Train Simulator Classic Sale Topic

Plaats hier alle andere onderwerpen welke niet in de onderstaande forums.
Gebruikersavatar
Rubku_NL
Download Manager
Berichten: 634
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
3
Locatie: Eindhoven
Gegeven waarderingen: 442 keren
Ontvangen waarderingen: 722 keren
Contacteer:

Re: Train Simulator 20xx Sale Topic

Bericht door Rubku_NL »

RSSLO
Pasen brengt kortingen... tot 30%🐰🐰🐰
Shop: rsslo.com
Afbeelding
Actie loopt tot 16-04-2023 23:59 CEST
DutchSims Download Manager & DCR Teamlid.
Dovetail Ambassador.
Ik stream maandag t/m vrijdag op Twitch.
Join ook mijn Discord!

Afbeelding

Gebruikersavatar
Rubku_NL
Download Manager
Berichten: 634
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
3
Locatie: Eindhoven
Gegeven waarderingen: 442 keren
Ontvangen waarderingen: 722 keren
Contacteer:

Re: Train Simulator 20xx Sale Topic

Bericht door Rubku_NL »

virtualTracks
Ben je je paascadeau vergeten? Ga dan snel naar virtualTracks, waar je 35% korting krijgt op alles!

vT wens je een gelukkig, vredig, vrolijk Pasen!

Afbeelding
DutchSims Download Manager & DCR Teamlid.
Dovetail Ambassador.
Ik stream maandag t/m vrijdag op Twitch.
Join ook mijn Discord!

Afbeelding

Wouter
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 apr 2020, 16:14
3
Gegeven waarderingen: 32 keren
Ontvangen waarderingen: 56 keren

Re: Train Simulator 20xx Sale Topic

Bericht door Wouter »

SKTrains heeft wederom een sale, dit maal 50% korting op alle producten:
https://sktrains.be/nl/14-materieel
Deze gebruikers waarderen Wouter voor dit bericht:
Dan Ocean

Gebruikersavatar
Marklin
Berichten: 3381
Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
3
Locatie: Hart van Nederland
Gegeven waarderingen: 1909 keren
Ontvangen waarderingen: 2129 keren

Re: Train Simulator 20xx Sale Topic

Bericht door Marklin »

Ja Steam heeft ook een Weekdeal tot donderdag 19.00 uur dus wees er snel bij. :face_with_monocle:
Afbeelding

Prettige reis

Gebruikersavatar
dylanjohn10
Berichten: 120
Lid geworden op: 18 apr 2020, 21:30
3
Gegeven waarderingen: 7 keren
Ontvangen waarderingen: 25 keren

Re: Train Simulator 20xx Sale Topic

Bericht door dylanjohn10 »

top van die gratis. niet gezien ik hoop dat ik ze vind. :face_with_monocle: :face_with_monocle: :face_with_monocle: :face_with_monocle: :face_with_monocle: :face_with_monocle: :coffee: :sunglasses: :cry: :coffee: :flag_nl:

Gebruikersavatar
saurer580
Berichten: 121
Lid geworden op: 04 apr 2020, 13:54
3
Gegeven waarderingen: 457 keren
Ontvangen waarderingen: 57 keren

Re: Train Simulator 20xx Sale Topic

Bericht door saurer580 »

Bij Simexpress.fr is er ook 30% korting op alle locomotieven.


vr.gr
Ruud

Gebruikersavatar
Rubku_NL
Download Manager
Berichten: 634
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
3
Locatie: Eindhoven
Gegeven waarderingen: 442 keren
Ontvangen waarderingen: 722 keren
Contacteer:

Re: Train Simulator 20xx Sale Topic

Bericht door Rubku_NL »

De Volgende Addons zijn gratis te houden wanneer je het verkrijgt voor 2 jun om 19:00.

Train Simulator: TGV® Réseau & TGV-RDuplex EMU Add-On*
Deze is ook nodig voor:
DCR TGV Repaint Pack 1 v1.0
DCR TGV Repaint Pack 2 v2.0


Train Simulator: LGV: Marseille - Avignon Route Add-On


Train Simulator: LGV Rhône-Alpes & Méditerranée Route Extension Add-On


Train Sim World® 2: LGV Méditerranée: Marseille - Avignon Route Add-On


TGV Voyages Train Simulator**


*Mogelijk is deze na 2 juni niet meer beschikbaar!
** Dit is een standalone game en staat los van TSC!
DutchSims Download Manager & DCR Teamlid.
Dovetail Ambassador.
Ik stream maandag t/m vrijdag op Twitch.
Join ook mijn Discord!

Afbeelding

Gebruikersavatar
Frison
Berichten: 2811
Lid geworden op: 04 apr 2020, 18:09
3
Gegeven waarderingen: 1273 keren
Ontvangen waarderingen: 8091 keren
Contacteer:

Re: Train Simulator 20xx Sale Topic

Bericht door Frison »

Bedankt voor het melden. :loveit:

Ik heb ze toegevoegd en dat is eerder dan verwacht, toch?
Wat er niet is, dat kan je niet zien.
Maar wat je niet ziet kan er wel zijn.

Gebruikersavatar
Rob Jansen
Oprichter
Berichten: 894
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
3
Locatie: Op vele plekken :)
Gegeven waarderingen: 199 keren
Ontvangen waarderingen: 264 keren
Contacteer:

Re: Train Simulator 20xx Sale Topic

Bericht door Rob Jansen »

Is exact wanneer verwacht Frison since DTG dit bekend heeft gemaakt enkele weken geleden dat op 26 mei voor een week gratis werd :sweat_smile:
Oprichter van DutchSims en Twitch Streamer. Meestal ben ik in het weekend live vanaf 19.30u!
Check dan mijn website en Stream Schema voor meer informatie

Gebruikersavatar
Frison
Berichten: 2811
Lid geworden op: 04 apr 2020, 18:09
3
Gegeven waarderingen: 1273 keren
Ontvangen waarderingen: 8091 keren
Contacteer:

Re: Train Simulator 20xx Sale Topic

Bericht door Frison »

Ja, ik had een andere datum in gedachte, maar het is goed gekomen. :blush:

Even wat anders, als weinige gebruiker van RW loop ik gelijk tegen een probleem aan, behalve enkele cariere scenario's is er geen enkel standaard scenario te vinden dus ik dacht dit pack te installeren:

viewtopic.php?f=98&t=1129

maar als ik dan kijk met TSTools blijkt er bijna geen enkel treinstel aanwezig te zijn volgens de scenario's. Alles is zo'n beetje "rood" wat de TGV betreft tenminste, maar ik begreep dat die er wel bij zou moeten zitten. Stom hè. maar ik snap er geen z*k van. En ja, indien nodig heb ik de .AP file uitgepakt. :halo:

Nu zit er bij het aangegeven scenario pack een handleiding per scenario, maar die verwijst naar ontelbare benodigde onderdelen voor wat betreft de TGV, klopt het dat je ook nog al die zooi moet installeren of zijn er nog andere, wel werkende scenario's voor deze gratis routes? :wink:
Wat er niet is, dat kan je niet zien.
Maar wat je niet ziet kan er wel zijn.

Gebruikersavatar
Marklin
Berichten: 3381
Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
3
Locatie: Hart van Nederland
Gegeven waarderingen: 1909 keren
Ontvangen waarderingen: 2129 keren

Re: Train Simulator 20xx Sale Topic

Bericht door Marklin »

Frison schreef:
26 mei 2023, 23:50
..... of zijn er nog andere, wel werkende scenario's voor deze gratis routes?
In de gratis route zitten toch al een stuk of 11 meegeleverde scenario's (carrière) en goed zijn, heb je die allemaal al uitgereden? :joy:
Afbeelding

Prettige reis

Gebruikersavatar
Frison
Berichten: 2811
Lid geworden op: 04 apr 2020, 18:09
3
Gegeven waarderingen: 1273 keren
Ontvangen waarderingen: 8091 keren
Contacteer:

Re: Train Simulator 20xx Sale Topic

Bericht door Frison »

Ja, die heb ik allemaal al gereden, nou goed? :rolling_eyes:

Daar gaat het dus niet om, maar de vraag is dus, of alle bij het genoemde scenario pack benodigde TGV treinstellen nu wel of niet aanwezig moeten zijn in deze gratis versie.
Ik zie er wel veel staan, maar waardoor komt het ontbreken ervan dan, in het voor deze route aangegeven scenario pack. Is het scenario pack niet geschikt voor deze route of is er wat anders wat niet klopt, dat is dus de vraag, snap je? :wink:
Deze gebruikers waarderen Frison voor dit bericht:
skerestrijder_mf
Wat er niet is, dat kan je niet zien.
Maar wat je niet ziet kan er wel zijn.

Gebruikersavatar
Wadlopertje
Berichten: 463
Lid geworden op: 06 apr 2020, 20:31
3
Gegeven waarderingen: 1758 keren
Ontvangen waarderingen: 239 keren

Re: Train Simulator 20xx Sale Topic

Bericht door Wadlopertje »

In de handleiding staat dit:
http://www.beluxtrains.net/trainsim/en/ ... e2&t&d&c&p

Heb je daar al naar gekeken?

Gebruikersavatar
Rob Jansen
Oprichter
Berichten: 894
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
3
Locatie: Op vele plekken :)
Gegeven waarderingen: 199 keren
Ontvangen waarderingen: 264 keren
Contacteer:

Re: Train Simulator 20xx Sale Topic

Bericht door Rob Jansen »

Frison, ik hoop niet dat je bedoeld de "TGV Voyages" als gratis versie? Dat is een volledig losstaande versie en hierin zal je geen extra scenario's zelf kunnen plaatsen, het is eigenlijk een 'mini' versie van Train Simulator met 1 route.

Het scenario pack wat linkte heeft voor je reguliere Train Simulator de volgende 2 DLC nodig (1e is de basisroute en de 2e de extensie ervan):
- Train Simulator: LGV: Marseille - Avignon Route Add-On
- Train Simulator: LGV Rhône-Alpes & Méditerranée Route Extension Add-On

De scenario's zijn vervolgens te vinden op de LGV Rhône-Alpes & Méditerranée Route.


Bij de knop "Handleiding" op de download pagina wordt je gelinkt naar de website van BeLuxTrains en kun je per scenario zien welke anders payware en freeware je nodig hebt.
Oprichter van DutchSims en Twitch Streamer. Meestal ben ik in het weekend live vanaf 19.30u!
Check dan mijn website en Stream Schema voor meer informatie

Gebruikersavatar
Frison
Berichten: 2811
Lid geworden op: 04 apr 2020, 18:09
3
Gegeven waarderingen: 1273 keren
Ontvangen waarderingen: 8091 keren
Contacteer:

Re: Train Simulator 20xx Sale Topic

Bericht door Frison »

Wadlopertje schreef:
27 mei 2023, 10:24
In de handleiding staat dit:
http://www.beluxtrains.net/trainsim/en/ ... e2&t&d&c&p

Heb je daar al naar gekeken?
Jazeker, daar refereerde ik ook naar. Met name dat je een hele berg extra moet downloaden voor alle scenario's. :wink:

Rob Jansen schreef:
27 mei 2023, 10:30
Frison, ik hoop niet dat je bedoeld de "TGV Voyages" als gratis versie? Dat is een volledig losstaande versie en hierin zal je geen extra scenario's zelf kunnen plaatsen, het is eigenlijk een 'mini' versie van Train Simulator met 1 route.

Nee, ik ben wel dom, maar niet zo dom. :halo:

Ik verbaas me er alleen over, dat je zoals ik hierboven aangeef, zoveel extra moet downloaden voor een scenario. Kijk, voor een route is dat redelijk normaal, maar voor de scenario's die ik af en toe gebruik dus niet. Vandaar mijn vraag. :wink:

[edit]

Probleem is opgelost. Vergeten een .bat file te draaien. :blush:

[/edit]
Deze gebruikers waarderen Frison voor dit bericht (totaal 2):
MarklinWadlopertje
Wat er niet is, dat kan je niet zien.
Maar wat je niet ziet kan er wel zijn.

Gebruikersavatar
Marklin
Berichten: 3381
Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
3
Locatie: Hart van Nederland
Gegeven waarderingen: 1909 keren
Ontvangen waarderingen: 2129 keren

Re: Train Simulator 20xx Sale Topic

Bericht door Marklin »

Wouter schreef:
24 mei 2023, 22:19
SKTrains heeft wederom een sale, dit maal 50% korting op alle producten .....
SKTrains weet niet van ophouden ca. een maand na de citaat, sinds gisteren weer een 50% korting sale. :sunglasses:
Afbeelding

Prettige reis

Gebruikersavatar
Rubku_NL
Download Manager
Berichten: 634
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
3
Locatie: Eindhoven
Gegeven waarderingen: 442 keren
Ontvangen waarderingen: 722 keren
Contacteer:

Re: Train Simulator 20xx Sale Topic

Bericht door Rubku_NL »

Dit is nog steeds de zelfde sale, en de verwachtingen is dat het nog wel eens zo kan blijven.
Gezien de maker besloten heb om niet veder voor train sim te ontwikkelen.

Voornaamste reden is de grote negative reacties na aanleiding van de na velen zegende slecht support (persoonlijk geen problemen mee gehad tot op heden). Eveneens de algemene negative feedback, van bvb het missen van een goede handleiding
DutchSims Download Manager & DCR Teamlid.
Dovetail Ambassador.
Ik stream maandag t/m vrijdag op Twitch.
Join ook mijn Discord!

Afbeelding

Gebruikersavatar
Marklin
Berichten: 3381
Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
3
Locatie: Hart van Nederland
Gegeven waarderingen: 1909 keren
Ontvangen waarderingen: 2129 keren

Re: Train Simulator 20xx Sale Topic

Bericht door Marklin »

Hmm dat wist ik ff niet dat de 50% korting niet weg is geweest want kreeg gisteren een mail omtrent deze korting sale en dacht wat nieuws te brengen, niet dus ....

Mja zo kun je het ook oplossen door 50% korting te blijven geven om verlost te zijn van meestal hetzelfde soort gebruikers.
Mja daar zou ik mij niets van aantrekken, je bent tot niets verplicht om te kopen, mja met 50% korting blijven geven mag je niet meer mauwen over bijv. de handleiding en kun je zeggen "Je hebt toch 50% korting" dus dat kun je ook niet verwachten. :blush:
Afbeelding

Prettige reis

Gebruikersavatar
saurer580
Berichten: 121
Lid geworden op: 04 apr 2020, 13:54
3
Gegeven waarderingen: 457 keren
Ontvangen waarderingen: 57 keren

Re: Train Simulator 20xx Sale Topic

Bericht door saurer580 »

Kort door de bocht Teun.
Als je bv bij de HLE 18-19 bij de introductie las, dat je zelfs via "control Z" zoals bij veel machines van" SimExpress.fr" de machine zou kunnenn starten en er een handleiding zou komen zoals bij de eerdere producten en je betaalt daar de volle prijs voor, dan mag ik toch verwachten dat de verkoper zijn belofte nakomt, conform in de beschrijving van te voren was vermeld.
De HLE 18-19 staat bij mij nog steeds in de "tuin", want ik heb moeite de cursor vande zogenaamde instructie videos te volgen, maar ja dat krijg als je ouder bent.
Dus ik voel me dan ook geen "zeikerd" zoals door jou beschreven en eigenlijk is het zelfs zo dat je als koper iets met korting koopt , je er van uit mag gaan dat zelfs dan een product aan de beschrijving voldoet tenzij uitdrukkelijk bij de aanbieding vermeld is dat er geen of een gebrekkige handleidng is of andere gebreken zijn en daardoor het product met korting wordt verkocht.
Ik heb de maker altijd gecomplmenteerd met zijn fraaie produkten, maar ja als je dan alleen vragen om een goede handleidng "gezeik"vind.....

vr.gr
Ruud
Deze gebruikers waarderen saurer580 voor dit bericht (totaal 2):
MarkAdanielxdaniel

Gebruikersavatar
Marklin
Berichten: 3381
Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
3
Locatie: Hart van Nederland
Gegeven waarderingen: 1909 keren
Ontvangen waarderingen: 2129 keren

Re: Train Simulator 20xx Sale Topic

Bericht door Marklin »

Ja Ruud zeikers is wat misplaatst en heb daar gebruikers van gemaakt al veranderd er op zich niets aan.

Maar wat ik ermee wilde zeggen is dat sommige gebruikers niet 1 of 2 keer een maker er op aanspreken maar aan de gang blijven ...
En ja je hebt gelijk wat betreft een goede handleiding ...., mja als ze daar niet mee komen en gebruikers blijven aan de gang wat in mijn ogen geen nut heeft zou de maker kunnen denken bekijk het allemaal maar.
Afbeelding

Prettige reis

Gebruikersavatar
MarkA
Beheerder
Berichten: 345
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
3
Gegeven waarderingen: 235 keren
Ontvangen waarderingen: 641 keren

Re: Train Simulator 20xx Sale Topic

Bericht door MarkA »

saurer580 schreef:
28 jun 2023, 15:08
er een handleiding zou komen zoals bij de eerdere producten en je betaalt daar de volle prijs voor, dan mag ik toch verwachten dat de verkoper zijn belofte nakomt, conform in de beschrijving van te voren was vermeld.

Dus ik voel me dan ook geen "zeikerd" zoals door jou beschreven en eigenlijk is het zelfs zo dat je als koper iets met korting koopt , je er van uit mag gaan dat zelfs dan een product aan de beschrijving voldoet tenzij uitdrukkelijk bij de aanbieding vermeld is dat er geen of een gebrekkige handleidng is of andere gebreken zijn en daardoor het product met korting wordt verkocht.
Inderdaad, dit is wat je mag verwachten en is ook hoe het consumentenrecht in de basis in elkaar steekt binnen de EU.
Zodra je als ontwikkelaar de keuze maakt om iets als payware te verkopen en er geld mee te verdienen dan horen daar simpelweg ook verplichtingen bij zoals iets leveren dat volledig conform de product beschrijving is, het nakomen van eventuele beloftes die gedaan zijn over toekomstige features (mompelt iets over ETCS in de HLE13 wat belooft is op release maar er nog steeds niet is ondanks het uitbrengen van veel nieuwe producten over de jaren) en het leveren van support aan gebruikers die ergens mee vastlopen of vragen hebben binnen redelijkheid*.

*Binnen redelijkheid in deze context zolang het betrekking heeft op het product zelf, je kunt niet van een payware-maker verwachten dat hij/zij jouw helpt met algemene Train Simulator problemen wanneer deze foutief geïnstalleerd is of bijv. problemen met je computer zelf.

Nu kan ik me overigens best voorstellen dat voornamelijk de wat kleine (eenpersoons) paywareontwikkelaars hier helemaal geen zin hebben tijd in te stoppen, omdat het voor hen ook een (uit de hand gelopen) hobby is en geen full-time baan en daarom zoiets hebben van 'stop met zeiken en klagen na aankoop van mijn product(en)'.
Maar even hard geantwoord op dat argument: Dan moet je het naar mijn mening simpelweg niet als payware uitgeven of een overeenkomst sluiten met een 3e partij of webshop welke deze verplichtingen tegen een deel van de marge voor je doet. Het kan toch niet zo zijn dat je wel de lusten wilt van het geld verdienen maar niet bereid de lasten op je te nemen zoals het nakomen van wettelijke verplichtingen of het verlenen van support na afloop van de transactie.

Marklin schreef:
28 jun 2023, 14:49
mja met 50% korting blijven geven mag je niet meer mauwen over bijv. de handleiding en kun je zeggen "Je hebt toch 50% korting" dus dat kun je ook niet verwachten. :blush:
Bijzondere redenatie, dus als jij een TV ergens zou kopen met 50% korting waarvan - ik noem naar iets - de luidsprekers niet werken dan zou jij het prima vinden als de winkel waar je hem gekocht had tegen jou zou zeggen: 'Je hebt toch 50% gehad dus garantie of een volledige werking hoef je niet te verwachten, succes ermee verder en stop eens met mauwen meneer' Gelukkig werkt consumentenrecht toch wel wat anders, en mag je ook tijdens een aanbieding een conform product verwachten volgens dezelfde rechten als dat het niet afgeprijsd zou zijn.


)1. Reactie is op persoonlijke titel, en niet namens DS op welke manier dan ook.
)2. Ik heb zelf geen uitgebreide ervaring met de support op de producten van SKTrains, mijn reactie is uitsluitend bedoelt als algemeen bericht over wat je van een payware product zou mogen verwachten. M.u.v. de passage over een (nog) niet nagekomen belofte wat betreft de HLE13 van deze auteur.
Deze gebruikers waarderen MarkA voor dit bericht (totaal 5):
saurer580MarklinSkylinesBuilderAndries33Wadlopertje
DutchSims.nl
Voor én door de Nederlandse Community :smile:

Gebruikersavatar
dylanjohn10
Berichten: 120
Lid geworden op: 18 apr 2020, 21:30
3
Gegeven waarderingen: 7 keren
Ontvangen waarderingen: 25 keren

Re: Train Simulator 20xx Sale Topic

Bericht door dylanjohn10 »

:coffee: :hamburger: :sunglasses: :face_with_monocle: :flag_nl:

Sebas1700
Berichten: 102
Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:15
3
Gegeven waarderingen: 9 keren
Ontvangen waarderingen: 36 keren

Re: Train Simulator 20xx Sale Topic

Bericht door Sebas1700 »

Hmm er zijn instructievideo's beschikbaar voor de HLE18. Dat je die moeilijk vindt om te volgen is vervelend. Maar de instructie is er wel. Andersom kan iemand met dyslexie weer moeite hebben met een handleiding doorspitten. Die is dan weer blij met een video.. Dus tja 100% tevredenheid krijg je nooit. Een video kun je tevens pauzeren of vertraagd afspelen.

Tja.. Verder.. Laat ik het zo zeggen: er zijn zeer bekende grote namen die het nog bruiner bakken. Bugs of ontbrekende zaken die jaren terug al meermaals gemeld zijn, maar updates komen er niet. Ja erg langzaam en enkel met gimmicks. Maar de daadwerkelijke problemen blijven bestaan.. daar liggen heel wat euro's aan uitgaven. Maar daar hoor ik hier nooit iemand over. Om dan nu sktrains onder de noemer non-comformiteit te pakken op het ontbreken van ETCS? Oke het had er al wel mogen zijn na die 2-3 jaar. Maar als dat alles is..
Deze gebruikers waarderen Sebas1700 voor dit bericht:
Marklin

Gebruikersavatar
Rubku_NL
Download Manager
Berichten: 634
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
3
Locatie: Eindhoven
Gegeven waarderingen: 442 keren
Ontvangen waarderingen: 722 keren
Contacteer:

Re: Train Simulator 20xx Sale Topic

Bericht door Rubku_NL »

Afbeelding
☀️The Steam Summer Sale is now on! 💰
What will you be adding to your Train Simulator Classic collection? 🚄 🚂 🚈
🔗 https://store.steampowered.com/dlc/2401 ... r_Classic/

DutchSims Download Manager & DCR Teamlid.
Dovetail Ambassador.
Ik stream maandag t/m vrijdag op Twitch.
Join ook mijn Discord!

Afbeelding

Gebruikersavatar
Dan Ocean
Berichten: 50
Lid geworden op: 07 apr 2022, 07:40
1
Gegeven waarderingen: 82 keren
Ontvangen waarderingen: 16 keren

Re: Train Simulator 20xx Sale Topic

Bericht door Dan Ocean »

Kan iemand mij vertellen of de Verkehrspack Güterwagen ooit in de sale zijn? Deze mis ik nog en komen bij vrij veel scenario's voor. Vooralsnog vind ik 25 euro vrij duur voor een paar goederenwagons, dus als deze ooit in de sale zijn of komen dan wacht ik daar liever op. Maar ik ben niet zo bekend met 3dzug.de dus wellicht dat er wel nooit sales zijn...

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”