repaint Stadler Flirt 3

Plaats hier als je tegen problemen aanloopt met het installeren van Add-Ons, gebruik ervan, enz.
Lees eerst de stickies voordat je een nieuwe vraag stelt.
Plaats reactie
Hans Weverling
Berichten: 179
Lid geworden op: 16 apr 2020, 13:43
3
Gegeven waarderingen: 481 keren
Ontvangen waarderingen: 49 keren

repaint Stadler Flirt 3

Bericht door Hans Weverling »

Voor het scenario Dordrecht - Roosendaal van HenricoDDZ heb ik de Stadler Flirt 3 version Connexion nodig. Waar kan ik deze vinden? Vast bedankt voor de moeite!

Gebruikersavatar
MarkA
Beheerder
Berichten: 345
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
3
Gegeven waarderingen: 235 keren
Ontvangen waarderingen: 641 keren

Re: repaint Stadler Flirt 3

Bericht door MarkA »

Ik neem aan dat het om dit scenario te vinden op SimTogether gaat? ('[HenricoDDZ] Trein 5973 op een mooie zomeravond', link is momenteel offline aldaar)

Ik heb dat scenario zojuist even gedownload, en helaas is er met dit scenario meer mis mee dan alleen die missende Connexxion Filrt(waarvan ik zelf ook niet weet waar die te downloaden is, gezien ik deze trein niet ken voor TS). De mappenstructuur van dit scenario is namelijk onjuist in de downloadsectie van SimTogether gezet, waardoor dit scenario (tenzij je zelf de kennis hebt dit te verhelpen) helaas tot nader orde niet bruikbaar is.

De beste vervolgstap is even direct contact zoeken met de auteur en vragen of hij de mappenstructuur van het scenario kan corrigeren :wink:
DutchSims.nl
Voor én door de Nederlandse Community :smile:

Hans Weverling
Berichten: 179
Lid geworden op: 16 apr 2020, 13:43
3
Gegeven waarderingen: 481 keren
Ontvangen waarderingen: 49 keren

Re: repaint Stadler Flirt 3

Bericht door Hans Weverling »

Bedankt Mark!

Gebruikersavatar
HenricoDDZ
Berichten: 40
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:05
3
Locatie: 't Loo
Gegeven waarderingen: 20 keren
Ontvangen waarderingen: 14 keren
Contacteer:

Re: repaint Stadler Flirt 3

Bericht door HenricoDDZ »

Ik heb inmiddels het scenario aangepast, het probleem met de connexxion Flirt snap ik ook niet, maar volgends iemand van Somtogether werkt het scenario nu wel.
DDZ 😍

Gebruikersavatar
Rob Jansen
Oprichter
Berichten: 894
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
3
Locatie: Op vele plekken :)
Gegeven waarderingen: 199 keren
Ontvangen waarderingen: 263 keren
Contacteer:

Re: repaint Stadler Flirt 3

Bericht door Rob Jansen »

Om hier nog even op terug te komen:

De auteur (HenricoDDZ) heeft ervoor het gekozen dit scenario ook direct bij ons aan te bieden.
Dit scenario is inmiddels door ons downloadteam bekeken en werkt naar behoren, ga naar de volgende link om deze te downloaden :smile:
Oprichter van DutchSims en Twitch Streamer. Meestal ben ik in het weekend live vanaf 19.30u!
Check dan mijn website en Stream Schema voor meer informatie

Plaats reactie

Terug naar “Vragen”