Puik werk!! Als ik wel een tip mag geven: de overweg bij Post T te Valkenburg was destijds een EBO, en niet een AHOB zoals in jouw screens te zien is. Zie onderstaande foto uit die tijd
Deze gebruikers waarderen R-Road voor dit bericht (totaal 2):
Kcalk_04 • BertTrain
In memoriam: Luuk
*23 januari 2002 - †9 januari 2023
Ik kwam laatst een foto tegen van Heerlen in 1983, daar had je het 2e perron al wel in beeld. Wie weet toch iets om te regelen. Net als de hoge perrons bij Schin richting Simpelveld?
R-Road en Kcalk bedank voor jullie informatie, ik zal er zeker wat mee doen. Wat Schin op Geul betreft is perron 1 nog een laag perron, er staat nog een soort van opstapje. Perron 2 is wel al een hoog perron en zo heb ik het ook gemaakt. De informatie van Heerlen is vrij onduidelijk zowel op klassieke beveiliging als op sporenplan.nl. De laatste website geeft over 1985 voor Heerlen helemaal geen tekening. Met jullie informatie kan ik wel weer iets meer.
Deze gebruikers waarderen BertTrain voor dit bericht:
Kcalk_04
Bouwer van route "Heuvelland", "De Limburgse Spoorlijnen" en "Limburgse Spoorlijnen in 1985"
Mocht je er niet helemaal uitkomen bij het Utrechtse Archief, voel je vrij contact op te nemen, heb destijds ook veel informatie voor 't Olielijntje er weg gekregen.
Met vriendelijke groet,
Rommy
Druk bezig met Oliewagons aan het laden, routes aan het bouwen en treinen aan het spotten.