Heb je de .pak file in je DLC folder gezet en daarna restart gedaan? En heb je de benodigde ICMm-4 en SNG4?
Ik merk dat op meerdere shunting missies en normale timetable routes dat de objective mark niet goed staat, waardoor je op een onrealistische locatie stil moet staan om de missie/objective te "complete"
[Blivius92] NS Time Table 2025 V1.0 Feedback Topic
-
saurer580
- 5
- Gegeven waarderingen: 584 keren
- Ontvangen waarderingen: 83 keren
Re: [Blivius92] NS Time Table 2025 V1.0 Feedback Topic
Bij mij wel.
Maar waarom probeer je het niet gewoon zelf. De pak.file in je DLC zetten en proberen maar. Zou het niet werken dan gewoon de pak.file weer verwijderen geen enkel probleem.
Vind ik een voordeel van die pak. files je kunt ze gewoon weer verwijderen zonder dat er ergen schade ontstaat in je oorspronkelijke simulator.
Ik noteer altijd even welke pak.file ik in de DLC zet zodat ik deze weer gemakkelijk kan terugvinden als ik deze eventueel wil verwijderen weer.
vr.gr
Ruud
Maar waarom probeer je het niet gewoon zelf. De pak.file in je DLC zetten en proberen maar. Zou het niet werken dan gewoon de pak.file weer verwijderen geen enkel probleem.
Vind ik een voordeel van die pak. files je kunt ze gewoon weer verwijderen zonder dat er ergen schade ontstaat in je oorspronkelijke simulator.
Ik noteer altijd even welke pak.file ik in de DLC zet zodat ik deze weer gemakkelijk kan terugvinden als ik deze eventueel wil verwijderen weer.
vr.gr
Ruud
-
mepschen
- 5
- Gegeven waarderingen: 29 keren
- Ontvangen waarderingen: 8 keren
Bedankt voor jullie reacties. Inmiddels is het gelukt.
Ik heb gebruik gemaakt van onderstaande bestanden (mods):

Ik heb gebruik gemaakt van onderstaande bestanden (mods):

Ik zag deze niet op de lijst van Blivius92 staan. Weet jij waarvoor het nodig is?
-
saurer580
- 5
- Gegeven waarderingen: 584 keren
- Ontvangen waarderingen: 83 keren
Als je de out of bounds remover download dan zie je hoe die heet: TSW5-InvisibleWalls2.0
-
Nando1991
- 1
- Gegeven waarderingen: 7 keren
- Ontvangen waarderingen: 8 keren
Is de conductor modus ook werkzaam bij deze mod of zijn er nog wat problemen zoals op de vorige pagina te lezen?