Ik doe ook alles met 2.79 die heeft voor RW de beste optie met BRIAGE.
Maar het is net wat je gewend bent.
En wat betreft die kruisingen rotondes enz, dat kan met een simpele Plane maar let wel op de gebruikte omgeving want daar loop je op vast als je denkt aan een universele uitvoering.
Het komt er op neer dat het altijd maatwerk zal moeten worden.
Re: Rotterdamse haven
-
Frison
- Berichten: 3447
- Lid geworden op: 04 apr 2020, 18:09
- 5
- Gegeven waarderingen: 1591 keren
- Ontvangen waarderingen: 9464 keren
Re: Rotterdamse haven
- Deze gebruikers waarderen Frison voor dit bericht:
- Rubku_NL
Wat je niet ziet, kan er wel zijn.
-
peerklota
- Berichten: 75
- Lid geworden op: 24 okt 2020, 14:17
- 5
- Gegeven waarderingen: 179 keren
- Ontvangen waarderingen: 27 keren
Re: Rotterdamse haven
2.79 ken ik als mijn broekzak, de nieuwe versies zit ik alleen maar te zoeken naar alles 
- Deze gebruikers waarderen peerklota voor dit bericht (totaal 2):
- Rubku_NL • Frison
Part time train sim hobbyist, game designer, full time beveiliger en fotograaf.
-
olaf99NL
- Berichten: 65
- Lid geworden op: 13 jul 2025, 15:44
- Gegeven waarderingen: 8 keren
- Ontvangen waarderingen: 174 keren
Re: Rotterdamse haven
Hallo
Bedankt allemaal.
Ik was ook begonnen met blender 2.79. Ik vind de nieuwere versies beter werken. Maar goed smaken verschillen.
Nieuwe route update:
Bedankt allemaal.
ik snap niet helemaal wat je bedoeld. Ik maak in ieder geval het object op maat. Daarom zie je mij ook google earth opmeten en dit toepassen op de template. Verder is ook de macht van 2 toegepast op de textures.dezelfde verhouding heeft als in TS
Ik was ook begonnen met blender 2.79. Ik vind de nieuwere versies beter werken. Maar goed smaken verschillen.
Goed om te lezen dat de tutorial helpt.Leuke tutorial waar ik ook weer iets van heb op gestoken!
klopt daarom maak ik het ook zo.kan met een simpele Plane maar let wel op de gebruikte omgeving want daar loop je op vast als je denkt aan een universele uitvoering.
Nieuwe route update:
- Deze gebruikers waarderen olaf99NL voor dit bericht (totaal 7):
- Rob_zeeland • Marklin • avm024 • Wadlopertje • Marc D. • stoker1952 • Winerail
Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCUzIqa ... K1cXePuZg/
Trainz en TS2018 downloads: https://olaf99trainz.blogspot.com/
Trainz en TS2018 downloads: https://olaf99trainz.blogspot.com/
-
pietto
- Berichten: 25
- Lid geworden op: 18 mei 2020, 10:04
- 5
- Locatie: Zuid Holland
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 125 keren
Re: Rotterdamse haven
Paar daagjes later, maar enorm bedankt voor de tutorial!. Ik heb er zojuist (in 3 uurtjes tijd dan wel) dooreengelopen en ben erin geslaagd om een eigen kruispunt te maken en deze te importeren naar TS. Ik had ook verwacht dat dit een soort van texture import zou worden, maar het is gewoon een volledig object. Dat betekend dat met wat creativiteit je deze tutorial ook kan inzetten om simpele objecten te bouwen, hier ga ik dus lekker mee spelen. Ik was wel op de hoogte van andere tutorials maar deze sloegen vaak wat belangrijke dingen over of legde ze niet goed uit waardoor je vroeg of laat vast liep.olaf99NL schreef: ↑31 okt 2025, 20:21Hallo
Nou ik heb wat in elkaar gezet. Het gaat vooral om de principes. Het is belangrijk dat je als beginner breed laat informeren door meerdere tutorials. Er zijn bijna altijd meerdere manier om iets te bereiken. En natuurlijk gewoon veel oefenen. Laat je niet afschrikken door de vele functies die blender nog meer heeft. Zoals je in de video ziet heb je niet echt veel functies nodig.
Nogmaals, bedankt!
