. Alle Nederlandse scenarios werken, want ze hebben allemaal óf een update gehad óf zijn gebouwd NA de grote ChrisTrains update van 19 juli 2023 en na de updates van de DDAR/DDZ en GTW in 2024
. Alle Nederlandse scenarios werken, want ze hebben allemaal óf een update gehad óf zijn gebouwd NA de grote ChrisTrains update van 19 juli 2023 en na de updates van de DDAR/DDZ en GTW in 2024  . Voor alle Duitse scenarios zet ik er netjes bij als er wat mee aan de hand is en probeer ik zoveel mogelijk scenarios up te daten bij route updates.
. Voor alle Duitse scenarios zet ik er netjes bij als er wat mee aan de hand is en probeer ik zoveel mogelijk scenarios up te daten bij route updates.- Nederlandse routes:
‘T Groene Hart:
‘T Hart van Nederland:
't Olielijntje: Achterhoek- en Twentelijnen: De Limburgse Spoorlijnen: HSL Amsterdam-Antwerpen: Noord-Oost Nederland:
•
't Zuiden van Nederland: Zuid-West Nederland:
- Nederlandse fictieve routes:
De Beerdrechtse Velden: De Zuidersteden: Heuvelland: IJdammerland Krammendijks Deltaland: Old Lake Town:
- Duitse routes:
Projekt Freiberg
- Duitse fictieve routes:
Bad Spandau-Querleben (DDR-Version ~1985) Bad Altburger Streckennetz / S-Bahn Bad Altburg: Brennitzer Linienstern: Brens-Bad Altburg BETA: Im Köblitzer Bergland: Nachteburg-Rannstadt: Thüringer Wald: - Oostenrijkse routes:
Semmeringbahn - Mürzzuschlag to Gloggnitz: Tirol Austria - Brennerbahn/Unterinntalbahn:

, het totale
 , het totale 

, ging probleemloos.
 , ging probleemloos.