Hoi allemaal,
Ik ben al een tijdje bekend met ts classic, maar ik heb het spel nu pas gekocht. Ik wil graag Nederlandse routes rijden alleen is mijn budget nogal gelimiteerd.
Welke payware Addons raden jullie aan van Steam en Christrains die ik als eerste moet downloaden zodat ik een goede beginnerservaring krijg met Nederlandse routes en scenario's? (een goede basis zeg maar zodat ik later kan uitbreiden).
Fijne dag nog!
Aanrading nieuwe speler
-
- Moderator
- 5
- Gegeven waarderingen: 846 keren
- Ontvangen waarderingen: 734 keren
Re: Aanrading nieuwe speler
Hoi Stelios,
Welkom op Dutchsims.
Bedankt voor je vraag. Ik denk dat de volgende topics voor je interessant zijn:
Met vriendelijke groet,
Rommy136
Welkom op Dutchsims.
Bedankt voor je vraag. Ik denk dat de volgende topics voor je interessant zijn:
- Ik ben nieuw in Train Simulator
- Overzicht van Steam addons die gebruikt worden voor Nederlandse routes?
Met vriendelijke groet,
Rommy136
Druk bezig met Oliewagons aan het laden, routes aan het bouwen en treinen aan het spotten.
-
- Beheerder
- 5
- Gegeven waarderingen: 181 keren
- Ontvangen waarderingen: 447 keren
Welke routes van Steam nodig zijn wordt bepaald door de NL route die je wil gaan rijden.
In het bericht van Rommy staat een link naar de pagina waarop per Steam route staat in welke NL route die nodig is.
Je hebt nog net geluk. Er is een sale gaande op Steam tot vanavond 7 uur, waarbij de meeste routes die voor NL nodig zijn een fikse korting hebben.
Welke treinen is een lastig verhaal. Vrijwel alle te downloaden scenario's hebben meerdere verschillende treinen nodig om te kunnen rijden zoals bedoeld door de maker ervan.
De belangrijkste is natuurlijk de spelerstrein. Zonder die is er niets om te rijden.
De ai treinen die je niet hebt zullen bij de start voor een foutmelding zorgen en tijdens het rijden simpelweg ontbreken. Maar dat kan gevolgen hebben voor de wel aanwezige treinen.
Ga bij de keuze voor welke treinen je eerst koopt vooral uit van je eigen smaak en wat in werkelijkheid het meest voor komt op de route(s) die je wil gaan rijden. Veel te downloaden scenario's zijn een reflectie van de werkelijkheid.
ChrisTrains heeft niet heel vaak een sale (Back to school sale is net geweest), de volgende zal rond kerst zijn waarschijnlijk. Maar er is altijd een bundel-korting. Hoe meer treinen je koopt hoe hoger de korting wordt (tot max 20% bij 4 of meer treinen).
En in freeroom kan je natuurlijk volledig je eigen gang gaan met de routes en treinen die je hebt.
In het bericht van Rommy staat een link naar de pagina waarop per Steam route staat in welke NL route die nodig is.
Je hebt nog net geluk. Er is een sale gaande op Steam tot vanavond 7 uur, waarbij de meeste routes die voor NL nodig zijn een fikse korting hebben.
Welke treinen is een lastig verhaal. Vrijwel alle te downloaden scenario's hebben meerdere verschillende treinen nodig om te kunnen rijden zoals bedoeld door de maker ervan.
De belangrijkste is natuurlijk de spelerstrein. Zonder die is er niets om te rijden.
De ai treinen die je niet hebt zullen bij de start voor een foutmelding zorgen en tijdens het rijden simpelweg ontbreken. Maar dat kan gevolgen hebben voor de wel aanwezige treinen.
Ga bij de keuze voor welke treinen je eerst koopt vooral uit van je eigen smaak en wat in werkelijkheid het meest voor komt op de route(s) die je wil gaan rijden. Veel te downloaden scenario's zijn een reflectie van de werkelijkheid.
ChrisTrains heeft niet heel vaak een sale (Back to school sale is net geweest), de volgende zal rond kerst zijn waarschijnlijk. Maar er is altijd een bundel-korting. Hoe meer treinen je koopt hoe hoger de korting wordt (tot max 20% bij 4 of meer treinen).
En in freeroom kan je natuurlijk volledig je eigen gang gaan met de routes en treinen die je hebt.
Co-founder van DutchSims, admin, moderator, tester, scenario bouwer, lua scripter
De lijst houdt niet op
De lijst houdt niet op

-
- 5
- Gegeven waarderingen: 2538 keren
- Ontvangen waarderingen: 2890 keren
Nja dat is wel zo meer dan 4 treinen ..., maar het blijft 20%
Dan zou ik er 2 of meer keer over doen ofwel een keer 4 en later nog eens 4 enz.

Of zou het bij Chris zo digitaal geregeld zijn dat dit niet opgaat?
-
- Beheerder
- 5
- Gegeven waarderingen: 181 keren
- Ontvangen waarderingen: 447 keren
Daar hoeft digitaal helemaal niets voor geregeld te zijn.
Of je nou 2x 4 treinen koopt of 1x 8 treinen, het blijft 20% korting en dus betaal je onderaan de streep exact hetzelfde.
- Deze gebruikers waarderen RemkoH voor dit bericht:
- Frison
Co-founder van DutchSims, admin, moderator, tester, scenario bouwer, lua scripter
De lijst houdt niet op
De lijst houdt niet op

-
- 5
- Gegeven waarderingen: 2538 keren
- Ontvangen waarderingen: 2890 keren