Even voor de duidelijkheid, de genoemde link in dit topic leid naar een database van ALLE! TreinPunt downloads, niet alleen de IJssellijn, hier heeft V1.7 ook nog een tijd tussen gestaan, maar is verwijderd, nadat dit aan het licht kwam dat deze er nog tussen stond EN omdat de routemaker deze route offline wou hebben.Frison schreef: ↑17 nov 2024, 22:22
Even voor de duidelijkheid, de genoemde link staat in dit topic, tenminste naar de bewuste website.
Maar goed wij trekken toch aan het kortste eind. Ik stop dus maar met deze zinloze discussie waar zelfs wordt gesuggereerd dat er bij het verwijzen naar iets gelijk staat aan het schenden van auteursrecht. Ja hoor, natuurlijk.![]()
Deze database word nog altijd beheerd door SimTogether, en ik weet zeker te zeggen als je daar gaat vragen of het oké is om die oudere versie, die nog wel in die database staat, dan wel te delen, die versie ook verwijderd word, omdat, schok, de maker deze route offline wou hebben!
Vervolgens word hier in het topic een Drive-link (zover ik gehoord heb, heb de desbetreffende vermoedelijke Drive-link niet gezien) gedeeld waar de nieuwste versie te downloaden valt, terwijl de maker de route offline wilt hebben, dat is dus gewoon illegale download beschikbaar stellen ZONDER TOESTEMMING VAN DE MAKER!!!!
Je kan niet voorkomen dat dit via andere chat-middelen wel bij de "klant" beland, maar dit permanent, op een forum, die afweet dat de maker dit niet online wilt hebben, zetten, kan je verwachten dat deze verwijderd word.
Maar wat is er dan mis met het beleid van Dutchsims?
Dutchsims kan er niks aan doen dat die oudere versie (waarmee je dan weinig qua scenario's kan, maar dat terzijde) nog in die database staat waarnaar gelinkt word. Die er 100% zeker weggehaald word zodra Simtogether erachter komt dat deze er nog staat.
Maar verwijderen van deze oude versie kan Dutchsims niet, en het verwijderen van die link naar het database, waar ook genoeg ander spul staat, en die dan zodoende ook als "illegale link" beschouwen omdat er 1 download tussen staat die er niet hoort te staan......
Want het nadeel is, als je die link hier als "illegaal" beschouwd, moet je die overal gaan beschouwen als "illegaal". Terwijl er ook ander spul staat wat nog gebruikt word......
Maar goed, ook ik houd nu op met deze discussie. Want ook ik heb het vermoeden dat ik aan het kortste eind loop te trekken.