NoordOost Nederland V7.1
-
mkasthijs
- 5
- Gegeven waarderingen: 2173 keren
- Ontvangen waarderingen: 2081 keren
Re: NoordOost Nederland V7.1
Dit laat ik tussen Frits en jou Wadloper
Ik laat Frits vrij een aangepaste brug te maken met de info die jij aanlevert, maar ik vraag hem niks
Het is zijn eigen keuze wat hij wilt.
Ik laat Frits vrij een aangepaste brug te maken met de info die jij aanlevert, maar ik vraag hem niks
Het is zijn eigen keuze wat hij wilt.
- Deze gebruikers waarderen mkasthijs voor dit bericht:
- Wadlopertje
Routebouwer: NoordOost Nederland V7.1
-
Frison
- 5
- Gegeven waarderingen: 1589 keren
- Ontvangen waarderingen: 9410 keren
Tussen realistisch en realistisch zit een verschil.
Ik bedoel daarmee, dat iets er niet nagemaakt of onecht uitziet en niet dat er meer naar werkelijkheid uit moet zien, want dat lukt je nooit.
Maar wat ik totaal niet begrijp, dit object bestond al voordat de route daar heen liep, is dat er nooit eerder naar gevraagd is.
Ook niet tijdens de laatste update van dit object enige tijd geleden. En dan moet er nu ineens commentaar op komen?
Maar ik ben niet van plan om er nu iets aan te doen. Het is mij goed zo. Wie het wel wil doen, be my guest.
Ik bedoel daarmee, dat iets er niet nagemaakt of onecht uitziet en niet dat er meer naar werkelijkheid uit moet zien, want dat lukt je nooit.
Maar wat ik totaal niet begrijp, dit object bestond al voordat de route daar heen liep, is dat er nooit eerder naar gevraagd is.
Ook niet tijdens de laatste update van dit object enige tijd geleden. En dan moet er nu ineens commentaar op komen?
Maar ik ben niet van plan om er nu iets aan te doen. Het is mij goed zo. Wie het wel wil doen, be my guest.
- Deze gebruikers waarderen Frison voor dit bericht (totaal 2):
- danielxdaniel • mkasthijs
Wat je niet ziet, kan er wel zijn.
-
RemkoH
- Beheerder
- 5
- Gegeven waarderingen: 185 keren
- Ontvangen waarderingen: 456 keren
Dit is muggenziften in het kwardraat
Boeien dat de op-/afrit een ander kleurtje heeft.
Alles ligt op z'n plek en het totaalplaatje is zeer herkenbaar.
Dan kan je overal wel commentaar op gaan leveren. Het fietspad dat er net wat anders uitziet, een weg die andere belijning heeft en ga zo maar door.
De route is prachtig nagebouwd met de middelen die voorhanden zijn.
Boeien dat de op-/afrit een ander kleurtje heeft.
Alles ligt op z'n plek en het totaalplaatje is zeer herkenbaar.
Dan kan je overal wel commentaar op gaan leveren. Het fietspad dat er net wat anders uitziet, een weg die andere belijning heeft en ga zo maar door.
De route is prachtig nagebouwd met de middelen die voorhanden zijn.
- Deze gebruikers waarderen RemkoH voor dit bericht (totaal 8):
- saurer580 • Frison • rabby62 • Kcalk_04 • danielxdaniel • mkasthijs • Treinspotter • Christian983
Co-founder van DutchSims, admin, moderator, tester, scenario bouwer, lua scripter
De lijst houdt niet op
De lijst houdt niet op
-
Wadlopertje
- 5
- Gegeven waarderingen: 2320 keren
- Ontvangen waarderingen: 347 keren
Nou om het nou muggenziften in het kwadraat te gaan noemen die een beheerder van dutchsims hier mij toespeelt..
Ik heb er toch duidelijk bij gezet dat ik de route al heel mooi vindt!
Was alleen maar een tip, ook omdat Frison zelf een tijdje geleden de route niet van het niveau vond van sommige andere routes..
En ik heb over de Hanzeboog al veel eerder gezegd dat het niet klopt. Zoek zelf maar in de geschiedenis van deze website..
Beetje jammer dit allemaal. Was vooral bedoeld als opbouwende kritiek..Heb ik er ook duidelijk bij gezegd.
Laat in ieder geval maar, laat het maar mooi zo zoals het nu is..
Ik heb er toch duidelijk bij gezet dat ik de route al heel mooi vindt!
Was alleen maar een tip, ook omdat Frison zelf een tijdje geleden de route niet van het niveau vond van sommige andere routes..
En ik heb over de Hanzeboog al veel eerder gezegd dat het niet klopt. Zoek zelf maar in de geschiedenis van deze website..
Beetje jammer dit allemaal. Was vooral bedoeld als opbouwende kritiek..Heb ik er ook duidelijk bij gezegd.
Laat in ieder geval maar, laat het maar mooi zo zoals het nu is..
- Deze gebruikers waarderen Wadlopertje voor dit bericht:
- Marc D.

-
mkasthijs
- 5
Om hier ook nog even op te reageren.
Nogmaals, wij staan altijd open voor feedback, en wat Frits eerder aangaf gaan wij ook zeker meenemen en staat op onze To Do.
Alleen ja, dit gaat puur over een object. En Frits geeft helder aan dat hij het niet gaat aanpassen, wat helemaal prima is.
Spike was ooit begonnen met een andere variant, maar dit is nooit gereed en online gekomen.
Dus wat Frits ook zegt, als er iemand anders de brug wilt en kan maken, wees vrij erin. Wij staan ervoor open en plaatsen hem gerust als die er komt.
Voor nu hebben we geroeid met de riemen die wij hebben en dat is wat het nu is (zoals over de hele route eigenlijk met improviseren). Dat is denk ik ook de kunst van TS. Met de middelen die je hebt een route zo goed mogelijk namaken.
En ja, altijd zijn er mensen die andere visies hebben op zaken. Bij jou een grijs viaduct die eigenlijk rood moet zijn.
Anderen vinden dat wij alleen maar moderne huizen moeten plaatsen in Almere en dat oude huizen eigenlijk niet kunnen.
Zo heeft ieder zijn/haar visie op dingen in routes. En het is aan de routebouwers of ze dat oppakken of denken: Voor ons is het genoeg, we laten het zo.
En hetzelfde zie je met andere stukken op de route bijv het oude Katwolde en het oude station van Roodeschool of Leeuwarden Achter de Hoven.
De een vindt het geweldig en tof en wilt het heel graag dat we het doen. De ander spreekt ons op Discord gefrustreerd aan waar wij in hemelsnaam denken mee bezig te zijn en totaal belachelijk is dat wij dit meenemen.
Tja, je kan nooit iedereen zijn/haar wensen meenemen in routes. Dan wordt het een onmogelijke opdracht.
Ik heb ook wel eens dingen in andere routes gezien die ikzelf nooit op die manier gedaan had. Maar ik doe daar niks mee, omdat het puur mijn mening is hoe je iets bouwt en de ik routebouwer vrij laat in hoe hij/zij wilt bouwen.
En hetzelfde dus bij jouw Wadloper:
Jouw mening is helder, je vindt de brug niet passen met grijs. Helder, duidelijk. Dank voor je mening uiten. Gaan we daar nu wat mee doen? Nee, voor nu niet.
Nogmaals, wij staan altijd open voor feedback, en wat Frits eerder aangaf gaan wij ook zeker meenemen en staat op onze To Do.
Alleen ja, dit gaat puur over een object. En Frits geeft helder aan dat hij het niet gaat aanpassen, wat helemaal prima is.
Spike was ooit begonnen met een andere variant, maar dit is nooit gereed en online gekomen.
Dus wat Frits ook zegt, als er iemand anders de brug wilt en kan maken, wees vrij erin. Wij staan ervoor open en plaatsen hem gerust als die er komt.
Voor nu hebben we geroeid met de riemen die wij hebben en dat is wat het nu is (zoals over de hele route eigenlijk met improviseren). Dat is denk ik ook de kunst van TS. Met de middelen die je hebt een route zo goed mogelijk namaken.
En ja, altijd zijn er mensen die andere visies hebben op zaken. Bij jou een grijs viaduct die eigenlijk rood moet zijn.
Anderen vinden dat wij alleen maar moderne huizen moeten plaatsen in Almere en dat oude huizen eigenlijk niet kunnen.
Zo heeft ieder zijn/haar visie op dingen in routes. En het is aan de routebouwers of ze dat oppakken of denken: Voor ons is het genoeg, we laten het zo.
En hetzelfde zie je met andere stukken op de route bijv het oude Katwolde en het oude station van Roodeschool of Leeuwarden Achter de Hoven.
De een vindt het geweldig en tof en wilt het heel graag dat we het doen. De ander spreekt ons op Discord gefrustreerd aan waar wij in hemelsnaam denken mee bezig te zijn en totaal belachelijk is dat wij dit meenemen.
Tja, je kan nooit iedereen zijn/haar wensen meenemen in routes. Dan wordt het een onmogelijke opdracht.
Ik heb ook wel eens dingen in andere routes gezien die ikzelf nooit op die manier gedaan had. Maar ik doe daar niks mee, omdat het puur mijn mening is hoe je iets bouwt en de ik routebouwer vrij laat in hoe hij/zij wilt bouwen.
En hetzelfde dus bij jouw Wadloper:
Jouw mening is helder, je vindt de brug niet passen met grijs. Helder, duidelijk. Dank voor je mening uiten. Gaan we daar nu wat mee doen? Nee, voor nu niet.
- Deze gebruikers waarderen mkasthijs voor dit bericht (totaal 10):
- rabby62 • Treinspotter • Frison • BertTrain • verbo622 • denisJura • Roy • MB1987 • danielxdaniel • dallascaprice
-
Wadlopertje
- 5
Duidelijk en vind dat ook helemaal prima!
Alleen dat een beheerder van dutchsims zich er mee bemoeit en het muggenziften in het kwadraat noemt is gewoon storend in de dialoog en was totaal onnodig.
Laat ik vooropstellen dat ik jullie route enorm waardeer!
Succes verder met de bouw!
Alleen dat een beheerder van dutchsims zich er mee bemoeit en het muggenziften in het kwadraat noemt is gewoon storend in de dialoog en was totaal onnodig.
Laat ik vooropstellen dat ik jullie route enorm waardeer!
Succes verder met de bouw!
- Deze gebruikers waarderen Wadlopertje voor dit bericht:
- mkasthijs

-
mkasthijs
- 5
Ik denk dat je die discussie, tussen Remko en jou, even moet bespreken/afhandelen in een PM of desnoods telefonisch als daar meer behoefte aan is.
Maar dat laat ik verder aan jullie beide over.
Maar dat laat ik verder aan jullie beide over.
-
mkasthijs
- 5
Goedenavond,
Een korte update van hier.
Naast de grote update van Zwolle - Kampen heeft nog een stukje spoor een update gehad
Tussen Onnen en Haren heef het hoofdspoor een update gehad, deze lag niet goed en nu wel. Daarbij is ook her en der de scenery geüpdate.
Door die spooraanpassingen moest station Haren helemaal opnieuw gebouwd worden. Deze was nog in de oude situatie van 2016 en is nu volledig aangepast naar de situatie vandaag de dag. Direct zijn ook de nieuwe blindegeleide tegels van Kars toegepast om het nog levendiger te maken.
Ook zijn tussen Onnen en Groningen de MA sloten vervangen door spoordijken met daarin water. Deze sloot updates zullen de komende jaren op alle tracés beetje bij beetje meer worden. Ook Zwolle - Kampen heeft volledig deze variant nu waar om gevraagd was door de community.
Ook de nieuwe blindegeleide tegel lofts van Kars zullen in de loop van de jaren op steeds meer stations verwerkt worden. In V7.1 zullen dit Kampen, Zwolle, Zwolle Stadshagen, Leeuwarden en Haren zijn.
Veel plezier met de screens.
Mooie avond!
Nieuwe sloten

Station Haren

Een korte update van hier.
Naast de grote update van Zwolle - Kampen heeft nog een stukje spoor een update gehad
Tussen Onnen en Haren heef het hoofdspoor een update gehad, deze lag niet goed en nu wel. Daarbij is ook her en der de scenery geüpdate.
Door die spooraanpassingen moest station Haren helemaal opnieuw gebouwd worden. Deze was nog in de oude situatie van 2016 en is nu volledig aangepast naar de situatie vandaag de dag. Direct zijn ook de nieuwe blindegeleide tegels van Kars toegepast om het nog levendiger te maken.
Ook zijn tussen Onnen en Groningen de MA sloten vervangen door spoordijken met daarin water. Deze sloot updates zullen de komende jaren op alle tracés beetje bij beetje meer worden. Ook Zwolle - Kampen heeft volledig deze variant nu waar om gevraagd was door de community.
Ook de nieuwe blindegeleide tegel lofts van Kars zullen in de loop van de jaren op steeds meer stations verwerkt worden. In V7.1 zullen dit Kampen, Zwolle, Zwolle Stadshagen, Leeuwarden en Haren zijn.
Veel plezier met de screens.
Mooie avond!
Nieuwe sloten

Station Haren

- Deze gebruikers waarderen mkasthijs voor dit bericht (totaal 17):
- Drummingman • saurer580 • Christian983 • Wadlopertje • Marklin • Jopke • MB1987 • danielxdaniel • sandertje • rabby62 en 7 andere gebruikers
-
Wadlopertje
- 5
Dat ziet er weer heel mooi uit!! Succes met de verdere bouw!
- Deze gebruikers waarderen Wadlopertje voor dit bericht (totaal 2):
- mkasthijs • dallascaprice

-
Kcalk_04
- 2
- Gegeven waarderingen: 798 keren
- Ontvangen waarderingen: 243 keren
Goed bezig heren! Het ziet er weer erg leuk uit, de nieuwe sporen zijn ook een flinke verbetering op de huidige staat 
- Deze gebruikers waarderen Kcalk_04 voor dit bericht:
- mkasthijs
-
mkasthijs
- 5
Ja, klopt
Dit is de volgende screen van de nieuwe sporen ja
Dit is de volgende screen van de nieuwe sporen ja
-
Frison
- 5
Helaas moet ik zeggen dat er wel mooiere sporen zijn, die wat minder als net neergelegd overkomen. 
Ik zou zeggen, ga eens op een station of overweg kijken hoe het er in het echt uitziet.
En verder? Ik blijf er op terugkomen maar heel veel ziet er ook als nep uit.
Kijk eens met andere ogen naar je afbeeldingen en zie bijvoorbeeld een sloot die kaarsrecht is en zonder enige kant begroeing, een stuk straat waar de klinkers net uit de oven gehaald zijn, een witte streep die niet doorloopt.
Gooi eens wat vuil neer, gebruik een vuilmasker en plaats hier en daar wat mensen, vuil, omgevallen fietsen, enz.
Kortom, voeg eens wat werkelijkheid toe.
En ja, het klinkt misschien vervelend maar is goed bedoeld.
Ik zou zeggen, ga eens op een station of overweg kijken hoe het er in het echt uitziet.
En verder? Ik blijf er op terugkomen maar heel veel ziet er ook als nep uit.
Kijk eens met andere ogen naar je afbeeldingen en zie bijvoorbeeld een sloot die kaarsrecht is en zonder enige kant begroeing, een stuk straat waar de klinkers net uit de oven gehaald zijn, een witte streep die niet doorloopt.
Gooi eens wat vuil neer, gebruik een vuilmasker en plaats hier en daar wat mensen, vuil, omgevallen fietsen, enz.
Kortom, voeg eens wat werkelijkheid toe.
En ja, het klinkt misschien vervelend maar is goed bedoeld.
-
mkasthijs
- 5
Dank voor je mening
"Een witte streep die niet doorloopt."
Dat klopt precies, omdat in het echt het ook niet doorloopt. 2x gaat het naar rechts toe, precies zoals het nu ligt
De levendigheid komt idd ook hier nog
De screens blijven WIP
En verder qua keuze spoor, sloten, stoep etc:
Dit komt (op basis van Maps, streetview, cabineritten en TWIAV) voor ons het meest in de buurt van wat wij willen.
En daar kun je het me eens of niet mee eens zijn, wat beide helemaal prima is
"Een witte streep die niet doorloopt."
Dat klopt precies, omdat in het echt het ook niet doorloopt. 2x gaat het naar rechts toe, precies zoals het nu ligt
De levendigheid komt idd ook hier nog
De screens blijven WIP
En verder qua keuze spoor, sloten, stoep etc:
Dit komt (op basis van Maps, streetview, cabineritten en TWIAV) voor ons het meest in de buurt van wat wij willen.
En daar kun je het me eens of niet mee eens zijn, wat beide helemaal prima is
-
Frison
- 5
Oké die witte streep is dus zo. Maar verder, ja ik ben een zeikerd, .............
Dat is ook precies de reden waarom ik zelf zoveel mogelijk met werkelijke textures aan de slag ga. Dat voorkomt veel nep beelden.
En zoals ik al eerder aangaf, beter wat rommeliger (lees niet zo nep of netjes) dan proberen de werkelijkheid na te maken, dat lukt je toch nooit.
Maar ik zal eens kijken of er wat simpele objecten te vinden zijn die hierin kunnen helpen, zoals een loft kantbegroeing voor een sloot, vuil op straat, overige kleine dingen die daarin een rol kunnen spelen.
In iedergeval heb je al wel de beschikking over diverse vuil maskers, kijk daar ook eens naar.
Dat is ook precies de reden waarom ik zelf zoveel mogelijk met werkelijke textures aan de slag ga. Dat voorkomt veel nep beelden.
En zoals ik al eerder aangaf, beter wat rommeliger (lees niet zo nep of netjes) dan proberen de werkelijkheid na te maken, dat lukt je toch nooit.
Maar ik zal eens kijken of er wat simpele objecten te vinden zijn die hierin kunnen helpen, zoals een loft kantbegroeing voor een sloot, vuil op straat, overige kleine dingen die daarin een rol kunnen spelen.
In iedergeval heb je al wel de beschikking over diverse vuil maskers, kijk daar ook eens naar.
-
mkasthijs
- 5
Nee, je bent geen zeikerd
Zeikerd vind ik een veel te negatief woord en dat klinkt niet prettig
Je bent heel kritisch en kijkt via een andere (niet roze) bril er naar.
Dat ik niet altijd je kritische blik leuk vind is weer wat anders, maar dat ligt aan mij persoonlijk.
Volgens mij willen we allebei het hetzelfde: Een mooie route waar men met plezier op rijdt
Dus als we elkaar zo helpen komt het vast helemaal goed
Zeikerd vind ik een veel te negatief woord en dat klinkt niet prettig
Je bent heel kritisch en kijkt via een andere (niet roze) bril er naar.
Dat ik niet altijd je kritische blik leuk vind is weer wat anders, maar dat ligt aan mij persoonlijk.
Volgens mij willen we allebei het hetzelfde: Een mooie route waar men met plezier op rijdt
Dus als we elkaar zo helpen komt het vast helemaal goed
- Deze gebruikers waarderen mkasthijs voor dit bericht:
- Frison
-
Marklin
- 5
- Gegeven waarderingen: 2570 keren
- Ontvangen waarderingen: 2911 keren
Tsja Frits dat hebben meerdere routes waar nog bijkomt dat de standaard sloten ook kaarsrecht zijn maar hogere dijken hebben wat met zich meebrengt dat er dieper gegraven moet worden om bv onder een weg door te kunnen (en nog breder word) zodat de dijk daar niet doorheen komt.
En het vervelende is dat met uitgraven men ven die hakerige en te brede greppels/sloten krijgt, zeker als je 45 graden op de TSC lijnen zit en dit met een dijk weg kunt krijgen.
En ja je kunt er wat geslinger in krijgen maar is ook niet echt realistisch te maken met loft dijken.
Edit/
Zou jij de rivieren liever zo zien dan waarbij het water stromend is en niet hoeft in te graven?:

Dit zijn rechte stukken van een meter of 50 die men aan elkaar kan leggen ofwel 20 per km en dus maar 2 rechte lofts.
-
mkasthijs
- 5
Het punt is Teun
We hadden juist de de wateren van MA (die dus die scheiding gaven en de varianten die jij laat zien)
Maar daar kwam online zoveel feedback op (op de Discord) dat dat niet meer kon, omdat bijna alle routes het doen zoals ik nu doe.
Dus daarom ben ik begonnen met het aanpassen ervan
We hadden juist de de wateren van MA (die dus die scheiding gaven en de varianten die jij laat zien)
Maar daar kwam online zoveel feedback op (op de Discord) dat dat niet meer kon, omdat bijna alle routes het doen zoals ik nu doe.
Dus daarom ben ik begonnen met het aanpassen ervan
-
dallascaprice
- 4
- Gegeven waarderingen: 45 keren
- Ontvangen waarderingen: 11 keren
Voor de makers, ik geniet enorm van de route als ex-Noorderling zie ik enorm veel herkenbare zaken. Ik kijk niet naar hoe breed een rood stukje op een fietspad is, of een witte lijn doorloopt. Ik rij vanuit de bok op het spoor, "stap soms uit" op een perron maar dat is ook waar voor mij het spel omdraait. Niet om kleurechte rotondes of sloten die rechtdoor lopen met hetzelfde gras op een dijkje. Tegelijkertijd ben ik als gebruiker van dit spel heel blij met alle objectmakers die hun bijdrages leveren aan de diverse routes, ook dat mag vermeld worden.
Ik geniet van het rijden op deze mooie route, as is, met elke update weer. Waardoor dank!
Ik geniet van het rijden op deze mooie route, as is, met elke update weer. Waardoor dank!
- Deze gebruikers waarderen dallascaprice voor dit bericht (totaal 4):
- joukie • peerklota • robinbijman • Marc D.
-
Frison
- 5
Ja, dat is ook een manier om er mee om te gaan. Maar waarom dan al die moeite om scenery rondom de rails te plaatsen? Gewoon een stuk kale rails met bovenleiding is al genoeg om te kunnen rijden.
Juiste de kleine details maken het Interessant om een bepaalde route te berijden en regelmatig rond te kijken buiten de cabine. Gewoon recht toe recht aan alleen maar rijden is saai en zal snel vervelen.
Gelukkig zijn we mensen en hebben allemaal een eigen menig, en dat mag, toch?
Juiste de kleine details maken het Interessant om een bepaalde route te berijden en regelmatig rond te kijken buiten de cabine. Gewoon recht toe recht aan alleen maar rijden is saai en zal snel vervelen.
Gelukkig zijn we mensen en hebben allemaal een eigen menig, en dat mag, toch?
- Deze gebruikers waarderen Frison voor dit bericht (totaal 2):
- Wadlopertje • mkasthijs
-
dallascaprice
- 4
- Gegeven waarderingen: 45 keren
- Ontvangen waarderingen: 11 keren
Rondom de rails tot een bepaalde afstand, dat wat je kan zien is voor het spelplezier wel zo fijn ja. Maar een rotonde achter een paar gebouwen met een fietspad waar ik toch niet heen "wandel", dan ga ik wel op google maps kijken
Nog geen last van gehadGewoon recht toe recht aan alleen maar rijden is saai en zal snel vervelen.
Zo is het ook, en inderdaad een eigen mening mag én moet, en hoe we van het spel genieten evenzo!Gelukkig zijn we mensen en hebben allemaal een eigen menig, en dat mag, toch?
Nogmaals, ook jij dank voor al je inzet met de vele mooie assets!
-
TreinspotterDeamyen
- 3
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 2 keren
Ik heb een leuk detail die wel leuk is voor de route: Tussen Assen en Beilen zijn er 2 VAM wagens en een Mat 64 treinstel zichtbaar bij Wijster. Wellicht leuk om eens naar te kijken voor in de route (Mocht het er nog niet in zitten. Nog nooit op gelet)
NS is niet meer vertraagt door Bladeren op de Rails maar door Peren op de Rails. Nu zitten ze echt met gebakken peren
-
mkasthijs
- 5
Klopt, dit is bekend ja
Er zit daar een testterrein waar de dus een Mat64 uitgebrand hebben staan, een stukje BVL, een AKI, een AHOB en andere meuk
Als dit stuk in de toekomst (over een aantal jaren) wordt geüpated wordt dit meegenomen
Want ik zag laatst al bij Koploper dat hij vanuit Wijster veel bomen gesloopt heeft. Dat kan natuurlijk ook niet meer
Dus ook dat zit dan mee in die update, maar dan zitten we denk ik al in 2028
Er zit daar een testterrein waar de dus een Mat64 uitgebrand hebben staan, een stukje BVL, een AKI, een AHOB en andere meuk
Als dit stuk in de toekomst (over een aantal jaren) wordt geüpated wordt dit meegenomen
Want ik zag laatst al bij Koploper dat hij vanuit Wijster veel bomen gesloopt heeft. Dat kan natuurlijk ook niet meer
Dus ook dat zit dan mee in die update, maar dan zitten we denk ik al in 2028
-
TreinspotterDeamyen
- 3
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 2 keren
Van de locatie en oefenterrein zelf was ik allanger op de hoogte. En ja ik reis met regelmaat op dit traject. En ja als ik iets zie wat mij opvalt wat ik nooit in TSC heb gezien ga ik meteen melden. Vergelijk me maar met Niels Kooyman haha. Daar moeten even naar gekeken worden 
- Deze gebruikers waarderen TreinspotterDeamyen voor dit bericht:
- mkasthijs
NS is niet meer vertraagt door Bladeren op de Rails maar door Peren op de Rails. Nu zitten ze echt met gebakken peren
-
mkasthijs
- 5
(Offtopic)
Hahahaha, een Niels fan dus. Ik volg hem al heel lang op Youtube. Zeer leuke en goede gozer is dat. Ik heb ook goed contact met zijn verloofde Jacoline
Dus daar moet zeker een keer naar gekeken worden ja
Maar wel op een later moment
(Terug ontopic)
Hahahaha, een Niels fan dus. Ik volg hem al heel lang op Youtube. Zeer leuke en goede gozer is dat. Ik heb ook goed contact met zijn verloofde Jacoline
Dus daar moet zeker een keer naar gekeken worden ja
Maar wel op een later moment
(Terug ontopic)