Het is al wat stoffig hier maar ik ondervind problemen met de ChrisTrains_NS_VIRM_v5.0.1 (de laatste versie)
Heb hem al opnieuw geïnstalleerd wat niet mocht baten.
Wat wil hier het geval; bij sommigen zie ik alleen de koppelingen, en degene die wel tevoorschijn komen werkt oa. de ruitenwissers en koersborden niet wat in het hele pakket zo blijkt te zijn.
Nu heb ik wel onlangs de gratis Windows 11 laten installeren en weet niet of dit voorheen (Windows 10) al speelde, maar daar kan het toch haast niet aan liggen zou je denken, of mogelijk toch wel?
Kortom wie ervaart eventueel hetzelfde als ik ....., en wat kan het probleem eventueel veroorzaken?
Zie plaatje met de onderste 5 waarbij ik koppelingen zie, of zijn dat toevallig repaints?, mja zoals gezegd die wel verschijnen werken ook niet goed:
(ChrisTrains) NS IRM/VIRM/VIRMm/VIRMm2 'RegioRunner' (v5.0.1)
-
- Berichten: 3820
- Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
- 4
- Locatie: Hart van Nederland
- Gegeven waarderingen: 2083 keren
- Ontvangen waarderingen: 2372 keren
-
- Berichten: 3820
- Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
- 4
- Locatie: Hart van Nederland
- Gegeven waarderingen: 2083 keren
- Ontvangen waarderingen: 2372 keren
Re: (ChrisTrains) NS IRM/VIRM/VIRMm/VIRMm2 'RegioRunner' (v5.0.1)
Nou heb zojuist wel een Crash gehad toen ik met de Virm aan het stoeien was en de PC plotsklaps opnieuw opstartte.
Maar heb de 5.0.1 even terug opnieuw gedownload enz. wat niet mocht baten, dus die 5.0.0 versie is niet van toepassing voor de 5.0.1
Mja kan het eens proberen en anders wacht ik wel even af .....
Hmm, je bericht is verdwenen, zie een gedeelte uit de citaat ....
-
- Beheerder
- Berichten: 372
- Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
- 4
- Gegeven waarderingen: 241 keren
- Ontvangen waarderingen: 685 keren
Re: (ChrisTrains) NS IRM/VIRM/VIRMm/VIRMm2 'RegioRunner' (v5.0.1)
De treinen van Chris (waaronder de VIRM) beginnen tegenwoordig allemaal met de prefix 'CT' in de naam, en dan pas NS en/of de naam van te trein.
De 5 consists uit jouw plaatje zijn oude repaints van Leonhearth007/Jerome uit de tijd toen Chris zelf nog geen VIRMm in zijn pakket had
De 5 consists uit jouw plaatje zijn oude repaints van Leonhearth007/Jerome uit de tijd toen Chris zelf nog geen VIRMm in zijn pakket had
DutchSims.nl
Voor én door de Nederlandse Community
Voor én door de Nederlandse Community
-
- Berichten: 3820
- Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
- 4
- Locatie: Hart van Nederland
- Gegeven waarderingen: 2083 keren
- Ontvangen waarderingen: 2372 keren
Re: (ChrisTrains) NS IRM/VIRM/VIRMm/VIRMm2 'RegioRunner' (v5.0.1)
Dus toch een repaint, nja wat je zegt van Chris begint het met CT ....
Dus laten we eens beginnen met al die verlopen zooi enz. er af te gooien wat ik tegen kom, of beter nog de hele Virm map verwijderen en opnieuw erop zetten!
Het is net als wat ik eerder zei over al die Mods met oa. het geluid en niet installeer van derden blijkt ook hier van toepassing te zijn.
Dus laten we eens beginnen met al die verlopen zooi enz. er af te gooien wat ik tegen kom, of beter nog de hele Virm map verwijderen en opnieuw erop zetten!
Het is net als wat ik eerder zei over al die Mods met oa. het geluid en niet installeer van derden blijkt ook hier van toepassing te zijn.
- Deze gebruikers waarderen Marklin voor dit bericht:
- Marc D.
-
- Berichten: 3820
- Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
- 4
- Locatie: Hart van Nederland
- Gegeven waarderingen: 2083 keren
- Ontvangen waarderingen: 2372 keren
Re: (ChrisTrains) NS IRM/VIRM/VIRMm/VIRMm2 'RegioRunner' (v5.0.1)
Wat een ellende is het weer na het verwijderen van genoemde repaint.
In zo'n beetje elk scenario is hij wel een keer gebruikt wat betekend dat ze allemaal nagelopen en vervangen moeten worden.
Ben al een paar uur bezig met LocoSwap en ca. op de helft, mja dan krijgen we dit proggie ook meteen goed onder de knie met al dat gedoe.
In zo'n beetje elk scenario is hij wel een keer gebruikt wat betekend dat ze allemaal nagelopen en vervangen moeten worden.
Ben al een paar uur bezig met LocoSwap en ca. op de helft, mja dan krijgen we dit proggie ook meteen goed onder de knie met al dat gedoe.
-
- Berichten: 3033
- Lid geworden op: 04 apr 2020, 18:09
- 4
- Gegeven waarderingen: 1406 keren
- Ontvangen waarderingen: 8496 keren
Re: (ChrisTrains) NS IRM/VIRM/VIRMm/VIRMm2 'RegioRunner' (v5.0.1)
Het leven is zwaar Teun, maar je moet maar zo denken: "je bent van de straat"
Maar wat je niet ziet kan er wel zijn.
-
- Beheerder
- Berichten: 372
- Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
- 4
- Gegeven waarderingen: 241 keren
- Ontvangen waarderingen: 685 keren
Re: (ChrisTrains) NS IRM/VIRM/VIRMm/VIRMm2 'RegioRunner' (v5.0.1)
De (naar mijn mening) betere repaintpakketen hebben gelukkig vaak een naams of labelvermelding zichtbaar in zowel de editorlijst als bestands(of map)naam, waaronder de DCR repaintpakketen welke op deze site worden aangeboden. Dat maakt het voor zowel de eindgebruikers als scenario/routebouwers allemaal een heel stuk makkelijker en overzichtelijk omdat je dan voor je zo'n trein plaats in de editor al meteen kan zien dat het om een repaint gaat. Voor een eindgebruiker is het ook praktischer doordat je meteen aan het pad in TS-Tools kunt zien dat het een repaint is.Marklin schreef: ↑09 jan 2022, 16:48Dus toch een repaint, nja wat je zegt van Chris begint het met CT ....
Dus laten we eens beginnen met al die verlopen zooi enz. er af te gooien wat ik tegen kom, of beter nog de hele Virm map verwijderen en opnieuw erop zetten!
Het is net als wat ik eerder zei over al die Mods met oa. het geluid en niet installeer van derden blijkt ook hier van toepassing te zijn.
- Deze gebruikers waarderen MarkA voor dit bericht:
- Rubku_NL
DutchSims.nl
Voor én door de Nederlandse Community
Voor én door de Nederlandse Community
-
- Berichten: 3820
- Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
- 4
- Locatie: Hart van Nederland
- Gegeven waarderingen: 2083 keren
- Ontvangen waarderingen: 2372 keren
Re: (ChrisTrains) NS IRM/VIRM/VIRMm/VIRMm2 'RegioRunner' (v5.0.1)
Zo is het maar net Frits al zal ik met de ouwe dag op straat geen kattenkwaad meer uithalen, het hard (weg)lopen is er ietwat uit.
Ja MarkA dat snap ik, maar als er ooit en onverhoopt een kink in de kabel komt wat bij mij dus het geval was na een paar keer updaten van het origineel.
En als een repaint niet geüpdatet word dan zul je hem/haar toch moeten vervangen.
Doe je dat niet dan zitten anderen straks ook met deze ouwe meuk in mijn scenario's.
Ja MarkA dat snap ik, maar als er ooit en onverhoopt een kink in de kabel komt wat bij mij dus het geval was na een paar keer updaten van het origineel.
En als een repaint niet geüpdatet word dan zul je hem/haar toch moeten vervangen.
Doe je dat niet dan zitten anderen straks ook met deze ouwe meuk in mijn scenario's.