Problemen met sporen HSL en met Traxx locomotief

Plaats hier als je tegen problemen aanloopt met het installeren van Add-Ons, gebruik ervan, enz.
Lees eerst de stickies voordat je een nieuwe vraag stelt.
Talliho
3
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Problemen met sporen HSL en met Traxx locomotief

Bericht door Talliho »

Beste, de afgelopen dagen deze route geïnstalleerd en voor de verschillende scenario's alles geïnstalleerd. Eerst natuurlijk tegen het ontbreken van de TGV onderdelen aangelopen, so be it. Toch nog het werkende scenario [DC] IC Nederland 9215 naar Rotterdam Centraal gevonden en ook daar alles geïnstalleerd maar ik loop tegen 2 problemen aan waar ik nu al 3 avonden ben naar aan het zoeken, maar dus geen oplossing voor gevonden:
- de Traxx 186 blijft steeds maar beperkt tot 60km/u, ongeacht onder ETCS of ATB. Misschien iets doms maar als slak deze route rijden is maar niets aan
- groter probleem is dat aan het vertrek in Antwerpen in de tunnel nog alles normaal lijkt maar eens bij het uitrijden van de tunnel verdwijnen de sporen gewoon en krijg ik een maglev trein. Volgens mij is de basis de sporen van Coha en die heb ik nog eens geïnstalleerd maar zonder resultaat

Iemand een idee om deze frustratie eindelijk op te lossen? Bedankt!

Koplopermau
Moderator
5
Gegeven waarderingen: 122 keren
Ontvangen waarderingen: 338 keren

Re: Problemen met sporen HSL en met Traxx locomotief

Bericht door Koplopermau »

Even een schop naar vraagbaak. :wink:

Wat betreft de 60 km/h, heb je de Cruise Control / AFB wel omhoog gezet? Deze staat standaard op 60 km/h. Deze kan je besturen met Y en C. Raadpleeg ook de handleiding.

Welke sporen exact bij Antwerpen liggen weet ik niet, maar controleer nogmaals of je alle sporen hebt.

Groet,
Koplopermau
Bezoek ook mijn Afbeelding YouTube en Afbeelding Twitch kanalen! ICM is de mooiste trein van Nederland. :loveit:
Afbeelding

Terug naar “Vragen”