't Hart van Nederland V1.75

Hier vind je alle onderwerpen over routes die in aanbouw of uitgebracht zijn.
Gebruikersavatar
Koplopermau
Moderator
Berichten: 300
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
3
Gegeven waarderingen: 110 keren
Ontvangen waarderingen: 267 keren
Contacteer:

Re: 't Hart van Nederland V1.5

Bericht door Koplopermau »

Marklin schreef:
30 nov 2020, 14:47
En ja, er horen eigenlijk nog 17 dwergseinen bij te staan van totaal 21 en nog wat Siding msrkers, mja dat word een aanslag op de ram enz. juist bij Amersfoort.... En gezien de geplaatste scenario's van derden dat ze daar nog nooit zijn gestart c.q. geëindigd zie ik daar vooralsnog maar vanaf. :wink:
Nu moet ik bekennen dat ik bijna nooit scenario's maak richting de Bokkenduinen. Maar ik zou wel alle sporen van markers en seinen voorzien. Het argument dat het teveel RAM zou kosten is niet geheel waar: Alhoewel het een beetje extra RAM kost, is dat met 64-bit geen probleem meer (in tegenstelling tot vroeger). Qua RAM gebruik maakt het niet persé uit of je in Amersfoort bent, aangezien de seinen worden weggeschreven in de Tracks.bin en dus op de gehele route (en niet alleen Amersfoort!) ingeladen zijn. De hele route wordt er technisch gezien dus zwaarder van, niet alleen Amersfoort. Qua textures en shapes RAM, dus alle objecten etc. hoef je je geen zorgen te maken: Een dwergsein heb je op Amersfoort al staan dus nóg een seintje erbij is geen enkel probleem voor TS. Mede daardoor zou ik je willen adviseren om alle sporen gewoon te voorzien van markers en seinen, dan kan er namelijk ook met AI gespeeld worden. De loods van Chris schalen is trouwens een leuke oplossing. :thumbsup:

Mede waarom er geen scenario's naar gaan is ook omdat de seinen dus kennelijk niet goed staan en dus foutmeldingen geven als je bepaalde zaken wil doen. Dat is uiteraard vanuit beide kanten niet wenselijk. Zou je alle sporen wel van markers en seinen kunnen voorzien, dan bouw ik een scenario voor je vanaf de Bokkenduinen. :blush:

Iets anders wat ik in Amersfoort wel graag wil zien zijn andere spoorsnelheden. Je hebt bij het uitrijden van Amersfoort richting Utrecht / Amsterdam nog steeds te maken met snelheden van 60 km/h, terwijl het passeren van een dwergseinen een maximum op dient te leggen van 40 km/h. De hele wisselstraat is daar 40 km/h (behalve misschien een aantal rechtdoorgaande sporen, maar dat weet ik niet zeker). Mede omdat je uitrijdt via een dwerg maakt dat in principe niet uit en moet alles 40 zijn. Zou je dat kunnen fixen?

Groet,
Koplopermau
Bezoek ook mijn Afbeelding YouTube en Afbeelding Twitch kanalen! ICM is de mooiste trein van Nederland. :loveit:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Marklin
Berichten: 3381
Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
3
Locatie: Hart van Nederland
Gegeven waarderingen: 1909 keren
Ontvangen waarderingen: 2128 keren

Re: 't Hart van Nederland V1.5

Bericht door Marklin »

Tsja Koplopermau dat is vlotter gezegd dan uitgevoerd om bij Bokkeduinen alles te voorzien van dwergseinen en sidings.
Trouwens sidings kun je zelf in de scenario editor plaatsen als je perse naar een spoor wilt rijden om bijv. een trein wilt neerzetten na gedane dienst waar hij niet staat. :wink:

Afijn, heb nu 8 sidings met seinen bij de opstelsporen wat zover compleet is naar het zeg maar werkkant gedeelte plus 2 uitrij sporen.
En vanaf de werkkant is het compleet, dus met 8 raillinken naar de siding sporen van het opstel gedeelte.

Wat de spoorsnelheid betreft is een verhaal apart omdat je zoals vaker gezegd met meerdere snelheden te maken krijgt.
Kom je vanuit Harderwijk dan moet je via de 2 rechter sporen naar 80 maar dan kom je in de knoei met de sporen uit Utrecht en Hilversum waar het 40 word.
En vanaf die kant over de 4 sporen geheel links waar ik op doel heb je ook nog eens met 60 te maken, waar je dus van de andere kant met 80 binnenkomt.
Kortom probeer daar maar eens wat van de bakken omdat tot ieders tevredenheid voor elkaar te krijgen.
Maar ben bezig geweest om het naar 40 te brengen in het station gedeelte en later maar eens zien hoe of dat verloopt.

Onder nog een knipsel van bokkenduinen. (klik recht op het plaatje en kies "Afbeelding bekijken" voor vol beeld na klik met + vergrootglas)
Afbeelding
Deze gebruikers waarderen Marklin voor dit bericht (totaal 2):
WadlopertjeKoplopermau
Afbeelding

Prettige reis

Gebruikersavatar
Wadlopertje
Berichten: 462
Lid geworden op: 06 apr 2020, 20:31
3
Gegeven waarderingen: 1758 keren
Ontvangen waarderingen: 239 keren

Re: 't Hart van Nederland V1.5

Bericht door Wadlopertje »

Dat moet een hele klus zijn inderdaad als ik dat zo zie. Mooi gedaan!
Wat Koplopermau zegt zit wel wat in. Laatst reed ik een scenario via Amersfoort en als je dan richting Utrecht gaat knal je daar met 60 door de wissels terwijl 40 al een aardig gangetje is. Omdat van de andere kant wel harder mag kun je het beter op 40 houden want anders raken de mensen wel heel erg kotsmisselijk (om maar niet te praten over lopende mensen in de trein).
Houd de moed erin! 👍👍👍

Gebruikersavatar
Marklin
Berichten: 3381
Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
3
Locatie: Hart van Nederland
Gegeven waarderingen: 1909 keren
Ontvangen waarderingen: 2128 keren

Re: 't Hart van Nederland V1.5

Bericht door Marklin »

Ja Wadlopertje ....., :wink: nu zit ik hier nog even mee te dim dammen:

Dus nu gaat het hier om, rechtsonder word het 80, ca. rechtsmidden 60 waarbij de pijlen de rijrichting is. (zie knipsel)
En linksonder en midden word het 40 km/u.
Nu heb ik de 80 maar 60 gelaten tot aan de dwergseinen want het passeren van dwergseinen dient een maximum van 40 km/u op te leggen volgens Koplopermau.
Maar nu vraag ik mij af met dit gegeven kan dat zonder snelheidsborden, en hoeft er ook geen 40 km/u in de rail linken van de dwergseinen voor die wisselstraat ingevoerd te worden als 40 bij dwergseinen is opgelegd?

Afbeelding
Afbeelding

Prettige reis

Gebruikersavatar
rommy136
Teamlid
Berichten: 411
Lid geworden op: 04 apr 2020, 18:50
3
Locatie: Oliewagons aan het laden
Gegeven waarderingen: 810 keren
Ontvangen waarderingen: 721 keren

Re: 't Hart van Nederland V1.5

Bericht door rommy136 »

Hoi,

Je kunt tevens in de huidige seinen ook een plaatselijke snelheid meegeven, die alleen voor de genoemde richting geldt. Dit wordt dan tot de doellink weergegeven maar je krijgt wel je normale seinbeelden.
Wel dien je natuurlijk de juiste snelheidsborden neerzetten.

Mvg Rommy
Druk bezig met Oliewagons aan het laden, routes aan het bouwen en treinen aan het spotten.

Gebruikersavatar
Marklin
Berichten: 3381
Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
3
Locatie: Hart van Nederland
Gegeven waarderingen: 1909 keren
Ontvangen waarderingen: 2128 keren

Re: 't Hart van Nederland V1.5

Bericht door Marklin »

rommy136 schreef:
01 dec 2020, 21:30
Je kunt tevens in de huidige seinen ook een plaatselijke snelheid meegeven, die alleen voor de genoemde richting geldt. Dit wordt dan tot de doellink weergegeven maar je krijgt wel je normale seinbeelden.
Dat zou kunnen, maar de vraag is of dat gebruikelijk is als je opgelegd naar 40 km/u moet en is vereist bij dwergseinen, alles is immers 40 km/u
Wel dien je natuurlijk de juiste snelheidsborden neerzetten.
Dat is nu juist het punt, er staan geen 40 km/u snelheidsborden ....
Want dit is er iig te lezen in de Coha seinen handleiding:
Laaggeplaatste seinen (type AY) zijn ook wel bekend onder de naam “dwergsein”. Meest kenmerkende van een laaggeplaatst sein is dat dit sein ALTIJD met maximaal 40 km/h gepasseerd mag worden. Snelheid verhogen mag pas vanaf een volgende hooggeplaatst sein of indien zich een snelheidsbord langs de baan bevindt.

Edit/
Zie plaatje waarbij geel 40, blauw 60 en onderaan, waar je de drive under ingaat, grijs 80 km/u is

Afbeelding
Afbeelding

Prettige reis

NielsB_
Berichten: 256
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:07
3
Gegeven waarderingen: 611 keren
Ontvangen waarderingen: 961 keren

Re: 't Hart van Nederland V1.5

Bericht door NielsB_ »

Vanuit Utrecht is de gehele wisselstraat 40, afgedwongen door een snelheidsbord 4 (in game heb je op het sein volgens mij ook 40 kmh beperkingen liggen waardoor die groen-knipper toont. Dit is niet nodig, en dit sein toont gewoon hoog groen.

Vanuit Hilversum geldt hetzelfde, alleen de dive under is 80. Deze wissel wordt ook met een snelheidsbord 8 bewaakt dus hoeft er geen beperking op de seinen.

Vanuit Amersfoort naar Utrecht / Hilversum is zoals eerder benoemd volledig 40 tot de snelheidsbordjes 70. Dwergseinen leggen altijd een 40 beperking op. Het hoge sein aan het eind van spoor 1 toont groen knipper als de wisselstraat bereden wordt, de dive under is gewoon 80 en dus wordt gewoon groen getoond. (Immers snelheidsbord 80 voor het sein)

Vanuit Amersfoort naar Apeldoorn/Zwolle is inderdaad wat lastiger. Ik zou er persoonlijk voor kiezen om de 80 door te trekken tot de dwergseinen en dan 60 beperkingen op de seinen waar een snelheidsbord 6 voor staat instellen. Zoals Rommy al aangaf moet je deze seinen dan wel de optie #PS60# geven om te voorkomen dat de seinen groen knipper 6 gaan tonen. Vanwege de snelheidsborden 12 in de wisselstraat zal er als er via bepaalde wissels gereden wordt waarschijnlijk geel-6 getoont worden ipv groen, maar dat zou ik hier buiten beschouwing laten omdat het anders wel echt een heel complex verhaal wordt.

Het is onmogelijk de situatie perfect te krijgen en misschien zie ik nu wat over het hoofd maar als ik het zo snel bekijk lijkt me dit de beste oplossing

Gebruikersavatar
Marklin
Berichten: 3381
Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
3
Locatie: Hart van Nederland
Gegeven waarderingen: 1909 keren
Ontvangen waarderingen: 2128 keren

Re: 't Hart van Nederland V1.5

Bericht door Marklin »

NielsB_ schreef:
01 dec 2020, 22:36
Ik zou er persoonlijk voor kiezen om de 80 door te trekken tot de dwergseinen en dan 60 beperkingen op de seinen waar een snelheidsbord 6 voor staat instellen.
Ja, als dit tenminste over die 4 sporen gaat zou 80 kunnen, maar dan worden de 60 snelheidsborden 80 km/u als je het spoor 80 maak.
En dat vloekt t.o.v. elkaar als je de seinen op 60 instelt.
Afbeelding

Prettige reis

NielsB_
Berichten: 256
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:07
3
Gegeven waarderingen: 611 keren
Ontvangen waarderingen: 961 keren

Re: 't Hart van Nederland V1.5

Bericht door NielsB_ »

Gewoon de betreffende snelheidsborden linken aan een stuk spoor onder de grond waar je een snelheid van 60 op instelt. Nadeel is dat je dan in de HUD de beperking niet ziet aankomen maar dat is dan een compromis dat je dient te maken als je zo realistisch mogelijk de situatie wil nabootsen :)

Gebruikersavatar
Marklin
Berichten: 3381
Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
3
Locatie: Hart van Nederland
Gegeven waarderingen: 1909 keren
Ontvangen waarderingen: 2128 keren

Re: 't Hart van Nederland V1.5

Bericht door Marklin »

Tsja Niels zoals je eerder zei valt het niet mee om een ieder tevreden te stellen, de een rijd met de HUD en een ander weer niet.
Ofwel rij je met de HUD dan zie je idd geen snelheidsborden als je de linken op een los stukje spoor legt en zo is het altijd wat, althans dat kun je ervan maaken. :wink:
Met oa. dit gegeven ging ik er vanuit dat je komende uit Zwolle de sporen wel 80 kunt geven maar je moet toch naar 40 voor de dwergseinen en dan maakt die 20 meer of minder ook niet veel meer uit.
En kom je vanuit Utrecht dan zou je van 40 naar 80 mogen, mja voor je dat hebt bereikt moet je toch weer naar 60, dan heb ik het voor beide nog niet over de ATB ...., vandaar geen rompslomp en 60 gemaakt. :stuck_out_tongue:
Afbeelding

Prettige reis

Gebruikersavatar
Marklin
Berichten: 3381
Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
3
Locatie: Hart van Nederland
Gegeven waarderingen: 1909 keren
Ontvangen waarderingen: 2128 keren

Re: 't Hart van Nederland V1.5

Bericht door Marklin »

We raken niet uitgeput. er zaten een paar vrij scherpe (Engelsekruis)wissels komende uit Utrecht en Bokkeduinen. (zie knipsel binnen de rode lijnen welke dat zijn)
Dus heb die maar eens een wat ruimere boog gegeven al is het max. 40 km/u, de boog van de meeste waren ca. 155 en zijn nu ca. 220 geworden.
Voor mooi hadden er nog een paar wissels wat ruimer gekund maar daarvoor moest veel omgegooid worden omdat ik bijv. in een kruiswissel zat of zo.
Mja je moet een keer tevreden zijn, dit is iig voor zover alweer een verbetering moet je maar denken. :wink:

Afbeelding
Deze gebruikers waarderen Marklin voor dit bericht:
Koplopermau
Afbeelding

Prettige reis

Gebruikersavatar
Wadlopertje
Berichten: 462
Lid geworden op: 06 apr 2020, 20:31
3
Gegeven waarderingen: 1758 keren
Ontvangen waarderingen: 239 keren

Re: 't Hart van Nederland V1.5

Bericht door Wadlopertje »

Mooi werk! Dat viel mij inderdaad toen ook al op dat die wissels behoorlijk scherp lagen, is dat trouwens in het echt ook zo dat ze zo scherp zijn? Of is dat niet goed te zien?

Gebruikersavatar
Marklin
Berichten: 3381
Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
3
Locatie: Hart van Nederland
Gegeven waarderingen: 1909 keren
Ontvangen waarderingen: 2128 keren

Re: 't Hart van Nederland V1.5

Bericht door Marklin »

Nja in zoverre staat er bij Sporenplan.nl wel de betekenis van de symbolen met kleur maar niet de straal zeg maar.
Er staat bijv. 1:12 = 60 maar welke straal is dat, of beter nog wat moet dit minimaal in TS zijn?

Afbeelding

Ben dan boven in beeld bezig geweest en ineens zag ik onder in beeld de bedding omhoog staan terwijl daar niets gebeurd is. :thinking:
Nou dat is nou niet direct in de buurt van ...... :astonished:

Afbeelding
Deze gebruikers waarderen Marklin voor dit bericht:
Koplopermau
Afbeelding

Prettige reis

Gebruikersavatar
Wadlopertje
Berichten: 462
Lid geworden op: 06 apr 2020, 20:31
3
Gegeven waarderingen: 1758 keren
Ontvangen waarderingen: 239 keren

Re: 't Hart van Nederland V1.5

Bericht door Wadlopertje »

Dat zijn de onmogelijkheden van Train Simulator waarschijnlijk.. Gelukkig zie jij genoeg mogelijkheden om er iets moois van te maken! :sunglasses:

and.i.oop
Berichten: 11
Lid geworden op: 03 mei 2020, 19:16
3
Gegeven waarderingen: 4 keren
Ontvangen waarderingen: 3 keren

Re: 't Hart van Nederland V1.5

Bericht door and.i.oop »

Goed werk!

Nu je toch al bezig bent (geweest) met Amersfoort: het is tegenwoordig een hoofdstation.

M.a.w. alle borden op perron moeten worden voorzien van het woord 'Centraal' naast Amersfoort. :blush:

Afbeelding

Clipmeneernl
Berichten: 581
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:15
3
Gegeven waarderingen: 270 keren
Ontvangen waarderingen: 454 keren
Contacteer:

Re: 't Hart van Nederland V1.5

Bericht door Clipmeneernl »

Mooi dat Amersfoort een update krijgt, dat mocht wel weer :P Wat ik ook graag zie is dat er meer scenery komt aan de rechterkant als je vanaf Amf naar Baarn gaat, dus op de locatie waar nu de teststraat is :D

Edit: dit stukje :D Afbeelding

Gebruikersavatar
Marklin
Berichten: 3381
Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
3
Locatie: Hart van Nederland
Gegeven waarderingen: 1909 keren
Ontvangen waarderingen: 2128 keren

Re: 't Hart van Nederland V1.5

Bericht door Marklin »

and.i.oop schreef:
03 dec 2020, 23:44
Nu je toch al bezig bent (geweest) met Amersfoort: het is tegenwoordig een hoofdstation.
M.a.w. alle borden op perron moeten worden voorzien van het woord 'Centraal' naast Amersfoort.
Zal eens kijken wat we daar aan gaan doen. :wink:
Clipmeneernl schreef:
04 dec 2020, 11:10
Wat ik ook graag zie is dat er meer scenery komt aan de rechterkant als je vanaf Amf naar Baarn gaat, dus op de locatie waar nu de teststraat is
Tsja het spoor heeft er ooit gelegen, zij het naar de oude situatie, maar een eindje voor de overgang naar de 64 bit is dat gedeelte verwijderd om geheugen te sparen.
En toen de tijd ook Utrecht Breukelen (wat nu weer terug is) en beide bij het uitkomen van 't HvN V1.1 ter sprake is geweest.
Kort gezegd ben ik net te vroeg geweest met verwijderen omdat niet zoveel later de 64 bit versie uitkwam. :rolling_eyes:
Afbeelding

Prettige reis

Clipmeneernl
Berichten: 581
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:15
3
Gegeven waarderingen: 270 keren
Ontvangen waarderingen: 454 keren
Contacteer:

Re: 't Hart van Nederland V1.5

Bericht door Clipmeneernl »

Haha, Routebouwen geeft alleen maar elende :sweat_smile: . Maar ik zie het wel in 1,6 :P

sandertje
Berichten: 11
Lid geworden op: 27 apr 2020, 20:09
3
Gegeven waarderingen: 179 keren
Ontvangen waarderingen: 5 keren

Re: 't Hart van Nederland V1.5

Bericht door sandertje »

Marklin schreef:
03 dec 2020, 18:05
Nja in zoverre staat er bij Sporenplan.nl wel de betekenis van de symbolen met kleur maar niet de straal zeg maar.
Er staat bijv. 1:12 = 60 maar welke straal is dat, of beter nog wat moet dit minimaal in TS zijn?
Op Wikipedia ben ik een mooi overzicht tegen gekomen met de radius van elk wissel. Mogelijk heb je daar wat aan?
Link: https://nl.wikipedia.org/wiki/Wissel_(s ... n_snelheid
Deze gebruikers waarderen sandertje voor dit bericht:
Marklin

bomper2003
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 apr 2020, 14:39
3
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 2 keren

Re: 't Hart van Nederland V1.5

Bericht door bomper2003 »

In Nijmegen ligt ook een nieuwe wissel voor de treinen vanuit Den Bosch Wijchen etc. die gaat in een keer door naar spoor 1. Kan even geen afbeelding vinden sorry.

Gebruikersavatar
Marklin
Berichten: 3381
Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
3
Locatie: Hart van Nederland
Gegeven waarderingen: 1909 keren
Ontvangen waarderingen: 2128 keren

Re: 't Hart van Nederland V1.5

Bericht door Marklin »

bomper2003 schreef:
04 dec 2020, 15:34
In Nijmegen ligt ook een nieuwe wissel voor de treinen vanuit Den Bosch Wijchen etc. die gaat in een keer door naar spoor 1.
Hmm, je bedoeld dus wissel 105, en dwergsein 62 is hiermee ook verplaatst zeker? :wink:
Zie Sporenplan.nl
Tevens kun je dan niet meer van spoor 3 richting Den Bosch vertrekken of er naartoe rijden want die wissel is een kruising geworden. :astonished:
Afbeelding

Prettige reis

Gebruikersavatar
Marklin
Berichten: 3381
Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
3
Locatie: Hart van Nederland
Gegeven waarderingen: 1909 keren
Ontvangen waarderingen: 2128 keren

Re: 't Hart van Nederland V1.5

Bericht door Marklin »

Dan zou de wijziging bij station Nijmegen er zo uit moeten zien: :wink:

Afbeelding
Deze gebruikers waarderen Marklin voor dit bericht (totaal 8):
ClipmeneernlDaanCrosswayrabby62rommy136TjoeTjoeWadlopertjeR-RoadKoplopermau
Afbeelding

Prettige reis

Gebruikersavatar
Marklin
Berichten: 3381
Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
3
Locatie: Hart van Nederland
Gegeven waarderingen: 1909 keren
Ontvangen waarderingen: 2128 keren

Re: 't Hart van Nederland V1.5

Bericht door Marklin »

Heren bedankt voor de waardering op de voorgaande post! :sunglasses:
<(*_*)>
Marklin schreef:
04 dec 2020, 12:39
and.i.oop schreef:
03 dec 2020, 23:44
Nu je toch al bezig bent (geweest) met Amersfoort: het is tegenwoordig een hoofdstation.
M.a.w. alle borden op perron moeten worden voorzien van het woord 'Centraal' naast Amersfoort.
Zal eens kijken wat we daar aan gaan doen.
Nou heb eens verder gekeken en idd was op 3 september 2019 bekend gemaakt dat het station, net als dat van Eindhoven, met ingang van 15 december 2019 de aanduiding 'Centraal' heeft gekregen.
Oftewel loop ik al een jaar achter en zal met de komst van V1.6 Amersfoort Centraal gaan heten. :stuck_out_tongue:
Het brengt wel met zich mee dat de stationsborden vervangen moeten worden want de naam past niet meer op de huidige, mja zo blijf je bezig. :wink:
Deze gebruikers waarderen Marklin voor dit bericht (totaal 2):
saurer580and.i.oop
Afbeelding

Prettige reis

Gebruikersavatar
RemkoH
Beheerder
Berichten: 569
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
3
Gegeven waarderingen: 169 keren
Ontvangen waarderingen: 359 keren

Re: 't Hart van Nederland V1.5

Bericht door RemkoH »

Marklin schreef:
05 dec 2020, 10:31
Heren bedankt voor de waardering op de voorgaande post! :sunglasses:
Al die vooruitgang mag ook best gewaardeerd worden.
Je bent er maar druk mee.
Marklin schreef:
05 dec 2020, 10:31
Nou heb eens verder gekeken en idd was op 3 september 2019 bekend gemaakt dat het station, net als dat van Eindhoven, met ingang van 15 december 2019 de aanduiding 'Centraal' heeft gekregen.
Oftewel loop ik al een jaar achter en zal met de komst van V1.6 Amersfoort Centraal gaan heten. :stuck_out_tongue:
Het brengt wel met zich mee dat de stationsborden vervangen moeten worden want de naam past niet meer op de huidige, mja zo blijf je bezig. :wink:
Laat je wel de namen van de perronmarkers intact om bestaande scenario's niet te breken?
Co-founder van DutchSims, admin, moderator, tester, scenario bouwer, lua scripter
De lijst houdt niet op :upside_down:


Gebruikersavatar
Marklin
Berichten: 3381
Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
3
Locatie: Hart van Nederland
Gegeven waarderingen: 1909 keren
Ontvangen waarderingen: 2128 keren

Re: 't Hart van Nederland V1.5

Bericht door Marklin »

RemkoH schreef:
05 dec 2020, 12:02
Laat je wel de namen van de perronmarkers intact om bestaande scenario's niet te breken?
Hou Remko je kunt het in zoverre wijzigen als je de tweede regel maar intact hou! :wink:
Dat heb ik ooit ook bij Ede Wageningen gedaan omdat de perronindeling niet goed zat.
Kort gezegd als je het zo doet wat het knipsel laat zien is er met bestaande scenario's niets aan de hand. :stuck_out_tongue:

Afbeelding
Afbeelding

Prettige reis

Plaats reactie

Terug naar “Routes”