[Fictief] Krammendijks Deltaland V3.0 ontwikkeling
-
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 13 apr 2020, 13:28
- 4
- Gegeven waarderingen: 2 keren
- Ontvangen waarderingen: 2 keren
Re: [Fictief] Krammendijks Deltaland V3.0 ontwikkeling
Goedenavond, sinds enige tijd heb ik last van dit rare fenomeen. Het is ook niet altijd en het flikkert, ook buiten de trein, en op het andere moment is alles weer normaal zoals het hoort. Het komt ook voor bij andere scenario's. Heb ondertussen ook wat met de instellingen van TSC geklungeld maar dat mag tot heden nog niet baten...
Iemand enig idee?
Iemand enig idee?
Zo nu en dan ook op Twitch
-
- Download Manager
- Berichten: 687
- Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
- 4
- Locatie: Eindhoven
- Gegeven waarderingen: 474 keren
- Ontvangen waarderingen: 821 keren
Re: [Fictief] Krammendijks Deltaland V3.0 ontwikkeling
Het eerst waar ik aan denk is dat je op een oude versie van de WOP sporen zit.
Zou zeggen download v3.6 en draai de .exe van de route nog een keer en dan zou alles moeten werken.
Zou zeggen download v3.6 en draai de .exe van de route nog een keer en dan zou alles moeten werken.
-
- Berichten: 36
- Lid geworden op: 11 feb 2021, 14:36
- 3
- Gegeven waarderingen: 17 keren
- Ontvangen waarderingen: 9 keren
Re: [Fictief] Krammendijks Deltaland V3.0 ontwikkeling
Are there any Quick Drive Scenarios for this route?
I like to "learn" the routes before doing a complicated scenario.
Thank you
Peter H.
I like to "learn" the routes before doing a complicated scenario.
Thank you
Peter H.
-
- Berichten: 44
- Lid geworden op: 06 apr 2023, 20:13
- 1
- Gegeven waarderingen: 92 keren
- Ontvangen waarderingen: 39 keren
Re: [Fictief] Krammendijks Deltaland V3.0 ontwikkeling
MarkA will put the Quick Drive Scenarios into the route later.
- Deze gebruikers waarderen joeybongers1997 voor dit bericht:
- Peter749
-
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 13 apr 2020, 13:28
- 4
- Gegeven waarderingen: 2 keren
- Ontvangen waarderingen: 2 keren
Re: [Fictief] Krammendijks Deltaland V3.0 ontwikkeling
Inmiddels heb ik dit gedaan, maar ik blijf hetzelfde probleem houden... Het ligt er ook aan hoe je de camera door 'de wereld' beweegt met camera 8, want als je zegmaar naar beneden kijkt heb ik wel gewoon spoor liggen en dergelijke en hou ik alleen een zwarte muur die recht omhoog gaat, en als je omhoog gaat dan heb ik een zwarte plaat waar de sporen alsware onder liggen...
Zo nu en dan ook op Twitch
-
- Beheerder
- Berichten: 355
- Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
- 4
- Gegeven waarderingen: 237 keren
- Ontvangen waarderingen: 675 keren
Re: [Fictief] Krammendijks Deltaland V3.0 ontwikkeling
Heb je op andere routes welke mijn versie van de WOP sporen gebruiken ook dit probleem?
Bijv. de Oude Lijn of Old Lake Town?
Bijv. de Oude Lijn of Old Lake Town?
DutchSims.nl
Voor én door de Nederlandse Community
Voor én door de Nederlandse Community
-
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 13 apr 2020, 13:28
- 4
- Gegeven waarderingen: 2 keren
- Ontvangen waarderingen: 2 keren
Re: [Fictief] Krammendijks Deltaland V3.0 ontwikkeling
Ik heb er op de Oude Lijn geen last van... Maar ik heb nog even een 'test' gedaan op Krammendijks, en dan valt het mij op dat het voornamelijk op Zevenberg en Krammendijk is dat die zwarte dingen door het beeld komen.
Zo nu en dan ook op Twitch
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 09 feb 2024, 19:46
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
Re: [Fictief] Krammendijks Deltaland V3.0 ontwikkeling
Hi all,
I downloaded this a while back and have been trying to make it work. I've created my own free roam scenario through the build menu to play the route, but when I load in, almost every single station signal, as well as random signals down the line doesn't work. The only exception I have found so far are tracks 6 and 7 at Zevenberg Aan Zee (when looking from the 2d map at the default orientation), I've tried reinstalling the Dutch Signal Pack, Dutch Switching Objects and the route itself all without the antivirus. I downloaded it in 2 different sessions so I probably forgot something or need to reinstall something but cannot figure out what so any help is appreciated.
I downloaded this a while back and have been trying to make it work. I've created my own free roam scenario through the build menu to play the route, but when I load in, almost every single station signal, as well as random signals down the line doesn't work. The only exception I have found so far are tracks 6 and 7 at Zevenberg Aan Zee (when looking from the 2d map at the default orientation), I've tried reinstalling the Dutch Signal Pack, Dutch Switching Objects and the route itself all without the antivirus. I downloaded it in 2 different sessions so I probably forgot something or need to reinstall something but cannot figure out what so any help is appreciated.
-
- Moderator
- Berichten: 312
- Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
- 4
- Gegeven waarderingen: 114 keren
- Ontvangen waarderingen: 285 keren
Re: [Fictief] Krammendijks Deltaland V3.0 ontwikkeling
Hi Seattlesummers,
I advice you to read the manual once more and try to install everything that's in there. Since I'm not sure what you missed, I advice you to install everything once more to make sure you got every single object. Do you also own all the payware that is required for this route?
Koplopermau
I advice you to read the manual once more and try to install everything that's in there. Since I'm not sure what you missed, I advice you to install everything once more to make sure you got every single object. Do you also own all the payware that is required for this route?
Koplopermau
-
- Berichten: 132
- Lid geworden op: 04 apr 2020, 15:43
- 4
- Locatie: Thuis
- Gegeven waarderingen: 99 keren
- Ontvangen waarderingen: 212 keren
Re: [Fictief] Krammendijks Deltaland V3.0 ontwikkeling
Ik ben bezig met een scenario en het viel mij op dat sein 5988 naar spoor 1 het seinbeeld geel-4 aangeeft. Nu dacht ik in eerste instantie dat het uitrijsein van spoor 1 dan wellicht geel oid zou tonen, maar na controle bleek dit sein rood. Sein 5988 hoort dus geel te tonen, in plaats van geel-4. Bijgevoegd een korte clip waarin de situatie te zien is, en een afbeelding van het betreffende sein.
YouTube
YouTube
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 09 feb 2024, 19:46
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
Re: [Fictief] Krammendijks Deltaland V3.0 ontwikkeling
Hi,Koplopermau schreef: ↑28 feb 2024, 16:26Hi Seattlesummers,
I advice you to read the manual once more and try to install everything that's in there. Since I'm not sure what you missed, I advice you to install everything once more to make sure you got every single object. Do you also own all the payware that is required for this route?
Koplopermau
I finally had time to reinstall all of the freeware and it appears to have worked (pending more tests tonight), I appreciate your help.
Thanks!
-
- Moderator
- Berichten: 312
- Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
- 4
- Gegeven waarderingen: 114 keren
- Ontvangen waarderingen: 285 keren
Re: [Fictief] Krammendijks Deltaland V3.0 ontwikkeling
Most welcome! Enjoy the Krammendijks Deltaland!
Groet,
Koplopermau
Dit is inderdaad incorrect maar tegelijk correct. Iependam spoor 1 bevat richting Krammendijk onder de grond een dwergsein in verband met seinopvolging. Dit sein staat voor het sein wat je als speler ziet op het perron aldaar. Hierdoor krijg je dus altijd een geel-4 in plaats van een geel. Feitelijk kan dat sein dus geen geel tonen, omdat er twee seinen kort achter elkaar staan. De rede hiervoor was mij niet helemaal meer duidelijk, wellicht dat MarkA daar nog wat opheldering over kan geven.Pjottr schreef: ↑05 mar 2024, 16:35Ik ben bezig met een scenario en het viel mij op dat sein 5988 naar spoor 1 het seinbeeld geel-4 aangeeft. Nu dacht ik in eerste instantie dat het uitrijsein van spoor 1 dan wellicht geel oid zou tonen, maar na controle bleek dit sein rood. Sein 5988 hoort dus geel te tonen, in plaats van geel-4. Bijgevoegd een korte clip waarin de situatie te zien is, en een afbeelding van het betreffende sein.
Groet,
Koplopermau
- Deze gebruikers waarderen Koplopermau voor dit bericht:
- Pjottr
-
- Berichten: 20
- Lid geworden op: 05 apr 2020, 19:13
- 4
- Gegeven waarderingen: 35 keren
- Ontvangen waarderingen: 2 keren
Re: [Fictief] Krammendijks Deltaland V3.0 ontwikkeling
I apologize if this was discussed before but is there a Quick Drive file for this route? I was going to create one for myself but I won't if a Quick Drive is planned in the upcoming weeks or months. I do not speak Dutch unfortunately.
-
- Beheerder
- Berichten: 355
- Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
- 4
- Gegeven waarderingen: 237 keren
- Ontvangen waarderingen: 675 keren
Re: [Fictief] Krammendijks Deltaland V3.0 ontwikkeling
No it's not available but it will be coming somewhere in the next months, also including some bugfixes to wrongly positioned signals and overhead wires terminating into nowhere.
I haven't had any motivation to get to this earlier as the route is pretty at its limit lengthwise if you want to have enough memory left to build complex scenario's
I haven't had any motivation to get to this earlier as the route is pretty at its limit lengthwise if you want to have enough memory left to build complex scenario's
DutchSims.nl
Voor én door de Nederlandse Community
Voor én door de Nederlandse Community
-
- Berichten: 20
- Lid geworden op: 05 apr 2020, 19:13
- 4
- Gegeven waarderingen: 35 keren
- Ontvangen waarderingen: 2 keren
Re: [Fictief] Krammendijks Deltaland V3.0 ontwikkeling
Ok in that case I will wait for a few months then, no worries. Is this V3.0 the final version of the route?
-
- Beheerder
- Berichten: 355
- Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
- 4
- Gegeven waarderingen: 237 keren
- Ontvangen waarderingen: 675 keren
Re: [Fictief] Krammendijks Deltaland V3.0 ontwikkeling
Except for the bug fixes mentiond - which will be 3.1 - it's very likely to be the final version yes.
Not much point to add more track if you can't use it all in a proper scenario without crashing the game, and my anticipation towards DTG in ever fixing this problem that plagues multiple routes is next to nothing given their trackrecord.
Not much point to add more track if you can't use it all in a proper scenario without crashing the game, and my anticipation towards DTG in ever fixing this problem that plagues multiple routes is next to nothing given their trackrecord.
- Deze gebruikers waarderen MarkA voor dit bericht (totaal 2):
- TP94 • denisJura
DutchSims.nl
Voor én door de Nederlandse Community
Voor én door de Nederlandse Community