Ik vraag me al best een tijd af of er een manier is om routes te combineren via meerdere verschillende map mods zoals twente achterhoek en hart van holland dat je bijvoorbeeld enschede naar utrecht kan rijden
Dat vraag ik me af omdat ik gisteren een creator (ik weet niet meer welke) leeuwarden naar rotterdam zag rijden volgensmij
Combineren
-
mkasthijs
- 5
- Gegeven waarderingen: 2234 keren
- Ontvangen waarderingen: 2101 keren
Re: Combineren
Hey Jochem
Antwoord is: Nee
A&T is de uitzondering, omdat Daniël en Niels zo hadden gebouwd dat het precies pastte.
Maar verder onmogelijk. Teun, Yorn en wij hebben hele andere begin en eindpunten. Dus dat match totaal niet
Daarbij wordt Tracks.bin dan zo allemachtig groot dat het voor het spelen niet beter wordt
Daarbovenop krijg je dan de verschillende bouwstijlen door elkaar en moet je samen alles gaan bouwen
Kortom, gewoon lekker de route per stuk rijden en dan even wisselen van route om door te rijden
Dus zoals Koploper laatst deed (uit mijn hoofd): Leeuwarden - Harderwijk (NONL), Harderwijk - Utrecht (HvNL), Rotterdam - Breda (ZWNL), Breda - Tilburg (HSL) en Tilburg - Eindhoven (ZvNL)
A&T is de uitzondering, omdat Daniël en Niels zo hadden gebouwd dat het precies pastte.
Maar verder onmogelijk. Teun, Yorn en wij hebben hele andere begin en eindpunten. Dus dat match totaal niet
Daarbij wordt Tracks.bin dan zo allemachtig groot dat het voor het spelen niet beter wordt
Daarbovenop krijg je dan de verschillende bouwstijlen door elkaar en moet je samen alles gaan bouwen
Kortom, gewoon lekker de route per stuk rijden en dan even wisselen van route om door te rijden
Dus zoals Koploper laatst deed (uit mijn hoofd): Leeuwarden - Harderwijk (NONL), Harderwijk - Utrecht (HvNL), Rotterdam - Breda (ZWNL), Breda - Tilburg (HSL) en Tilburg - Eindhoven (ZvNL)
Routebouwer: NoordOost Nederland V7.1
-
JochemTah
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
Re: Combineren
Oke dankjewel dat is fijn om te wetenmkasthijs schreef: ↑24 dec 2025, 20:56Hey Jochem