(Steam) LIRR Commuter: New York - Long Beach, Hempstead & Hicksville Route Add-On

Volg de laatste releases hier van Steam of andere websites voor games van Dovetail Games, SCS Software.

Moderator: Nieuws Team

Gebruikersavatar
Rob Jansen
Oprichter
Berichten: 924
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
4
Locatie: Op vele plekken :)
Gegeven waarderingen: 199 keren
Ontvangen waarderingen: 272 keren

(Steam) LIRR Commuter: New York - Long Beach, Hempstead & Hicksville Route Add-On

Bericht door Rob Jansen »

Afbeelding

LIRR Commuter: New York - Long Beach, Hempstead & Hicksville Route Add-On
Het is tijd om Amerika's drukste forensenspoorweg echt te ervaren in Train Sim World 4! Keer terug naar Long Island en duik diep in een verbeterde route van New York naar Hicksville, nu inclusief de Long Beach-tak, nieuwe verlichting en luchten, vernieuwde signalering, en een gloednieuwe drukke dienstregeling waarbij gebruik wordt gemaakt van belangrijke LIRR-tractie, waaronder de ultramoderne M9!

We hebben nauw samengewerkt met de licentiegever om je een meeslepende, maar veilige representatie van de route te bieden. Dit betekent dat er enkele aanpassingen zijn aan de ervaring, waaronder dat Veiligheidssystemen (ATC, ACSES & Alerter) altijd zijn ingeschakeld. Raadpleeg de handleiding om meer te weten te komen over de LIRR-systemen en om aan de slag te gaan.

Als een van de twee belangrijke netwerken die eigendom zijn van en worden geëxploiteerd door de MTA, strekt de Long Island Rail Road zich uit ten oosten van de bruisende metropool New York vanuit 2 belangrijke terminals; Atlantic en New York Penn. Met gemiddeld een kwart miljoen passagiers per dag, is het gemakkelijk de drukste forensenspoorweg van Noord-Amerika te noemen, met veel diensten per uur, en ook de oudste lijn van de Verenigde Staten, die sinds 1834 continu in bedrijf is.

Ga op pad met een verscheidenheid aan passagiersdiensten met het gloednieuwe M9-materiaal van de LIRR, en de kenmerkende LIRR M7, vanuit de Big Apple, door het complexe Jamaica Station, en de Long Beach- en Hempstead-lijnen op, evenals de hoofdlijn naar Hicksville. Met een nieuwe dienstregeling en een uitgebreid netwerk van 57 mijl wordt dit een veel boeiendere en realistischere ervaring.

De route is zo meeslepend als maar kan met de nieuwe volumetrische luchten, wolken en mist, evenals sneeuw- en regeneffecten, waardoor er een nieuwe sfeer ontstaat in de stad die nooit slaapt. All aboard voor New York met Train Sim World 4: LIRR Commuter!

De belangrijkste inhoud van het pakket:
  • 57 mijl netwerk route aan de westkant van de LIRR met o.a. de stations New York Penn Station, Atlantic City Terminal, Long Island City, Jamaica en verder Locust Manor of St Albans naar Long Beach, via de hoofdlijn naar Hicksville en de Hempstead en Belmont Park branch lijnen
  • Verbeteringen die meekomen zijn o.a. verbeterd seinensysteem, Passenger Information Displays (PIS) en TSW4 belichting en lucht
  • LIRR M7 in M9
  • Extra laag als je M3 bezit
  • 6 scenario's, tutorials, 24 uurs timetable en collectables
Prijs en link(s) van het product


Aanbevolen Add-ons
De volgende Add-ons zijn aanbevolen om alle layers binnen deze route te activeren.


Diverse afbeeldingen
Hieronder zijn een aantal afbeeldingen te vinden:

Oprichter van DutchSims en Twitch Streamer. Meestal ben ik in het weekend live vanaf 19.30u!
Check dan mijn website en Stream Schema voor meer informatie

Gebruikersavatar
Rob Jansen
Oprichter
Berichten: 924
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
4
Locatie: Op vele plekken :)
Gegeven waarderingen: 199 keren
Ontvangen waarderingen: 272 keren

Re: (Steam) LIRR Commuter: New York - Long Beach, Hempstead & Hicksville Route Add-On

Bericht door Rob Jansen »

Voor een impressie van de route, wat meekomt en een ritje in de M9, bekijk dan mijn First Look video die afgelopen maandag is uitgekomen :)

Oprichter van DutchSims en Twitch Streamer. Meestal ben ik in het weekend live vanaf 19.30u!
Check dan mijn website en Stream Schema voor meer informatie

Gebruikersavatar
saurer580
Berichten: 129
Lid geworden op: 04 apr 2020, 13:54
4
Gegeven waarderingen: 481 keren
Ontvangen waarderingen: 67 keren

Re: (Steam) LIRR Commuter: New York - Long Beach, Hempstead & Hicksville Route Add-On

Bericht door saurer580 »

Dank je wel Rob voor deze informatieve video.
Daar heb ik wat aan! :wink:

vriendelijke groet,
Ruud

Terug naar “Nieuws”