NoordOost Nederland V6.5

Hier vind je alle onderwerpen over routes die in aanbouw of uitgebracht zijn.
rabby62
Berichten: 26
Lid geworden op: 07 apr 2020, 18:18
4
Gegeven waarderingen: 1237 keren
Ontvangen waarderingen: 16 keren

Re: NoordOost Nederland V6

Bericht door rabby62 »

Bonjour à vous ,
Tout d'abord merci pour cette pure merveille qu'est cette ligne du Nord-Est de la Hollande....pour ce qui est de la longueur de voies parcourables , j'ai participé aux tests d'activités de la route NPDC ( Nord Pas de Calais) , visible sur le forum de railsim.fr
https://www.railsim-fr.com/forum/index. ... v1/&page=1
vous avez quelques 1300 kms de voies parcourables....le seul ralentissement notable que nous ayons , c'est le nombre assez élevés d'assets sur chaque tuiles constituant la route...
maintenant la création est longue et parfois fatigante , et je ne vous dirai jamais assez merci pour ce travail titanesque que vous avez réalisé ...alors tous ces projets de continuité de parcours sont tous aussi intéressants les uns que les autres , et le seul frein qu'il peut y avoir , est celui que vous y mettrez...
j'ai la chance de découvrir votre pays au travers de toutes ces belles routes ,et bien sûr que les trajets Leeuwarden / Harlingen ; Leeuwarden / Stavoren , ou encore Groningen / Weener sont pour moi des lieus inconnus...mais la liaison Meppel / Leeuwarden a tout à fait son sens d'utilité pour effectuer une liaison bi-mode électrique / diesel pour un parcours touristique Zwolle /Leeuwarden /Gronningen...
avec tout le respect qui vous est dû
cordialement
Jean-PIerre
Deze gebruikers waarderen rabby62 voor dit bericht:
Marklin

Gebruikersavatar
Frison
Berichten: 2851
Lid geworden op: 04 apr 2020, 18:09
4
Gegeven waarderingen: 1302 keren
Ontvangen waarderingen: 8196 keren

Re: NoordOost Nederland V6

Bericht door Frison »

Ja als je niet weet van Google translate :zipper_mouth:

Hallo daar ,
Allereerst bedankt voor dit pure wonder dat deze lijn in het noordoosten van Nederland Nord Pas de Calais is, zichtbaar op het forum railsim.fr
https://www.railsim-fr.com/forum/index. ... v1/&pagina=1
je hebt zo'n 1300 km aan paden om te reizen....de enige merkbare vertraging die we hebben is het vrij grote aantal activa op elke tegel die de weg vormt...
nu is de creatie lang en soms vermoeiend, en ik zal je nooit genoeg bedanken voor dit gigantische werk dat je hebt uitgevoerd ... dus al deze projecten van continuïteit zijn natuurlijk allemaal even interessant als elkaar, en de enige rem die er kan zijn, is degene die je daar zult plaatsen ...
Via al deze mooie wegen, en natuurlijk de routes Leeuwarden/Harlingen, krijg ik de kans om jouw land te ontdekken; Leeuwarden/Stavoren, of zelfs Groningen/Weener zijn onbekende plaatsen voor mij...maar de verbinding Meppel/Leeuwarden heeft zijn eigen nut om een ​​dual-mode elektrisch/diesel verbinding te maken voor een toeristische route Zwolle/Leeuwarden/Gronningen.. .
met alle respect
Met vriendelijke groeten
Geen idee wat hij nu duidelijk probeert te maken. :thinking:
Wat er niet is, dat kan je niet zien.
Maar wat je niet ziet kan er wel zijn.

Gebruikersavatar
mkasthijs
Berichten: 920
Lid geworden op: 05 apr 2020, 12:23
4
Locatie: Apeldoorn
Gegeven waarderingen: 1710 keren
Ontvangen waarderingen: 1409 keren

Re: NoordOost Nederland V6

Bericht door mkasthijs »

robbie065! schreef:
08 mar 2023, 13:04
mkasthijs schreef:
08 mar 2023, 08:48
robbie065! schreef:
07 mar 2023, 22:26
Laat maar. Ben al mn scenario's kwijt. Heeft iemand de oude scenario's nog?
Alle scenario's van 5.1a staan nog op DS en werken nog in V6. :smile: :blush:
Tip voor 6.5, kopieer die map van scenario's. Dit heb ik ook, op een terecht verzoek van Frits, in de eerste alinea van de handleiding gezet.
En de nog oudere, iets met v4.0. Werken die ook nog? of alleen de scenario pakken vanaf 5.1.
V4 zijn niet weer werkbaar. Bijna alle markers zijn aangepast in V5 ;)
Routebouwer: NoordOost Nederland V6.5

Gebruikersavatar
mkasthijs
Berichten: 920
Lid geworden op: 05 apr 2020, 12:23
4
Locatie: Apeldoorn
Gegeven waarderingen: 1710 keren
Ontvangen waarderingen: 1409 keren

Re: NoordOost Nederland V6

Bericht door mkasthijs »

Frison schreef:
08 mar 2023, 17:10
Geen idee wat hij nu duidelijk probeert te maken. :thinking:
Wat ik eruit haal:
Dank voor jullie mooie route, hij staat ook in Frankrijk op de forums. Zeer leuk om zo Nederland te leren kennen :)
Het enige waar wij soms last van hebben is de vele assets op een tegel, waardoor de FPS soms wat lager is :)

Om even voor hem te reageren (met Translate)
Merci pour votre gentil commentaire. Malheureusement, aux Pays-Bas, il y a parfois beaucoup de choses le long de la piste et pour la rendre aussi réaliste que possible, une tuile doit parfois être un peu plus pleine.
Nous essayons de le garder aussi bas que possible, mais parfois cela ne fonctionne tout simplement pas avec tous les détails qui l'entourent.

Très agréable d'apprendre que vous apprenez à mieux connaître les Pays-Bas en France grâce à Train Simulator, agréable à entendre.
Nous ne ferons probablement pas les lignes vers Harlingen, Stavoren et Weener, car Train Simulator ne peut pas gérer cela. Pour voir ça je vous renvoie aux vidéos de la cabine sur YouTube

"Dank je wel voor je mooie commentaar. Helaas staan er in Nederland soms veel dingen langs het spoor en om het zo realistisch mogelijk te maken, moet een tegel soms wat voller worden.
We proberen het zo laag mogelijk te houden, maar het lukt gewoon soms niet met alle details eromheen.

Erg leuk om te horen dat jullie in Frankrijk zo Nederland beter leren kennen via Train Simulator, fijn om te horen.
De lijnen naar Harlingen, Stavoren en Weener doen wij waarschijnlijk niet, omdat Train Simulator dat niet aankan. Om dat te aanschouwen verwijs ik je naar de cabine video's op YouTube"
Deze gebruikers waarderen mkasthijs voor dit bericht (totaal 2):
Frisonrabby62
Routebouwer: NoordOost Nederland V6.5

Gebruikersavatar
Frison
Berichten: 2851
Lid geworden op: 04 apr 2020, 18:09
4
Gegeven waarderingen: 1302 keren
Ontvangen waarderingen: 8196 keren

Re: NoordOost Nederland V6

Bericht door Frison »

mkasthijs schreef:
08 mar 2023, 17:39
Frison schreef:
08 mar 2023, 17:10
Geen idee wat hij nu duidelijk probeert te maken. :thinking:
Wat ik eruit haal:
Dank voor jullie mooie route, hij staat ook in Frankrijk op de forums. ........
Nou ik weet niet waar jij dat kan zien, maar volgens mij promoot hij alleen maar zijn eigen route in Noord Frankrijk. :joy:
Wat er niet is, dat kan je niet zien.
Maar wat je niet ziet kan er wel zijn.

Gebruikersavatar
Marklin
Berichten: 3453
Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
4
Locatie: Hart van Nederland
Gegeven waarderingen: 1942 keren
Ontvangen waarderingen: 2185 keren

Re: NoordOost Nederland V6

Bericht door Marklin »

Nou luitjes volgens mij gaat het oa. meer over dit: (Google vertaald)
je hebt zo'n 1300 km aan paden om te reizen....de enige merkbare vertraging die we hebben is het vrij grote aantal activa op elke tegel die de weg vormt...
Omdat er gesproken word in een bericht over een limiet wat een route max. kan hebben en was dit een vergelijking met die 1300 KM aan spoor.... :wink:
Afbeelding

Prettige reis

Gebruikersavatar
mkasthijs
Berichten: 920
Lid geworden op: 05 apr 2020, 12:23
4
Locatie: Apeldoorn
Gegeven waarderingen: 1710 keren
Ontvangen waarderingen: 1409 keren

Re: NoordOost Nederland V6

Bericht door mkasthijs »

Ahaaaaa, 1300 kilometer?!
Wauw, dan moet het peanuts zijn in TS om die 550 te leggen (bij wijze van).

Kijk, nu snap ik ook de zin met de vertaling erbij:
Allereerst bedankt voor dit pure wonder dat deze lijn in het noordoosten van Nederland. Nord Pas de Calais is, zichtbaar op het forum railsim.fr https://www.railsim-fr.com/forum/index. ... v1/&page=1

je hebt zo'n 1300 km aan paden om te reizen....de enige merkbare vertraging die we hebben is het vrij grote aantal activa op elke tegel die de weg vormt...
Routebouwer: NoordOost Nederland V6.5

rabby62
Berichten: 26
Lid geworden op: 07 apr 2020, 18:18
4
Gegeven waarderingen: 1237 keren
Ontvangen waarderingen: 16 keren

Re: NoordOost Nederland V6

Bericht door rabby62 »

Hallo meneer Frison,
maak je geen zorgen, ik probeer geen Franse wegreclame te maken, omdat ik niet weet hoe ik op een pc moet ontwerpen ... en op dezelfde manier wil ik je bedanken voor al deze decoratieve objecten die je hebt met grote zorg gemaakt.. .wat zou de toekomst van TSsur de Nederlandse lijnen zijn geworden zonder jou...Ik wilde alleen de auteur van de Noordoost-route bedanken voor dit mooie werk van geduld, en uitleggen, nadat iemand ernaar vraagt de vraag over een vergroting van de kaart dat TS moeite zou hebben om meer dan 500 km te beheren, nou ja, op ons forum, waarvan ik de link heb gegeven, kun je een kaart bekijken met meer dan 1300 km aan paden....hierin moment ben ik een andere route aan het testen (maar ik ben niet de auteur) van 1680 km langs de hele ster van Lyon... zulke mooie dingen die me doen dromen elke keer als ik op mijn TS ben....moge je avond zoet zijn e
Deze gebruikers waarderen rabby62 voor dit bericht (totaal 3):
mkasthijsdallascapriceFrison

Gebruikersavatar
mkasthijs
Berichten: 920
Lid geworden op: 05 apr 2020, 12:23
4
Locatie: Apeldoorn
Gegeven waarderingen: 1710 keren
Ontvangen waarderingen: 1409 keren

Re: NoordOost Nederland V6

Bericht door mkasthijs »

1680 kilometer ?! WHAT?! Is er zoveel mogelijk in TS, wauw!

Robby, hoe groot is daar de tracks.bin file?
Routebouwer: NoordOost Nederland V6.5

rabby62
Berichten: 26
Lid geworden op: 07 apr 2020, 18:18
4
Gegeven waarderingen: 1237 keren
Ontvangen waarderingen: 16 keren

Re: NoordOost Nederland V6

Bericht door rabby62 »

om uw vraag te beantwoorden, het track.bin-bestand voor de NPDC-route is 12,7 MB in gecomprimeerd bestand en dat van de Étoile de Lyon is 14 MB in gecomprimeerd bestand

Gebruikersavatar
Rubku_NL
Download Manager
Berichten: 656
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
4
Locatie: Eindhoven
Gegeven waarderingen: 463 keren
Ontvangen waarderingen: 767 keren

Re: NoordOost Nederland V6

Bericht door Rubku_NL »

Dan weet ik niet wie hier nog de route: Northern Europe kent.
Maar dat was een route met als hoofdlijn Neumünster / Flensburg (Duitsland) naar Malmö (Sweden) en nog een groot gebied van Denemarken zelf.
O en ja dit was alleemaal nog in 32bit

O en er is ook nog een route van Gare du Nord naar Calais via Lille (Rijsel).

Maar goed dat even terzijde :D
Deze gebruikers waarderen Rubku_NL voor dit bericht:
mkasthijs
DutchSims Download Manager & DCR Teamlid.
Dovetail Ambassador.
Ik stream maandag t/m vrijdag op Twitch.
Join ook mijn Discord!

Afbeelding

Gebruikersavatar
mkasthijs
Berichten: 920
Lid geworden op: 05 apr 2020, 12:23
4
Locatie: Apeldoorn
Gegeven waarderingen: 1710 keren
Ontvangen waarderingen: 1409 keren

Re: NoordOost Nederland V6

Bericht door mkasthijs »

rabby62 schreef:
08 mar 2023, 19:14
om uw vraag te beantwoorden, het track.bin-bestand voor de NPDC-route is 12,7 MB in gecomprimeerd bestand en dat van de Étoile de Lyon is 14 MB in gecomprimeerd bestand
14 MB.... ooow
Wij zitten nu as I speak op 8972 KB (8,97 MB), dus dan kunnen we nog eventejes :)
Rubku_NL schreef:
08 mar 2023, 19:17
Dan weet ik niet wie hier nog de route: Northern Europe kent.
Maar dat was een route met als hoofdlijn Neumünster / Flensburg (Duitsland) naar Malmö (Sweden) en nog een groot gebied van Denemarken zelf.

O en er is ook nog een route van Gare du Nord naar Calais via Lille (Rijsel).
Goed om te horen. Dan zijn die zorgen weg.

Toppers, Rubku en Rabby :)
Routebouwer: NoordOost Nederland V6.5

Gebruikersavatar
Frison
Berichten: 2851
Lid geworden op: 04 apr 2020, 18:09
4
Gegeven waarderingen: 1302 keren
Ontvangen waarderingen: 8196 keren

Re: NoordOost Nederland V6

Bericht door Frison »

rabby62 schreef:
08 mar 2023, 18:58
Hallo meneer Frison,
maak je geen zorgen, ik probeer geen Franse wegreclame te maken, omdat ik niet weet hoe ik op een pc moet ontwerpen ... en op dezelfde manier wil ik je bedanken voor al deze decoratieve objecten die je hebt met grote zorg gemaakt.. .wat zou de toekomst van TSsur de Nederlandse lijnen zijn geworden zonder jou...Ik wilde alleen de auteur van de Noordoost-route bedanken voor dit mooie werk van geduld, en uitleggen, nadat iemand ernaar vraagt de vraag over een vergroting van de kaart dat TS moeite zou hebben om meer dan 500 km te beheren, nou ja, op ons forum, waarvan ik de link heb gegeven, kun je een kaart bekijken met meer dan 1300 km aan paden....hierin moment ben ik een andere route aan het testen (maar ik ben niet de auteur) van 1680 km langs de hele ster van Lyon... zulke mooie dingen die me doen dromen elke keer als ik op mijn TS ben....moge je avond zoet zijn e
Nu is duidelijk wat de boodschap is. :halo:
En ja, Frans is een heel moeilijke taal om te begrijpen, vandaar enige verwarring hierover.

Maar dat er zulke lange routes gemaakt kunnen worden opent wel een perspectief voor een eerder gegeven suggestie, om heel NL in één route te krijgen. Ook al is het maar in bijvoorbeeld 3 of 4 stukken (ik heb geen idee wat de totale lengte aan spoor in NL is) :loveit:
Deze gebruikers waarderen Frison voor dit bericht:
rabby62
Wat er niet is, dat kan je niet zien.
Maar wat je niet ziet kan er wel zijn.

Gebruikersavatar
mkasthijs
Berichten: 920
Lid geworden op: 05 apr 2020, 12:23
4
Locatie: Apeldoorn
Gegeven waarderingen: 1710 keren
Ontvangen waarderingen: 1409 keren

Re: NoordOost Nederland V6

Bericht door mkasthijs »

Frison schreef:
08 mar 2023, 19:59
Maar dat er zulke lange routes gemaakt kunnen worden opent wel een perspectief voor een eerder gegeven suggestie, om heel NL in één route te krijgen. Ook al is het maar in bijvoorbeeld 3 of 4 stukken (ik heb geen idee wat de totale lengte aan spoor in NL is) :loveit:
Met dit gegeven is dat zeker in TS met 4 of 5 routes mogelijk
En dat biedt ook voor ons weer heel veel mogelijkheden voor eventueel een V8, V9, V10 of nog wel meer
Patrick zei net al tegen mij: De bouwfunctie van SimRailkomt pas in 2024, er is nog niks aan context, dus voordat er een eventuele NL route daar is, ben je al in 2026 of 2027.
En mocht DTG met een giga update komen van TS dit jaar, dan wordt TS mogelijk weer zo aantrekkelijk, dat TS nog jaren meegaat en we jaren kunnen bouwen.

En dan wil ik wel eens met Patrick (of met wie ik dan ook samenwerk) nadenken na V7 (Meppel - Leeuwarden) om mogelijk de route uit te breiden naar een Harlingen, Stavoren, Weener, Amsterdam Centraal en/of Deventer.
Deze gebruikers waarderen mkasthijs voor dit bericht:
rabby62
Routebouwer: NoordOost Nederland V6.5

Gebruikersavatar
mkasthijs
Berichten: 920
Lid geworden op: 05 apr 2020, 12:23
4
Locatie: Apeldoorn
Gegeven waarderingen: 1710 keren
Ontvangen waarderingen: 1409 keren

Re: NoordOost Nederland V6

Bericht door mkasthijs »

rabby62 schreef:
08 mar 2023, 18:58
Hallo meneer Frison,
maak je geen zorgen, ik probeer geen Franse wegreclame te maken, omdat ik niet weet hoe ik op een pc moet ontwerpen ... en op dezelfde manier wil ik je bedanken voor al deze decoratieve objecten die je hebt met grote zorg gemaakt.. .wat zou de toekomst van TSsur de Nederlandse lijnen zijn geworden zonder jou...Ik wilde alleen de auteur van de Noordoost-route bedanken voor dit mooie werk van geduld, en uitleggen, nadat iemand ernaar vraagt de vraag over een vergroting van de kaart dat TS moeite zou hebben om meer dan 500 km te beheren, nou ja, op ons forum, waarvan ik de link heb gegeven, kun je een kaart bekijken met meer dan 1300 km aan paden....hierin moment ben ik een andere route aan het testen (maar ik ben niet de auteur) van 1680 km langs de hele ster van Lyon... zulke mooie dingen die me doen dromen elke keer als ik op mijn TS ben....moge je avond zoet zijn e
Ce qui m'intéresse à propos de Rabby. Les itinéraires néerlandais sont-ils très populaires auprès des joueurs de Train Simulator en France ou vous n'en avez aucune idée ?

Waar ik naar nieuwsgierig ben Rabby. Zijn de Nederlandse routes erg populair bij de Train Simulator spelers in Frankrijk of heb je daar geen idee van?
Routebouwer: NoordOost Nederland V6.5

ToroRosso83
Berichten: 24
Lid geworden op: 23 apr 2020, 13:27
4
Locatie: Paris
Gegeven waarderingen: 16 keren
Ontvangen waarderingen: 25 keren

Re: NoordOost Nederland V6

Bericht door ToroRosso83 »

mkasthijs schreef:
08 mar 2023, 20:08

Ce qui m'intéresse à propos de Rabby. Les itinéraires néerlandais sont-ils très populaires auprès des joueurs de Train Simulator en France ou vous n'en avez aucune idée ?

Waar ik naar nieuwsgierig ben Rabby. Zijn de Nederlandse routes erg populair bij de Train Simulator spelers in Frankrijk of heb je daar geen idee van?
I am French myself and I can tell you that yes, Dutch routes are successful in France :sunglasses:
Deze gebruikers waarderen ToroRosso83 voor dit bericht (totaal 4):
Sjef61mkasthijsrabby62MB1987

Gebruikersavatar
Aeolus
Berichten: 163
Lid geworden op: 29 dec 2021, 19:50
2
Gegeven waarderingen: 152 keren
Ontvangen waarderingen: 65 keren

Re: NoordOost Nederland V6

Bericht door Aeolus »

mkasthijs schreef:
08 mar 2023, 19:54
Wij zitten nu as I speak op 8972 KB (8,97 MB), dus dan kunnen we nog eventejes :)
Dat klinkt goed! Wanneer verwachten jullie bij Maastricht te zijn? :joy: :joy: :joy:

avm024
Berichten: 63
Lid geworden op: 20 jul 2020, 22:35
3
Gegeven waarderingen: 21 keren
Ontvangen waarderingen: 26 keren

Re: NoordOost Nederland V6

Bericht door avm024 »

Afbeelding
Afbeelding

Wanneer ik Onnen binnen rijd zie ik deze overwegen, mis ik hier een pakket of assets?
Deze gebruikers waarderen avm024 voor dit bericht:
mkasthijs
beginnend sim speler :highspeedtrain: :highspeedtrain: :highspeedtrain: :highspeedtrain:

Gebruikersavatar
Frison
Berichten: 2851
Lid geworden op: 04 apr 2020, 18:09
4
Gegeven waarderingen: 1302 keren
Ontvangen waarderingen: 8196 keren

Re: NoordOost Nederland V6

Bericht door Frison »

Ja, de bij de route geleverde assets :wink:
Wat er niet is, dat kan je niet zien.
Maar wat je niet ziet kan er wel zijn.

Gebruikersavatar
Marklin
Berichten: 3453
Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
4
Locatie: Hart van Nederland
Gegeven waarderingen: 1942 keren
Ontvangen waarderingen: 2185 keren

Re: NoordOost Nederland V6

Bericht door Marklin »

Aeolus schreef:
09 mar 2023, 00:21
mkasthijs schreef:
08 mar 2023, 19:54
..., dus dan kunnen we nog eventejes
Dat klinkt goed! Wanneer verwachten jullie bij Maastricht te zijn? :joy: :joy: :joy:
Volgens de regels mag je niet naar een release datum vragen. :joy:
Maar dat ligt toch in het Zuid Oosten van NL?, hiermee ga je nog offtopic ook omdat het Noord Oost NL is. :joy: :joy:
Afbeelding

Prettige reis

Gebruikersavatar
mkasthijs
Berichten: 920
Lid geworden op: 05 apr 2020, 12:23
4
Locatie: Apeldoorn
Gegeven waarderingen: 1710 keren
Ontvangen waarderingen: 1409 keren

Re: NoordOost Nederland V6

Bericht door mkasthijs »

Frison schreef:
09 mar 2023, 07:59
Ja, de bij de route geleverde assets :wink:
Nee zeker niet, dit zijn de tracks van schienenbus :)
Want hij mist het spoor. :wink:
Routebouwer: NoordOost Nederland V6.5

Gebruikersavatar
mkasthijs
Berichten: 920
Lid geworden op: 05 apr 2020, 12:23
4
Locatie: Apeldoorn
Gegeven waarderingen: 1710 keren
Ontvangen waarderingen: 1409 keren

Re: NoordOost Nederland V6

Bericht door mkasthijs »

Aeolus schreef:
09 mar 2023, 00:21

Dat klinkt goed! Wanneer verwachten jullie bij Maastricht te zijn? :joy: :joy: :joy:
Niet xD
De gisteren genoemde plaatsen zijn in ons idee en niet meer ;)
Routebouwer: NoordOost Nederland V6.5

Gebruikersavatar
Frison
Berichten: 2851
Lid geworden op: 04 apr 2020, 18:09
4
Gegeven waarderingen: 1302 keren
Ontvangen waarderingen: 8196 keren

Re: NoordOost Nederland V6

Bericht door Frison »

Oeps, ja dat kan ook :sweat_smile:
Deze gebruikers waarderen Frison voor dit bericht:
mkasthijs
Wat er niet is, dat kan je niet zien.
Maar wat je niet ziet kan er wel zijn.

Gebruikersavatar
Aeolus
Berichten: 163
Lid geworden op: 29 dec 2021, 19:50
2
Gegeven waarderingen: 152 keren
Ontvangen waarderingen: 65 keren

Re: NoordOost Nederland V6

Bericht door Aeolus »

@mkasthijs @Marklin de volgende keer zal ik 'sarcasm'-tags gebruiken, ik dacht dat de " :joy: :joy: :joy: " wel duidelijk maakten dat ik de vraag niet serieus bedoelde hahaha.
Deze gebruikers waarderen Aeolus voor dit bericht:
mkasthijs

ToroRosso83
Berichten: 24
Lid geworden op: 23 apr 2020, 13:27
4
Locatie: Paris
Gegeven waarderingen: 16 keren
Ontvangen waarderingen: 25 keren

Re: NoordOost Nederland V6

Bericht door ToroRosso83 »

I think I have found the solution of the fences that do not appear in Groningen station.

I've just deleated russian name in "fense_wood_4.bin" file (a totally random test) ...
<Russian d:type="cDeltaString">RU забор деревянный 4</Russian>
to
<Russian d:type="cDeltaString"></Russian>
Maybe the cyrillic characters are the problem :thinking:

Afbeelding

Thank you all for your help :)
Deze gebruikers waarderen ToroRosso83 voor dit bericht:
mkasthijs

Terug naar “Routes”