Goedenavond,
Ik heb een vraagje, op de facebook pagina van train simulator kwam ik tegen dat Dovetail games een uur geleden ongeveer TSC Core Patch Update heeft uitgebracht, maar dit stukje staat er ook o.a. bij en begrijp niet helemaal wat ze ermee bedoelen, ik heb vertaald met google translate:
" The update will download automatically for owners when it becomes available. Players should allow at least 24 hours after restarting Steam for the update to appear and before contacting Customer Support. "
" De update wordt automatisch gedownload zodra deze beschikbaar is. Spelers wordt aangeraden om na het herstarten van Steam minimaal 24 uur te wachten voordat de update verschijnt en contact op te nemen met de klantenservice. "
Wat bedoelen ze hier precies mee met herstarten van steam minimaal 24 uur en dat je contact op MOET nemen met de klantenservice ?, het mij niet helemaal duidelijk.
Betekend dat als ik de laptop opstart en daarmee ook steam opgestart wordt binnen 24 uur van de update dan contact op MOET nemen met de klantenservice ? Of hoeft dat helemaal niet en lees ik het verkeerd, is er niks aan de hand, hoef ik ook niks te doen en kan ik gewoon de laptop opstarten, steam opstarten enz..... Heeft iemand een idee wat ze er precies mee bedoelen ?, ik hoor het graag van jullie.
Met Vriendelijke Groet,
Maarten.
steam patch update vraag
-
Wadlopertje
- 5
- Gegeven waarderingen: 2421 keren
- Ontvangen waarderingen: 352 keren
Re: steam patch update vraag
Nee ze bedoelen dat het even kan duren voordat de update in Steam zichtbaar wordt (ook na het opnieuw opstarten van Steam). Wacht tenminste 24 uur met het contacten van de klantenservice als je de update niet ziet in Steam.
- Deze gebruikers waarderen Wadlopertje voor dit bericht:
- MB1987

-
MB1987
- 5
- Gegeven waarderingen: 304 keren
- Ontvangen waarderingen: 18 keren
Re: steam patch update vraag
Ow ok, zo bedoelde ze dat, nu begrijp ik het.
Bedankt voor je reactie.
Met Vriendelijke Groet,
Maarten.
Bedankt voor je reactie.
Met Vriendelijke Groet,
Maarten.