Net is er een update geweest van 1,2 GB voor de route Crew-Birmingham.
Ik had gehoopt dat het probleem met het sluiten van de deuren nu opgelost zou zijn, maar helaas. Als ik op de aangegeven vertrektijd de deuren sluit dan verschijnt niet de volgende bestemming in de hud en moet ik nogmaals de deuren openen en sluiten voordat de volgende bestemming in de hud zichtbaar wordt.
Is er bij de 350 serie een andere handeling nodig wellicht.
Iemand een idee of ook hetzelfde probleem?
vr.gr Ruud
deursluit probleem 350/1/2/3 Crew Birmingham
-
Marklin
- 5
- Gegeven waarderingen: 2557 keren
- Ontvangen waarderingen: 2905 keren
Re: deursluit probleem 350/1/2/3 Crew Birmingham
Misschien Hier eens kijken of er wat te vinden is als er geen treffend antwoord op je vraag komt. 
- Deze gebruikers waarderen Marklin voor dit bericht:
- saurer580
-
Rob Jansen
- Oprichter
- 5
- Gegeven waarderingen: 210 keren
- Ontvangen waarderingen: 356 keren
Het issue zit niet in de trein maar in the timetable van de route, dit gebeurd ook andere treinen in de route.
In de preview stream met de makers en DTG was het probleem benoemd en zou het volgens mij in de 1e patch eruit gaan, maar helaas is het issue nog aanwezig.
Omdat er geen 'tijden' staan komen er 2 instructies i.p.v. 1. Waarbij de 1e instructie letterlijk alleen stoppen is op het station en een timed instructie is met X aantal seconden en daarna pas de laad instructie (bij andere routes heb je de tijd in beide instructies maar geen 'timed' in 1e waardoor die daar direct voltooid) nadat het balkje gevuld is de passagiers laden instructie is waarna je de deuren kan sluiten, dus in feite moet je 2x wachten.
Je kunt het opnieuw openen van deuren voorkomen door te als je gestopt bent en de deuren open doet, het 2e balkje afwacht totdat je de sluit instructie krijgt. Ik hoop dat het met de volgende patch eruit is, maar vaak zie je van bepaalde makers maar 1 patch, aangezien het een nieuwe 3rd party is, benieuwd of ze het alsnog gaan oplossen.
In de preview stream met de makers en DTG was het probleem benoemd en zou het volgens mij in de 1e patch eruit gaan, maar helaas is het issue nog aanwezig.
Omdat er geen 'tijden' staan komen er 2 instructies i.p.v. 1. Waarbij de 1e instructie letterlijk alleen stoppen is op het station en een timed instructie is met X aantal seconden en daarna pas de laad instructie (bij andere routes heb je de tijd in beide instructies maar geen 'timed' in 1e waardoor die daar direct voltooid) nadat het balkje gevuld is de passagiers laden instructie is waarna je de deuren kan sluiten, dus in feite moet je 2x wachten.
Je kunt het opnieuw openen van deuren voorkomen door te als je gestopt bent en de deuren open doet, het 2e balkje afwacht totdat je de sluit instructie krijgt. Ik hoop dat het met de volgende patch eruit is, maar vaak zie je van bepaalde makers maar 1 patch, aangezien het een nieuwe 3rd party is, benieuwd of ze het alsnog gaan oplossen.
-
saurer580
- 5
- Gegeven waarderingen: 582 keren
- Ontvangen waarderingen: 83 keren
Dank je Rob,
ik hoopte al op jouw deskundig commentaar.
Bedankt voor de tip en verder afwachten maar.
vriendelijke groet,
Ruud
ik hoopte al op jouw deskundig commentaar.
Bedankt voor de tip en verder afwachten maar.
vriendelijke groet,
Ruud