Train Sim World 5 vs. Train Simulator Classic

Plaats hier alle onderwerpen die betrekking hebben op Dovetail Games' Train Sim World.
Lees eerst de stickies voordat je een nieuwe vraag stelt.
rondevos
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

Train Sim World 5 vs. Train Simulator Classic

Bericht door rondevos »

Hoi allemaal.Het gaat over 2 ns treinen.De ICMm koploper en de sng sprinter EmUs in de route Zwolle/Groningen van train sim world 5.Het is een beregaaf spel.Ik weet niet of jullie dat spel ook hebben maar de cabine van de koploper vind ik zo realistichs en mooi gedetailleerd Ik wil de koploper van chris trains niet afkraken hoor? hou me te goede.Dekoploper en sprinter in train sim world 5 is beter.Want, de km meter is rond en er zit een stip in dat je kan zien hoe hard je mag rijden.En je hoort ook de deuren open gaan en als de deuren gaan sluiten hoor je een fluit signal.En als de deuren gesloten zijn hoor je in de cabine 2x ting.Hoe realistichs is dat.Wie dat spel ook heeft train sim world 5 laat dan een berichtje achter wat jullie er van vinden van dat spel.

Met vriendelijke groet Ron de vos

randomdude1035
1
Gegeven waarderingen: 6 keren
Ontvangen waarderingen: 10 keren

Re: Train Sim World 5 vs. Train Simulator Classic

Bericht door randomdude1035 »

Onthoud wel dat chris zijn ICM/SNG ook toch wel een paar van die dingen hebben niet allemaal maar wel de meeste. En realiseer ook wel dat TSW5 en veel moderner spel is en dat het gemaakt is door een heel groot team developers. En Chris doet dit gewoon als hobby/bijbaantje voor ons, zelfs met de limitaties van TSC. Onthoud ook dat TSC van 2009 is:upside_down:
Nieuw scenario bouwer

Lupin
2
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 18 keren

Bericht door Lupin »

Ik vind dat Chris heel goed werkt aflevert en ook net zo belangrijk ook support geeft en blijft geven.
De ICMm van TSW vergelijken met de ICMm van Chris in TSC vind ik nu niet echt een eerlijke vergelijking. Ja natuurlijk is de ICMm in TSW veel gedetailleerder maar dat komt omdat TSW een veel modernere engine gebruikt. Ik denk dat Chris best meer kan maar dat dit simpelweg niet gaat door de limieten van de oude engine in TSC. Met die limieten in het achterhoofd denk ik dat Chris prima werkt afgeleverd heeft met de ICMm (en alle andere treinen) voor TSC.

Voor mij is rijden met Nederlandse treinen op Nederlandse routes nog steeds het leukste aan Train Simulator en dan is TSC eigenlijk de enige optie. Ja TSW heeft nu een route met twee treinen maar dat staat natuurlijk niet in vergelijking met de hoeveelheid Nederlandse content die voor TSC beschikbaar is. Graphics boeien mij ook niet zo heel veel, ja TSW ziet er beter uit maar TSC ziet er ook niet super slecht uit en ik vermaak me er nog prima mee.
Wat dat betreft hoop ik dat Chris en alle routebouwers TSC voorlopig nog zullen blijven ondersteunen want voor mij persoonlijk is TSW geen volwaardig alternatief.

Persoonlijk heb ik er geen mening over omdat ik TSW daar te weinig voor heb gespeeld maar als ik de "experts" mag geloven op de DTG forums zijn de physics zoals het optrekken en remmen van de treinen beter/realistischer in TSC dan in TSW.
Deze gebruikers waarderen Lupin voor dit bericht (totaal 7):
joukieverbo622Floortje59Kcalk_04denisJuraRob_zeelandTreinspotter

Floortje59
5
Gegeven waarderingen: 391 keren
Ontvangen waarderingen: 56 keren

Bericht door Floortje59 »

Heel mooi Lupin wat je schrijft.
Een groot compliment aan onze bouwers op TSC. Zowel de objecten- als de routebouwers. Aangevuld met de makers van de scenario's. Ook voor mij een reden om bij TSC te blijven. De enige Nederlandse route op TSW kan niet tippen aan alle routes die we hier op dit podium hebben.
Mijn dank en waardering aan de bouwers kan niet groot genoeg zijn.
Deze gebruikers waarderen Floortje59 voor dit bericht (totaal 3):
verbo622joukieRob_zeeland

Terug naar “Train Sim World”