Train Sim World 6: Early Access nu beschikbaar!

Plaats hier alle onderwerpen die betrekking hebben op Dovetail Games' Train Sim World.
Lees eerst de stickies voordat je een nieuwe vraag stelt.
Rob Jansen
Oprichter
5
Gegeven waarderingen: 210 keren
Ontvangen waarderingen: 355 keren

Train Sim World 6: Early Access nu beschikbaar!

Bericht door Rob Jansen »

Afbeelding

Vanaf vandaag om 17:00u is de Early Access begonnen voor Deluxe en Special Editions houders van Train Sim World 6 Pre-Order op Console (Playstation/Xbox) en vanaf 19:00u is het ook beschikbaar op Steam/Epic voor PC.

Welke content kan ik doen?
Zowel de nieuwe routes natuurlijk alsmede op bijna alle platforms de oudere content, behalve:
- Caltrain DLC's
- Eerder TSW2020 DLC's die niet meekwamen naar TSW 2, 3, 4 en 5

Op de Epic Games store zijn ook niet alle DLC's gelijk beschikbaar, check hiervoor de FAQ: https://support.dovetailgames.com/hc/en ... NGM3W34Y49

Layers:
Train Sim World 6 heeft zoals eerdere edities layers, hiermee kunnen in de timetable van een route treinen te zien zijn op meerdere services tijdens je rit van andere routes die al langer in Train Sim World zitten. Er is wel een verandering in Train Sim World 6, standaard staan deze layers uit, je kunt ze per route aanzetten of vanuit het menu alle layers in 1x.
Dit heeft wel performance impact op je console of PC mocht deze minder krachtig zijn.

Het GRATIS Starter Pack
Deze is pas vanaf 30 september beschikbaar om te claimen wanneer de officiële release is voor 6 weken op alle platformen.
Hiermee krijg je dus géén van de nieuwe routes/treinen maar wel dat je (meegenomen dat bovenstaande DLC's ook niet beschikbaar zijn) je huidige meeneemt.

Meer informatie (Engels):
Meer informatie is op onderstaande website van DTG te vinden, inclusief een lijst van "Known Issues" welke impact kunnen hebben op gameplay welke op een later moment kunnen worden gepatched voor/tijdens de officiële lancering of erna.
https://live.dovetailgames.com/live/tra ... 6-play-now

Meer informatie en wat meekomt in TSW 6 en uitleg over de opties in de game (Nederlands):
Op mijn YouTube kanaal is een video te vinden over TSW6, wat meekomt en een eerste introductie.
In de komende tijd zullen meerdere video's verschijnen over TSW 6 op mijn kanaal.

Deze gebruikers waarderen Rob Jansen voor dit bericht (totaal 2):
saurer580denisJura
Oprichter van DutchSims en Content Creator.
Livestreams op Afbeelding Twitch en video's op Afbeelding YouTube.
Check mijn website voor meer informatie wanneer de streams zijn.

saurer580
5
Gegeven waarderingen: 568 keren
Ontvangen waarderingen: 83 keren

Re: Train Sim World 6: Early Access nu beschikbaar!

Bericht door saurer580 »

Prettig Rob, deze extra informatie zo

vriendelijke groet,
Ruud

Lupin
2
Gegeven waarderingen: 2 keren
Ontvangen waarderingen: 21 keren

Re: Train Sim World 6: Early Access nu beschikbaar!

Bericht door Lupin »

Zie dit topic en herinnerd mij er weer aan om de gratis versie/upgrade van TSW6 te claimen.
Vooralsnog niet echt van plan om TSW6 te gaan spelen maar blijf Nederlander natuurlijk, als het gratis is staan we vooraan in de rij. :stuck_out_tongue:
Deze gebruikers waarderen Lupin voor dit bericht (totaal 3):
MarklinRubku_NLWadlopertje

Terug naar “Train Sim World”