Rails vinden in de route editor

Plaats hier als je tegen problemen aanloopt met het installeren van Add-Ons, gebruik ervan, enz.
Lees eerst de stickies voordat je een nieuwe vraag stelt.
hette
1
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Rails vinden in de route editor

Bericht door hette »

Hoi,
Ik heb sinds een paar weken Train Simulator Classic gekocht en begin redelijk bekend te worden met het spel, nou had ik het idee om Harlingen van vroeger na te maken omdat Harlingen vroeger in het teken stond van het spoor en de zeescheepvaart (wat een tweede passie is van mij en al iets langer dan treinen) na te gaan maken, de Nieuwe Willemshaven wat nu gewoon een kade is was vroeger een rangeerterrein, en het station Harlingen Haven bestond nog niet echt (tijdperk word jaren 60/70 omdat de NS daar toen nog reed met de 2200's/2400 maar volgens mij reden die vooral in passagiersdienst. maar ik begin af te dwalen en ik vroeg mij af waar de rails te vinden zijn in de route editor? Ik kan redelijk mijn weg vinden in het programma maar alleen de rails weet ik niet even niet te vinden

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hier nog wat foto's van alles wat ik de komende tijd na wil gaan maken! (niet gelijk alles hoor ik begin eerst met de Nieuwe Willemshaven en daarna de rest!)

Groeten,
Hette Kloosterman

Dwarsligger
5
Gegeven waarderingen: 118 keren
Ontvangen waarderingen: 708 keren

Re: Rails vinden in de route editor

Bericht door Dwarsligger »

Linksboven naast het huisje zie je een stuk spoor. Als je daarop klikt, kan je linksonder een trackrule kiezen, en daarna komen je sporen links in het midden. Hier 2 filmpjes met veel gouden tips.

hette
1
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Rails vinden in de route editor

Bericht door hette »

Ik heb het gevonden!! Dankjewel!!

Terug naar “Vragen”