frison »

RemkoH schreef:
26 aug 2022, 22:26
Het was meer bedoeld richting Frison die de controles door het DutchSims downloadteam afdoet als een onnodige vertraging en tijdverspilling voor de gebruikers.
De spijker op de kop :wink:

Het is de verantwoording van gene die iets wil delen en dus niet de verantwoording van de plaats waar de download wordt aangeboden.

Daarnaast geeft het een nodeloze vertraging die zelfs ergelijk genoemd kan worden.

Dat is dus reden dat ik hier niets wil uploaden. :halo:
Deze gebruikers waarderen Frison voor dit bericht:
Wadlopertje
Wat er niet is, dat kan je niet zien.
Maar wat je niet ziet kan er wel zijn.

Clipmeneernl
Berichten: 581
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:15
3
Gegeven waarderingen: 270 keren
Ontvangen waarderingen: 454 keren
Contacteer:

Re: 't Hart van Nederland V1.6

Bericht door Clipmeneernl »

Echter, zoals Remko al zei is het eindresultaat (als het DS team de download Controleerd) 9/10x een win-win situatie.

Zelf weet ik achter de schermen dat de route De Oude Lijn veel objecten meenam die door het DS team (en ook ST team) eruit zijn gehaald, op deze manier zorg je voor minder (en niet meer beschikbare) downloads die je benodigd hebt voor een route. Ja, het kost extra tijd. Maar dit lijkt het in mijn ogen meer dan waard. Voor zowel de speler als auteur :sunglasses:

Gebruikersavatar
Frison
Berichten: 2811
Lid geworden op: 04 apr 2020, 18:09
3
Gegeven waarderingen: 1273 keren
Ontvangen waarderingen: 8091 keren
Contacteer:

Re: 't Hart van Nederland V1.6

Bericht door Frison »

Ja, je zal wel gelijk hebben, maar ik ben van het type:

Ik maak iets, ik lever iets en daar heeft een ander maar af te blijven. Gebruik het zoals het is of laat het links liggen. :zipper_mouth:

Maar, laten we terug gaan on-topic en deze verder niet vervuilen met een nodeloze discussie. :wink:

Gebruikersavatar
Marklin
Berichten: 3381
Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
3
Locatie: Hart van Nederland
Gegeven waarderingen: 1909 keren
Ontvangen waarderingen: 2129 keren

Re: 't Hart van Nederland V1.7

Bericht door Marklin »

Inderdaad, hoe je het went of keert ons DS team heeft altijd gelijk en is geen speld tussen te krijgen. :joy:
Dus laten we terug gaan naar de topic titel wat vanaf nu 't HvN V1.7 is.
En kun je als vervolg op V1.5 en V1.6 je genoegen c.q. ongenoegen kwijt omtrent 't HvN V1.7 :sweat_smile:
Kortom kom je wat tegen enz. wees dan zo vrij het te melden en word er geprobeerd het te verhelpen voor de route officieel Hier en bij Simsam komt te staan. :wink:

Edit/
Ben tussendoor nog bezig 3DTrains\SceneryPacks\ objecten (nog over gebleven) te vervangen al zal het lastig zijn alles te vervangen.
Er staan nu nog ca. 1800 objecten a 55 stuks. :thinking:
Deze gebruikers waarderen Marklin voor dit bericht (totaal 2):
WadlopertjeFrison
Afbeelding

Prettige reis

Gebruikersavatar
Marklin
Berichten: 3381
Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
3
Locatie: Hart van Nederland
Gegeven waarderingen: 1909 keren
Ontvangen waarderingen: 2129 keren

Re: 't Hart van Nederland V1.7

Bericht door Marklin »

Even tussen neus en lippen door voor een Download Mod als die het volgende meekrijgt:
Is het een optie 't HvN V1.7 aanwezig bij Railsim.nl hem hier in de Testsectie te plaatsen? :wink:
Dan komt daar ook eens wat in te staan. :joy: (als dit ooit al gebeurd was)
Afbeelding

Prettige reis

Gebruikersavatar
Frison
Berichten: 2811
Lid geworden op: 04 apr 2020, 18:09
3
Gegeven waarderingen: 1273 keren
Ontvangen waarderingen: 8091 keren
Contacteer:

Re: 't Hart van Nederland V1.7

Bericht door Frison »

Dat duurt eeuwen EN dan wordt alles eerst weer ontleed en voorzien van het (on)nodige commentaar, dus weet wat je vraagt :joy:
Wat er niet is, dat kan je niet zien.
Maar wat je niet ziet kan er wel zijn.

Gebruikersavatar
Marklin
Berichten: 3381
Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
3
Locatie: Hart van Nederland
Gegeven waarderingen: 1909 keren
Ontvangen waarderingen: 2129 keren

Re: 't Hart van Nederland V1.7

Bericht door Marklin »

Ja, maar minder dan een officiële route zeg maar want had eens gelezen dat testversies mogelijke fouten kunnen (mogen) bevatten of zo waar het dus voor bedoelt is. :sweat_smile:
Afbeelding

Prettige reis

Gebruikersavatar
MarkA
Beheerder
Berichten: 345
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
3
Gegeven waarderingen: 235 keren
Ontvangen waarderingen: 641 keren

Re: 't Hart van Nederland V1.7

Bericht door MarkA »

Frison schreef:
27 aug 2022, 15:32
Dat duurt eeuwen EN dan wordt alles eerst weer ontleed en voorzien van het (on)nodige commentaar, dus weet wat je vraagt :joy:
In het NONL topic gaf je een maand geleden nog aan dat er door het downloadteam beter gecontroleerd zou kunnen worden omdat er in de scope van een grote route een paar kleine schoonheidsfoutjes zaten.

En nu is ineens elke vorm van controle een probleem? Althans dat merk ik op uit je berichten.
In een ideale wereld zou ik inderdaad ook graag zien dat elke upload 100% gecontroleerd wordt binnen één minuut, helaas kan dat natuurlijk niet.

Echter is juist de testsectie qua controle minimaal (alleen controle of er geen Assets bijzitten welke er niet bij mogen zoals payware) en zou prima moeten voldoen aan hetgeen jullie hier verwachten/behoefte aan hebben volgens mij :smile:
Daarnaast is de testsectie v.z.i.w. nooit eerder gebruikt dus ik vind het op persoonlijke titel een beetje flauw dat hier meteen een conclusie over getrokken wordt dat het lang duurt zonder het eens te proberen.

Ik begrijp oprecht niet meer wat je nu precies wil of verwacht van ons? Ik houd er zeker niet van deze kaart te trekken maar doe het - nogmaals op persoonlijke titel - wel omdat dit mij persoonlijk ook wel raakt: Dit soort (sarcastische ?) reacties zijn voor ons als team nou ook niet bepaald motiverend (wij zijn buiten de oranje naam net als jullie ook gewoon contentmakers en/of eindgebruikers die actief met de Train Simulator hobby bezig zijn :hugging: ) om de hele tijd te lezen, zeker als het er op neer komt dat als wij A doen jullie zeggen dat we B moeten doen en als we B doen jullie liever A willen...
Mocht ik je verkeerd begrepen hebben (emotie en interpretatie in tekst blijft lastig!) stuur mij of een ander teamlid dan vooral even een PM, ik stel namelijk voor dit topic voor de ontwikkelingen rondom de HVNL route te houden en niet het downloadbeleid van DS
DutchSims.nl
Voor én door de Nederlandse Community :smile:

Gebruikersavatar
Frison
Berichten: 2811
Lid geworden op: 04 apr 2020, 18:09
3
Gegeven waarderingen: 1273 keren
Ontvangen waarderingen: 8091 keren
Contacteer:

Re: 't Hart van Nederland V1.7

Bericht door Frison »

Het topic waar je naar verwijst is zeker geen vraag om meer te testen maar alleen gaf ik daar aan dat er ondanks het lange wachten op de release en het testen, toch nog de nodige problemen aanwezig waren. Dus zeker geen vraag om meer te testen. :wink:

En ja, ik ga toch maar even hier in dit topic verder, dat gebeurd bij andere posters ook regelmatig, dat er off-topic gegaan wordt en is op zich niet juist, maar wel vaak duidelijk naar de lezers.

Wat ik hierboven aangeef, is dat er inderdaad veel te veel tijd verloren gaat door jullie testen. Dat je iets wil controleren op illegale bijlages is duidelijk en kan ik begrijpen, maar voor de rest is in mijn optiek de hele verdere ter beschikking gestelde download voor de verantwoording van de maker en zeker niet voor DS. Maar dat is mijn persoonlijke mening. :wink:

Sarcastisch? Ach, gewoon samen met Teun een beetje dollen op zijn tijd kan geen kwaad toch? :joy:

En vind je dit te veel off-topic, maak er dan even een separate topic van met het onderwerp "tijdverlies door testen" o.i.d.
Wat er niet is, dat kan je niet zien.
Maar wat je niet ziet kan er wel zijn.

Gebruikersavatar
Marklin
Berichten: 3381
Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
3
Locatie: Hart van Nederland
Gegeven waarderingen: 1909 keren
Ontvangen waarderingen: 2129 keren

Re: 't Hart van Nederland V1.7

Bericht door Marklin »

Zo is het Frits, een beetje agressie en dollen op zijn tijd (al is het in dit topic) kan geen kwaad om de boel draaiende te houden, anders word het maar een saaie boel.
Ofwel leven in de brouwerij ..... :sweat_smile:

Ps. heb een poging gewaagd met upload plaatsen dus tussen nu en een paar weken kun je 't HvN V1.7 testversie verwachten. :joy:
Deze gebruikers waarderen Marklin voor dit bericht:
Frison
Afbeelding

Prettige reis

Gebruikersavatar
Rubku_NL
Download Manager
Berichten: 634
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
3
Locatie: Eindhoven
Gegeven waarderingen: 442 keren
Ontvangen waarderingen: 722 keren
Contacteer:

Re: 't Hart van Nederland V1.7

Bericht door Rubku_NL »

Afbeelding

De testversie van 't Hart van Nederland V1.7 is nu ook op DutchSims te downloaden.

Let wel dat dit een test versie betreft. Als je een Scenario wilt maken en deze hier op DutchSims wilt uploaden, hou er dan rekening mee dat we nog steeds de release versie 1.6 hanteren totdat 1.7 officieel wordt uitgebracht.
Deze gebruikers waarderen Rubku_NL voor dit bericht (totaal 2):
MarklinFloortje59
DutchSims Download Manager & DCR Teamlid.
Dovetail Ambassador.
Ik stream maandag t/m vrijdag op Twitch.
Join ook mijn Discord!

Afbeelding

Gebruikersavatar
Marklin
Berichten: 3381
Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
3
Locatie: Hart van Nederland
Gegeven waarderingen: 1909 keren
Ontvangen waarderingen: 2129 keren

Re: 't Hart van Nederland V1.7

Bericht door Marklin »

Dat is snel, zeg maar rustig supersnel gedaan! :thumbsup:
Afbeelding

Prettige reis

Gebruikersavatar
Marklin
Berichten: 3381
Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
3
Locatie: Hart van Nederland
Gegeven waarderingen: 1909 keren
Ontvangen waarderingen: 2129 keren

Re: 't Hart van Nederland V1.7

Bericht door Marklin »

Rubku_NL schreef:
27 aug 2022, 17:31
Let wel dat dit een test versie betreft. Als je een Scenario wilt maken en deze hier op DutchSims wilt uploaden, hou er dan rekening mee dat we nog steeds de release versie 1.6 hanteren totdat 1.7 officieel wordt uitgebracht.
Oja even op inhaken wat scenario maken betreft, hou er terdege rekening mee dat t.z.t. station Ede Wageningen volledig op de schop gaat!
Kort gezegd mocht je toch een scenario willen maken vermijd het station dan, d.w.z. plaats daar geen spelerstrein, AI treinen en selecteer geen markers.
Bijv. een IC rit Arnhem <-> Utrecht zou dus kunnen maar dan zonder het genoemde en zonder rollende start. :wink:
Afbeelding

Prettige reis

Plaats reactie

Terug naar “Routes”