Vraag voor leuke trein of route

Plaats hier als je tegen problemen aanloopt met het installeren van Add-Ons, gebruik ervan, enz.
Lees eerst de stickies voordat je een nieuwe vraag stelt.
Plaats reactie
Treinfan
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 apr 2020, 08:38
3
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Vraag voor leuke trein of route

Bericht door Treinfan »

Hallo,
Ik ben eigenlijk op zoek naar een mooie route waar ook eigenlijk veel in zit qua speelplezier.
Verder moet het niet te moeilijk zijn om deze te installeren en ik vind bijv omroepen in de trein en op het station geweldig. Dit maakt het allemaal realistischer. Ook moeten de kosten niet al te hoog zijn. Ik pruts al jaren met het spel en haal ook overal mijn dingen weg. Heeft ook wel eens geleid tot een virus maar ik heb aardig wat bij elkaar gezocht en gekocht.
Ik ben helaas al een jaar ongeneeslijk ziek heb longkanker en besteed dus veel tijd aan de simulator. Heb daar mijn eigen pc voor ingericht. Maar ben nu afgekeurd dus moet ook op de centjes letten. Als iemand mooie tips heeft of een leuke trein of route dan houd ik mij aanbevolen. Ik kom uit Almelo en verwacht veel van de route die hier momenteel gebouwd wordt.
Groetjes Treinfan John
P. 's het forum vind ik prachtig. Ga zo door.

Gebruikersavatar
Rob Jansen
Oprichter
Berichten: 894
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
3
Locatie: Op vele plekken :)
Gegeven waarderingen: 199 keren
Ontvangen waarderingen: 264 keren
Contacteer:

Re: Vraag voor leuke trein of route

Bericht door Rob Jansen »

Hallo Treinfan John :)

Er zijn meerdere mooie routes zowel hier te vinden als op SimTogether als het gaat om Nederlandse routes.
Het meest makkelijke is te beginnen met het Krammerdijks Deltaland, zeer mooi gebouwde route en komen aardig wat scenario's mee (en verder ook andere los beschikbaar).

Je hebt wel een klein aantal payware routes nodig, maar zijn er niet al te veel (meeste zijn in een sale goedkoper te halen).
Voor de treinen heb je voornamelijk ChrisTrains nodig om de scenario's te doen, ook te halen op https://christrains.com/nl/ts_buy.html of andere websites zoals SimTogether of Railtraction mocht je via iDeal alleen kunnen betalen (je hebt 20% korting totaal als je 4 of meer producten te gelijk aanschaft, dat scheelt weer in de kosten mocht je nog iets niet hebben).

Alles staat verder netjes in de handleiding uitgelegd en alles wat gelinkt is daarin is gecontroleerd en veilig :)
Oprichter van DutchSims en Twitch Streamer. Meestal ben ik in het weekend live vanaf 19.30u!
Check dan mijn website en Stream Schema voor meer informatie

Gebruikersavatar
Koplopermau
Moderator
Berichten: 300
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
3
Gegeven waarderingen: 110 keren
Ontvangen waarderingen: 267 keren
Contacteer:

Re: Vraag voor leuke trein of route

Bericht door Koplopermau »

Ik weet niet of je doelde op Nederlandse routes, maar ik heb ook nog wat tips voor Duitse routes:
  • Munich - Augsburg: Leuke Duitse route die momenteel ook nog eens in de aanbieding is. Hogesnelheidslijn, een S-Bahn en cargoverkeer maken deze route naar mijn mening erg leuk.
  • Köln - Koblenz: Erg leuk voor stoptreinen, Regional Express treinen en intercitytreinen en goederentreinen. Een van de mooiste routes van DTG.
  • Hamburg - Hannover: Hetzelfde als hierboven, maar dan voor snelle IC's en goederentreinen.
Hopelijk beantwoord dat je vraag een beetje!

Groet,
Koplopermau
Bezoek ook mijn Afbeelding YouTube en Afbeelding Twitch kanalen! ICM is de mooiste trein van Nederland. :loveit:
Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Vragen”