Maar ja - zefs de payware Retro Canvas route, die "rond 1990" speelt, slaat hier de plank mis, zoals onderstaande afbeelding laat zien.

Klopt frison alleen weet ik dat de kleur meer donkergroen was van die Jaknikker en de jouwe leek meer de Duitse variant wat daar zat ook verschil in namelijk en ben ook nog op zoek voor tekeningen of oude foto's v/d Schoonebeker Jaknikker.
Is dat het scenario, waar je staat te wachten tot de stoptrein vertrekt? Dat wissel kun je niet omzetten volgens mij. Je moet wachten tot die stoptrein vertrekt. Heb ik ook gedaan, maar niet gewacht tot-ie vertrok. Misschien kan de maker daar iets over zeggen.Hans Weverling schreef: ↑30 mei 2020, 13:05Sorry mensen, maar ik ben helemaal kwijt hoe ik wissels om moet zetten op het industrieterrein. Ik ben bezig geweest met het scenario "Oliewagens halen in Schoonebeek". Heb het geprobeerd met de toets G of klikken op de handbediening. De wissel doet niets. Wie kan mij uit de brand helpen.
Met een vriendelijke groet,
Hans
Klopt, Retro Canvas slaat de plank flink mis. Waar de algehele sfeer op veel plekken overtuigend retro was, was de detaillering duidelijk te modern. Des te meer er op deze route te zien is qua retro, des te beter. Is er qua wegvoertuigen ook wat te regelen?
Er zijn genoeg wat meer klassiekere voertuigen te vinden op diverse websites die in ieder geval als scenery gebruikt kunnen worden.
Mag ik vragen wat de plannen zijn voor de vervolgversie?