Ik kan u vertellen dat er een aantal updates van o.a. Dutch Classics 6 en 3 geweest zijn in 2024.
Gisteren een nieuwe download aangevraagd en de versie is vorig jaar geüpdatet.
DC 6 productversie 2024.11.11.01
Ik raad iedereen aan een nieuwe download van alle aan te vragen.
Dutch Classics update.
-
- 4
- Gegeven waarderingen: 168 keren
- Ontvangen waarderingen: 24 keren
Re: Dutch Classics update.
Afgelopen vrijdag al aangevraagd, bijna direct antwoord (!) Helaas werkte de inlog gegevens voor twee pakketten niet. Inmiddels alweer een paar dagen aan het wachten op een antwoord..
Part time train sim hobbyist, game designer, full time beveiliger en fotograaf.
-
- 5
- Gegeven waarderingen: 64 keren
- Ontvangen waarderingen: 121 keren
Ik heb contact gehad met Raymond Kalousdian van Dutch Classics. Op mijn vraag hoe het zit met evt updates kreeg ik vandaag het volgende antwoord:
"Het materieel is op dit moment nog ongewijzigd. De handleidingen van alle materieeltypen zijn wel eind vorig jaar vernieuwd, dat is voor nu de enige update. Het werk aan updates heeft langere tijd stilgelegen in verband met 'business to business' activiteiten, maar dit wordt nu wel weer voortgezet. Eerstvolgende komende update betreft de 1300, daarna hoogstwaarschijnlijk de 1100."
Ik had wel een snel antwoord in vergelijking met anderen. Of dit een geautomatiseerd antwoord is..............?
Gr Erik
"Het materieel is op dit moment nog ongewijzigd. De handleidingen van alle materieeltypen zijn wel eind vorig jaar vernieuwd, dat is voor nu de enige update. Het werk aan updates heeft langere tijd stilgelegen in verband met 'business to business' activiteiten, maar dit wordt nu wel weer voortgezet. Eerstvolgende komende update betreft de 1300, daarna hoogstwaarschijnlijk de 1100."
Ik had wel een snel antwoord in vergelijking met anderen. Of dit een geautomatiseerd antwoord is..............?
Gr Erik
- Deze gebruikers waarderen simonewerro voor dit bericht:
- Von Rondstadd
-
- Oprichter
- 5
- Gegeven waarderingen: 205 keren
- Ontvangen waarderingen: 338 keren
Dutch Classics geeft al enkele jaren aan dat de 1300 vernieuwd is, in testing fase zit en binnenkort wordt vrijgegeven.
Maar nog steeds geen verdere informatie, ook publiekelijk op de website is nauwelijks tot geen actuele informatie bijgehouden.
Ook het actief informeren van mensen over beschikbare updates die ook maar iets of de gehele collectie hebben aangeschaft gebeurd ook niet, je moet er zelf achteraan, wat uitermate slecht is en klant onvriendelijk.
Een overzicht van product updates van huidige versies tegenover een installatiebestand of een simpel 'changelog' tekstbestand in de installatiemap ontbreekt die je kan vergelijken of er update is geweest.
Maar nog steeds geen verdere informatie, ook publiekelijk op de website is nauwelijks tot geen actuele informatie bijgehouden.
Ook het actief informeren van mensen over beschikbare updates die ook maar iets of de gehele collectie hebben aangeschaft gebeurd ook niet, je moet er zelf achteraan, wat uitermate slecht is en klant onvriendelijk.
Een overzicht van product updates van huidige versies tegenover een installatiebestand of een simpel 'changelog' tekstbestand in de installatiemap ontbreekt die je kan vergelijken of er update is geweest.
- Deze gebruikers waarderen Rob Jansen voor dit bericht (totaal 4):
- Von Rondstadd • Marc D. • Roy • jpvdveer
-
- 5
- Gegeven waarderingen: 159 keren
- Ontvangen waarderingen: 47 keren
Het antwoord op mijn mailtje naar Dutch Classics: 'De enige update met betrekking tot Dutch Classics 6 is de installer en de handleiding, daarom is het versienummer opgehoogd. De treinen zijn inhoudelijk hetzelfde gebleven.'
Je spoort niet als je niet met treintjes speelt.