Onlangs TSC weer eens opgestart na 1,5 jaar, geupdate, nieuwe routes, etc. etc.
Vraag: Wat zijn momenteel de actuele en meest aan te bevelen instellingen mbt de Graphic Settings voor TSC?
Alvast dank!
ps. Kon vooralsnog niet iets actueels op het forum vinden.
Graphic settings TSC
-
Marklin
- 5
- Gegeven waarderingen: 2627 keren
- Ontvangen waarderingen: 2959 keren
Re: Graphic settings TSC
Nou even Google op Graphic settings leverde dit op: https://steamcommunity.com/sharedfiles/ ... 2739089566 bekijk dat maar eens. 
-
SimKing
- 4
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 2 keren
Aha, dank voor je snelle reactie en advies!
Gebruik jij deze instellingen ook?
Gebruik jij deze instellingen ook?
-
Marklin
- 5
- Gegeven waarderingen: 2627 keren
- Ontvangen waarderingen: 2959 keren
Niet exact zoals het daar aangegeven staat, met name de scenery quality staat een stapje lager zoals op dit Filmpje is te zien.
Mja, zoals gezegd zoekt men op Graphic setting dan kom je diverse mogelijkheden tegen wat de beste setting zou zijn wat wellicht voor zijn of haar PC het beste werkt.
En het hangt natuurlijk ook af of men een low- of high-end pc heeft, bv die scenery quality als dit hoog staat kan net het verschil maken.
Zorg wel dat de scenery density altijd vol staat, is dat niet zo dan gaat men objecten missen die er dus wel zijn!
Mja, zoals gezegd zoekt men op Graphic setting dan kom je diverse mogelijkheden tegen wat de beste setting zou zijn wat wellicht voor zijn of haar PC het beste werkt.
En het hangt natuurlijk ook af of men een low- of high-end pc heeft, bv die scenery quality als dit hoog staat kan net het verschil maken.
Zorg wel dat de scenery density altijd vol staat, is dat niet zo dan gaat men objecten missen die er dus wel zijn!
-
SimKing
- 4
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 2 keren
Ik heb wel een gaming PC, maar die is ook niet heel recent meer.
Videokaart is NVidia Geforce GTX 1070.
Lijkt te werken met de nieuwe settings nav jouw link. Stationsoverkapping Zutphen is weer terug
Bedankt weer!
Videokaart is NVidia Geforce GTX 1070.
Lijkt te werken met de nieuwe settings nav jouw link. Stationsoverkapping Zutphen is weer terug
Bedankt weer!
- Deze gebruikers waarderen SimKing voor dit bericht:
- Marklin
-
Lupin
- 2
- Gegeven waarderingen: 3 keren
- Ontvangen waarderingen: 22 keren
Density op maximaal om te voorkomen dat je bepaalde assets niet ziet.
Quality heb ik 1 stapje terug gezet en niet maximaal. Verschil merk/zie je niet tenzij je gaat pixel hunten. Ik heb toch het idee dat door deze setting 1 stapje terug te zetten ik minder OOM meldingen krijg.
Overige settings zijn meer naar eigen smaak vind ik.
DoF bijvoorbeeld vind ik helemaal niets maar andere zweren erbij.
Quality heb ik 1 stapje terug gezet en niet maximaal. Verschil merk/zie je niet tenzij je gaat pixel hunten. Ik heb toch het idee dat door deze setting 1 stapje terug te zetten ik minder OOM meldingen krijg.
Overige settings zijn meer naar eigen smaak vind ik.
DoF bijvoorbeeld vind ik helemaal niets maar andere zweren erbij.