Als je vragen hebt over de releaseversie van deze route of hulp nodig hebt dan kun je je vraag in dit topic stellen. Let daarbij wel op het volgende:
- Dat je de laatste versie geïnstalleerd hebt (zie boven). Op oudere versies (met uitzondering van 2.1) wordt geen support gegeven!
- Je de handleiding en aangegeven content gekocht/geïnstalleerd hebt; er zitten vele honderden uren in deze route en het is dan niet erg leuk om te lezen dat mensen niet de tijd nemen om de handleiding te lezen maar de vraag meteen bij een ander neerleggen.
- Je de 64 bit versie van Train Simulator gebruikt; ik geef geen ondersteuning voor crashes of problemen op de 32 bit versie!
- Controleer voordat je een vraag stelt of deze niet door een ander al is gesteld en beantwoord.
Op de achtergrond ben ik alweer druk bezig met uitbreiden richting versie 3.0. Het voornaamste doel van deze uitbreiding is station Haarburg Centraal (dat nu alleen per HSL bereikbaar is) ook per klassiek spoor bereikbaar te maken. Hiervoor wordt vanaf Lepenaar de klassieke lijn doorgebouwd om uiteindelijk bij Haarburg Centraal aan te sluiten. Het doel is om een reistijd verschil van minimaal 20min te creëren tussen de route via de HSL en de klassieke lijn, voor de rest zie ik gaandeweg wel hoe deze lijn precies vorm krijgt
Zo nu en dan zal ik de voortgang in dit topic laten zien d.m.v. een nieuwe reactie