locs 16,17,1800 niet realistisch

Plaats hier als je tegen problemen aanloopt met het installeren van Add-Ons, gebruik ervan, enz.
Lees eerst de stickies voordat je een nieuwe vraag stelt.
JoaJunah2011
2
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 0

Re: locs 16,17,1800 niet realistisch

Bericht door JoaJunah2011 »

Hoi Iedereen, : :sweat_smile: Het was niet mijn bedoeling omdat daar zo neer te zetten het was anders bedoeld en ik snap dat sommige mensen het een beetje kort af vond ik hoop dat jullie niet boos zijn want het was niet mijn bedoeling omdat daar zo neer te zetten ik zelf heb er ook van geleerd maar dat komt ook omdat hoe ouder je wordt leer je ook normen en waarden een die gebruik voor alles hier bij biedt ik mijn excuses voor, en schrijf ik het opnieuw

Hoi ik heb een vraag ik keek naar cab ride video's en zag dat de rem en de snelheid loc van bepaalden locs zoals de 1600/1700 anders waren
klopt dat :face_with_monocle:

ik snap dat hier discussies over zijn ontstaan en dat was echt nooit mijn bedoeling geweest......sorry :sweat_smile:

Koplopermau
Moderator
5
Gegeven waarderingen: 121 keren
Ontvangen waarderingen: 331 keren

Re: locs 16,17,1800 niet realistisch

Bericht door Koplopermau »

Excuses aanvaard. Ik sluit het topic aangezien dit bericht enkele maanden na het laatste bericht gepost is en het niet de bedoeling is dat we oude koeien uit de sloot gaan halen.

Groet,
Koplopermau
Deze gebruikers waarderen Koplopermau voor dit bericht:
JoaJunah2011
Bezoek ook mijn Afbeelding YouTube en Afbeelding Twitch kanalen! ICM is de mooiste trein van Nederland. :loveit:
Afbeelding

Terug naar “Vragen”